۹۶۸۹۲۷
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

گلایه از بی‌توجهی مردم به قرنطینه خانگی

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با گلایه از عدم رعایت اصول بهداشتی از سوی برخی از مردم از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد.

ایسنا: قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با گلایه از عدم رعایت اصول بهداشتی از سوی برخی از مردم از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد.

دکتر علی ابرازه جمعه شب در گفتگو با بخش خبر شبکه استانی قم با اشاره به بستری شدن ۱۰۲۶ نفر در مراکز درمانی در قم گفت: متاسفانه ۱۶۷ نفر از ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی مراجعه و بستری شده اند و تا این لحظه بیش از ۵۰۰ نفر به این بیماری به شکل قطعی مبتلا شده اند.

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان رو به افزایش است ولی متاسفانه تعداد بستری شدگان نیز دائما افزایش پیدا می‌کند. واقعا نیروهای پرستاری و خدمات و پزشکان زیربار فشار افزایش بستری ها خم به ابرو نیاوردند ولی تحمل هم حدی دارد.

قائم مقام علوم پزشکی قم، بیان کرد: امروز از بخش کهک هم تصاویری به دست ما رسید که در این زمینه واقعا از مردم می خواهیم که تعطیلات آخر هفته را در منازل خود بمانند و مهمانی های آخر هفته ای را برگزار نکنند که این چنین شاهد افزایش بیماران نباشیم.

وی گفت: در خصوص طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا نیز باید گفت که این طرح در سه استان قم، گیلان و اصفهان به شکل پایلوت انجام می شود. این بخشنامه تجزیه و تحلیل شده و به این صورت است که از کمک ظرفیت استانی از جمله بسیج و سپاه و... استفاده کنیم و کسانی که هنوز شناسایی نشده اند از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی می کنیم که چگونه با سامانه های ما تماس بگیرند. باید درمان دارویی در منزل و نمایندگی ها شروع شود. در روزهای آینده این طرح را اطلاع رسانی می کنیم و به دنبال آن هستیم که روند بستری در بیمارستان ها کاهش دهیم و درمان را در منزل افراد آغاز کنیم.

وی درخصوص کمبود ماسک و دستکش گفت: در حوزه تامین حفاظت فردی سعی کردیم که ماسک و دستکش لازم را در مراکز درمانی تامین کنیم ولی مسئولان اداره کل صمت استان نیز قول داده شده‌اند که با راه اندازی خطوط تولید، این مساله نیز در استان حل شود.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز مراقبتی در جمکران بیان کرد: این مرکز اقامتی با هدف تامین نیازهای درمانی افرادی که بیماری آنها بهبود یافته و دوران پس از درمان را طی می‌کنند در نظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز دستکش و ماسک مشکل داره؟؟؟

    • بدون نام

      اونهایی که در خانه نمی مانند و بهداشت را رعایت نمی کنند حقشونه کرونا بگیرند و بمیرند و به جهنم روند ولی چرا دیگران را مبتلا می کنند ؟؟!!؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربانت باید چوب بالا سرمان باشد با زبان انسانی خیلی امور را درک نمی کنیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج