جاباما
۹۶۸۹۵۸
۲۵ نظر
۵۰۲۰
۲۵ نظر
۵۰۲۰
پ

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

امروزه ۵۰ سالگی سن زیادی محسوب نمیشود، بنابراین ۵۰ ساله‌ها هم افراد سن‌بالا به حساب نمی‌آیند. ستارگان زیادی در این لیست هستند که ۵۰ ساله هستند، اما هنوز هم میتوان شادابی و جوانی را در صورتشان دید. همه سالگرد تولد‌ها مهم هستند، اما واقعا تولد ۵۰ سالگی چیز دیگری است! مطمئنا با دیدن برخی اسم‌ها در این لیست تعجب میکنید!

برترین‌ها: امروزه ۵۰ سالگی سن زیادی محسوب نمیشود، بنابراین ۵۰ ساله‌ها هم افراد سن‌بالا به حساب نمی‌آیند. ستارگان زیادی در این لیست هستند که ۵۰ ساله هستند، اما هنوز هم میتوان شادابی و جوانی را در صورتشان دید. همه سالگرد تولد‌ها مهم هستند، اما واقعا تولد ۵۰ سالگی چیز دیگری است! مطمئنا با دیدن برخی اسم‌ها در این لیست تعجب میکنید!

۱. مت دیمون

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است و دوران حرفه‌ای‌اش از زمانی شروع شد که در سال ۱۹۹۷ به همراهی «بن افلک» در فیلم «ویل هانتینگ نابغه» (Good Will Hunting) به عنوان نویسنده فعالیت کردند و برنده‌ی اسکار بهترین نمایشنامه‌ی اصلی شدند. او از آن موقع تاکنون موفقیت‌ها و دست‌آورد‌های زیادی کسب کرده است. مت متولد ۸ اکتبر ۱۹۷۰ است.

۲. ماریا کری

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

خواننده و بازیگر محبوب آمریکایی که تا به امروز موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده است. او دومین خواننده‌ی زن پرفروش در آمریکاست و بیشتر از ۶۶ میلیون نسخه از آلبومهایش به فروش رفته است. ماریا در ۲۷ مارس ۵۰ ساله میشود.

۳. ملانیا ترامپ

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

ملانیا ترامپ (سابقا ملانیا کناوس) مانکن سابق اسلوونیایی-آمریکایی و بانوی اول آمریکاست که به خاطر ازدواج با دونالد ترامپ، ابرتاجر و رییس‌جمهور کنونی آمریکا مشهور شد. او در ۲۶ آوریل وارد ۵۰ سالگی میشود.

۴. ریچل وایس

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

بازیگر سینما و تئاتر اهل انگلیس است که در فیلم‌هایی موفقی همچون «مومیایی» (The Mummy)، «استخوان‎های دوست‌داشتنی» (The Lovely Bones) و «سوگلی» (The Favorite) درخشیده است. او در ۷ مارس ۵۰ ساله میشود.

۵. کلودیا شیفر

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

بازیگر، طراح لباس و مدل زیبای آلمانی است و از فیلم‌های موفق او میتوان به «زولندر» (Zoolander) و «در واقع عشق» (Love Actually) اشاره کرد. تولد او ۲۵ آگوست است.

۶. ایثن هاک

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

ایثن گرین هاک، بازیگر، نویسنده و کارگران آمریکایی است که تاکنون چهار بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده است. او در فیلم‌های زیادی از جمله «انجمن شاعران مرده» (Dead Poet's Society)، «پیش از غروب» (Before Sunset) و «گاتاکا» (Gattaca) هنرمایی کرده‌است. او متولد ۶ نوامبر ۱۹۷۰ است.

۷. اوما تورمن

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

اوما کارونا تورمن، بازیگر و مدل آمریکایی است که به خاطر بازی در فیلم‌های «پالپ فیکشن» (Pulp Fiction) و «بیل را بکش» (Kill Bill) به کارگردانی «کوئینتین تارانتینو» به شهرت رسید و در ۲۹ آوریل ۵۰ ساله میشود.

۸. نیکولای کاستر-والدو

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

هنرپیشه‌ی دانمارکی که به خاطر بازی در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) حسابی مشهور شد و تولدش ۲۷ ژوئیه است.

۹. کویین لطیفه

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

خواننده‌ی رپ و بازیگر اهل آمریکا که به خاطر اجرا‌های سرزنده و بااحساسش معروف است. او تاکنون آلبوم‌های بسیار موفقی را منتشر کرده و در فیلم‌هایی همچون «شیکاگو» (Chicago) و «منفجرش کن» (Set It Off) به ایفای نقش پرداخته و یک بار هم نامزد جایزه‌ی اسکار شده‌است. او در ۱۸ مارس ۵۰ ساله میشود.

۱۰. نائومی کمپل

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

نائومی، بازیگر و سوپرمدل آمریکایی است که بیش از دو دهه، یکی از مشهورترین مدل‌های دنیاست. او در ۲۲ می‌ وارد ۵۰ سالگی میشود.

۱۱. جنیفر کانلی

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

بازیگر زیبای آمریکایی که قبلا در زمینه‌ی مد هم فعالیت داشت. او بازیگری را از دوران کودکی و با بازی در فیلم «مارپیچ» (Labyrinth) شروع کرد که در آن همبازی «دیوید بویی» (David Bowie) بود و به خاطر بازی در فیلم «یک ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد. مجلات مختلفی، چون «تایم»، نام وی را در لیست زیباترین زنان جای داده‌اند. جنیفر در ۱۲ دسامبر ۵۰ ساله میشود.

۱۲. ام. نایت شیامالان

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

مانوج نلیاتو شامالان، ملقب به ام. نایت شیامالان، کارگردان و نویسنده‌ی آمریکایی-هندی است و بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد. او زمانی به شهرت جهانی دست یافت که در سال ۱۹۹۹ فیلم «حس ششم» (The Sixth Sense) را نویسندگی و کارگردانی کرد. مانوج را بار‌ها با کارگردان‌های بزرگی همچون «استیون اسپیلبرگ» و «آلفرد هیچکاک» مقایسه کرده‌اند. او در ۶ آگوست ۵۰ ساله میشود.

۱۳. آندره آغاسی

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

تنیسور بازنشسته‌ی آمریکایی و ارمنی‌تبار است که یکی از پرافتخارترین و مشهورترین قهرمانان تنیس دنیاست. او در سال ۱۹۹۲ قهرمان مسابقات تنیس «ویمبلدون» (The Champions, Wimbledon) شد. آندره، فرزند امانوئل آغاسی، بوکسور سابق تیم ملی بوکس ایران در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۴۸ لندن بود. آندره ۲۶ ژوئن ۵۰ ساله میشود.

۱۴. کریستوفر نولان

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

کارگردان و فیلمنامه‌نویس مشهور و پرطرفدار بریتانیایی-آمریکایی است که اکثرا او را به خاطر فیلم‌های موفقش، همچون «بی‌خوابی» (Insomnia)، «یادگاری» (Momento) و سه‌گانه‌ی «بتمن»، میشناسند. او یکی از مهمترین کارگردانان حال حاضر دنیاست و فیلمهایش با استقبال بسیار مثبت تماشاگران و منتقدان همراه بوده و آثارش تاکنون بیست‌و‌شش بار نامزد دریافت اسکار شده‌اند. نولان در ۳۰ جولای ۵۰ ساله میشود.

۱۵. پل توماس آندرسون

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

کارگردان و نمایشنامه‌نویس آمریکایی است. او از سنین جوانی به فیلمسازی علاقه‌مند بود و پس از خلق «شب‌های بوگی» (Boogie Nights) و «مگنولیا» (Magnollia) او را پسر نابغه نامیدند. از فیلم‌های موفق دیگرش میتوان به «خون به پا خواهد شد» (There Will Be Blood)، «پای چپ من» (My Left Foot)، «مرشد» (The Master) و «رشته خیال» (Phantom Thread) اشاره کرد. او تا کنون هشت بار نامزد جایزه‌ی اسکار شده و از کارگردانان ممتاز نسل خود به‌شمار می‌آید. توماس در ۲۶ ژوئن ۱۹۷۰ به‌دنیا آمد.

۱۶. ملیسا مک‌کارتی

سلبریتی‌هایی که امسال ۵۰ساله می‌شوند

بازیگر و کمدین اهل آمریکاست که به خاطر بازی در فیلم‌های کمدی، همچون «ساقدوشها» (Bridemaids)، «گرما» (The Heat) و «رئیس» (The Boss)، مشهور است و تاکنون دو بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده‌است. او هم در ۲۶ آگوست وارد این گروه ۵۰ ساله‌ها میشود.

منبع: msn

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم عسگریان سکته نده ما رو

      پاسخ ها

      • تع

        اول .ملانیا ترمپت چه ب هنر .نباس میاوردی اسمش. دوم فیلم نابغه مت دیمون رو هنوز یادمه با بازی بن افک و مهمتر پیترپن دوران کودکی من ک در سن 63سالگی فکر کنم بود. خودش رو در اتاقش دار زد و خودکشی کرد اسمش رابین ویلیامز بود .تو فیلم جومانحی اول و بیخوابی ک با ال پاچینو بازی کرده یادمه هنوز یا فیلم دیگه ای ک مخترع بود و ی ژل سبز رنگ ساخته بود خیلی حالب بود .یادش بخیر چ دوران کودکی شادی داشتیم چرا نمیشه برگشت چرا

    • بدون نام

      چهره ملانیا ترسناک نیس؟

      پاسخ ها

      • parimah

        چرا واقعاً هم ترسناکه مخصوصا چشاش

      • بهار

        خیلی هم شیکه

      • بدون نام

        جوونی هاش خوب بوده

      • بدون نام

        این شکلی -_-

      • دختر ترک

        کاربر ۱۹:29مردم از خنده

    • بدون نام

      خوب بشه الکی با آمار سنتون خودتونو عذاب ندید تهش مرگه دیگه! با روزشماری و سال شماری همین زندگی هم کوفتتون میشه

    • بدون نام

      اينابهشون ميخوره60 ساله بشن نه پنجاه سالع

      پاسخ ها

      • parimah

        دقیقاً یعنی یکی از فامیل های ما الان ۴۸ سالشه ببینی باور نمیکنی فکر می‌کنی ۳۵ یا ۳۶ یا ۳۷ بیشتر بهش نمیخوره ، از بس که به خودش میرسه شوهرش هم پولدار ثروت داره اینم چمیدونم جراحی میکنه یا هروی چهراش خیلی جووونه خیلی

      • طراوت

        موافقم

    • بدون نام

      عمهی من نیز

    • بدون نام

      به همشون میاد پنجاه ساله باشن الان جای تعجب داشت؟

      پاسخ ها

      • mehdi

        بحث قیافه نیست بحث سر اسامی هست خود من اینقدر تو رسانه های ایران می گفتن زن جوان ترامپ فکر می کردم نهایت سی سالش باشه الان فهمیدم پنجاه سالشه تعجب کردم حالا قیافه اش می خواد هزارساله بخوره یا بیست سال ...

    • بدون نام

      تقریبا همشونو میشناسم.البته فک کنم منم دارم پیر میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توننه قلقلی نیستی احیانا

    • لیلیان

      وقتایی ک عکس بازیگرای خارجی خانم رو میبینم پیش خودم با روسری و مقنعه و چادر تصورشون میکنم بعد پیش خودم میگم چه زیبا رویانی تو ایران هستن

    • بدون نام

      همه امریکایی هستن

    • دکتر علی چلویی از مشهد

      ملانیا ترامپ زیباترین زن بانوی اول کاخ سفید امریکا در طول تاریخ است.

    • بدون نام

      فقط ملانیا ترامپ بایدم پیرنشه وقتی کسی مثه اون پیششه

    • بدون نام

      فقط ملانیا باقیشون ارزشی ندارن چی هستی تولامصب هرکس زده تعریف کرده

    • بدون نام

      نظرات حین سبزی پاک کردن داده شده....
      خدایی انقد خندیدم نظراتو خوندم تو این کرونایی
      دمتون گرم

    • بدون نام

      ملانیا سلبریتیه؟

    • بدون نام

      ملانیا سلبریتیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج