۹۶۸۸۲۶
۷ نظر
۵۰۱۶
۷ نظر
۵۰۱۶
پ

برپایی دو بیمارستان سیار و صحرایی در گیلان

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: دو بیمارستان سیار و صحرایی برای گیلان پیش بینی شده که نخستین بیمارستان فردا در مجاور بیمارستان رازی رشت با همکاری سپاه و ارتش با ظرفیت ۱۲۰ تخت برپا می‌شود، بیمارستان سیار دیگری نیز به زودی در جاده لاکان راه اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: دو بیمارستان سیار و صحرایی برای گیلان پیش بینی شده که نخستین بیمارستان فردا در مجاور بیمارستان رازی رشت با همکاری سپاه و ارتش با ظرفیت ۱۲۰ تخت برپا می‌شود، بیمارستان سیار دیگری نیز به زودی در جاده لاکان راه اندازی می‌شود.

دکتر محمدحسین قربانی امشب در گفت‌وگویی، ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان و همچنین همراهی مردم در غلبه بر ویروس کرونا، اظهار کرد: از مردم گیلان به دلیل کمبودهایی که تا امروز متحمل شدند، عذرخواهی می‌کنیم. در درجه اول برای پشت‌سر گذاشتن این بحران باید مردم عزیز همکاری‌ها و همراهی لازم را داشته باشند و مسئله بعدی حمایت از همکاران ما در بیمارستان‌ها است که با تمام وجود شبانه روز خدمت رسانی می‌کنند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان افزود: هماهنگی های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های ملی و انتقال امکانات و تجهیزات لازم به گیلان انجام شده که بعداز ظهر امروز در طی تماس با دکتر جهانگیری، معاون اول و همچنین دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه متعهد شدند تا امکانات بیشتری را در اختیار گیلان قرار دهند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نظیر پزشکان شاغل در بیمارستان‌های خصوصی و مطب‌ها، تعطیل کردن تمام درمان‌های غیرضرور گیلان و قرنطینه کردن استان از جمله اقداماتی است که در دستورکار قرار دارد.

ظرفیت بهداشت و درمان گیلان پاسخگوی همه مشکلات درمانی مردم نیست

قربانی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز ظرفیت بهداشت و درمان گیلان پاسخگوی همه مشکلات درمانی مردم نیست، از ظرفیت صدا و سیما استفاده می‌کنم و از مردم فرهنگ گیلان خواهش می‌کنم با اینکه سخت‌ترین شرایط را پشت‌سر گذاشتند، هر خانواده به یک بیمارستان تبدیل شود یعنی امروز بهترین مبارزه و درمان ماندن در خانه است تا انشاالله در آینده نزدیک بر اساس نظر متخصصین بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم که لازمه آن همکاری مردم با ماست تا این حلقه چرخش این ویروس وحشی و ناشناخته را قطع کنیم.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در خانه ملت ادام داد: امیدوارم با همکاری مردم گیلان اولین استانی باشیم که بر این ویروس وحشی با شعار و عمل غلبه کنیم.

وی اضافه کرد: دو بیمارستان سیار و صحرایی برای گیلان پیش بینی شده که نخستین بیمارستان فردا در مجاور بیمارستان رازی رشت با همکاری سپاه و ارتش با ظرفیت ۱۲۰ تخت برپا می‌شود، بیمارستان سیار دیگری نیز به زودی در جاده لاکان راه اندازی می‌شود و هیچ محدودیتی برای برپایی بیمارستان سیار در گیلان نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کشوری که تا ۲ اسفند اعلام کرده هیچ موردی از ابتلا به کرونا نداره ظرف ۱۰ روز کارش کشیده به بیمارستان های صحرایی در قم و گیلان و تهران و قرنطینه چند استان ....چطور شد نمیدونم

    • رزمنده سابق

      اقایان منور الفکر مصلی بزرگ ومساجد هستند باامکانات وا خدا راضی است این خلق خداست که اگر اما میاره الهی شادی نشاط به لبهای هم وطنانم نقش ببندد .مع العسر یسرا

    • بدون نام

      به گیلان،دولت کمک کندوتجهیزات،پرسنل داوطلب بشرط استخدام می تواندمقداری جوابگوباشدودرکل کمک همه جانبه،رامی طلبد!بایدبیماری دراستان ریشه کن ومتوقف شودونشر داده نشود

    • سید رضا میرسالاری

      اینهمه معدن تو مملکت داریم
      مس
      روی
      الو مینیوم
      طلا
      نقره
      ....
      اینهمه نفت و گاز صادر میکنیم
      میدان های بزرگ نفتی داریم ک کل دنیا از ذخایرشون وحشت کردن
      اینهمه فولاد داریم
      وصادر میکنیم
      پول اینا کجا هزینه میشن ک نتونستید تو هر شهری چندتا بیمارستان بسازید هم عده ای مشغول میشدن ک اینهمه جوان بیکار نداشته باشیم هم اینکه الان مجبور نبودید بیمارستان صحرایی راه اندازی کنید

      بخدا دنیا مسخرمون میکنه

    • قزوین

      الان که دیگه جز درمان بیماران چاره ای نیست ولی از این به بعد یه سری محدودیت هم کرج هم قزوین و هم استانهای شمالی برای ورود خودروهای پلاک تهران بذارن تا در شرایط بیماری اینطور پخشش نکنن

    • محمدرضا کرمعلی زاده

      احتمالا این سوال در ذهن مردم خطورکند چرابعدازقم گیلان به کرونا مبتلا شد.بنده پنج سال ساکن قم بودم.بسیاری از ادارات درقم کارمندان اهل شمال دارندواین خودمیتواندعامل انتقال در مرحله مخفی بیماری بوده باشد.ازلحاظ علمی نیز پزشکان نظردهند.شایدرابطه معناداری بین اقلیم وکرونا ویروس باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیماری از تهران به گیلان سرایت کرد برای توجیه سفرهاتون به شمال یکبار میگید شمالیها تهرانن الانم میگید شمالیها قمن ؟! خوبه نمیگید طلبه های چینی هم شمالی بودن به نظرت چرا اولین بیماران کرونایی تو گیلان مسافران تهرانی بودن و‌بخاطر وخامت حالشون برگردونشون به تهران؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج