جاباما
۹۶۸۷۶۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

یک سال، ۹ بازی و ۲ گل خورده؛

پایان بهترین سال رادوشوویچ در پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ در سال جاری خورشیدی بیشترین تعداد بازی را برای پرسپولیس انجام داد و بهترین سال فوتبالی خود در این تیم را پشت سر گذاشت.

ورزش سه: بوژیدار رادوشوویچ در سال جاری خورشیدی بیشترین تعداد بازی را برای پرسپولیس انجام داد و بهترین سال فوتبالی خود در این تیم را پشت سر گذاشت.

بوژیدار رادوشوویچ که حالا باسابقه ترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس به شمار می‌رود، در شرایطی سال را با این تیم به پایان رسانده که تا سال ۱۴۰۱ با قرمزها قرارداد دارد و با این روند شاید حتی به یکی از کاپیتان های پرسپولیس تبدیل شود.

پایان بهترین سال رادوشوویچ در پرسپولیس

او سال 98 را اگرچه با یک نمایش نه چندان خوب آغاز کرد اما به شکلی ویژه تمام می‌کند. رادو در اولین بازی سالیانه اش، در مقابل ماشین سازی وظیفه سنگربانی از دروازه پرسپولیس را داشت که روی یک خروج اشتباه و ضربه چیپ جای کویتونگو شگفت زده شد و دروازه اش را باز شده دید. در صورتی که این گل وارد دروازه او نمی‌شد، پرسپولیس با گل علی علیپور در تهران قهرمانی را به دست می‌آورد اما اشتباه سیدجلال و او سبب شد تا این اتفاق رخ ندهد.

در ادامه فصل 97-98 بوژیدار دیگر فرصت بازی پیدا نکرد و با جدایی برانکو، بسیار پیش بینی کردند که رادو نیز از پرسپولیس برود اما گابریل کالدرون وی را در جمع شاگردانش نگه داشت و حتی در اولین بازی فصل نیز رادوشوویچ به میدان رفت و مقابل پارس جنوبی کلین شیت کرد. رادو پس از آن به ترتیب در برابر صنعت نفت، ذوب آهن، سایپا، پارس جنوبی، شهرداری ماهشهر و نساجی نیز دروازه خود را بسته نگه داشت اما در آخرین بازی سال برابر شهرخودرو یک گل خورد تا روند کلین شیت هایش از بین بروند.

این در حالی است که گلر شماره 44 پرسپولیس در بازی با سپاهان هم در ترکیب پرسپولیس بود و وارد زمین هم شد اما در نهایت آن مسابقه به انجام نرسید تا تعداد بازی های رادوشوویچ در سال 98 دو رقمی نشود. بوژیدار در اولین و آخرین بازی امسال خود گل خورد ولی بین آن دروازه خود را بسته نگه داشت و عملکرد خوبی را ثبت کرد.

حالا باید دید او که از نظر قدوقامت سطح پایین تری نسبت به بیرانوند دارد، در سال جدید چه میزان بازی انجام خواهد داد و آیا پس از جدایی دروازه بان ملی پوش سرخ ها، فرصت بازی بیشتر را پیدا خواهد کرد یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید رضا میرسالاری

      ب نظرم من خیلی خیلی بهتر از بیرانوند هست

    • فراریها

      رادوی ترشتگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج