جاباما
۹۶۸۹۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عباسیان: فوتبال باارزش‌تر از سلامتی ما نیست

مهندس تیم سایپا عقیده دارد تا پایان نیافتن دوره شیوع کرونا نباید بازی‌های لیگ برتر برگزار شود.

ایلنا: معین عباسیان، هافبک و پاسور تیم سایپا عقیده دارد شرایط این تیم خوب است و بعد از تعطیلات آنها به روزهای خوب و نتایج خوبشان بر می‌گردند. او در مورد اوضاع تیمش در دوران تعطیلی لیگ صحبت کرد:

اوضاع سایپا بعد از شکست مقابل صنعت‌نفت آبادان چطور است؟

اوضاع تمرینات خوب است و کارمان را ادامه می‌دهیم. متأسفانه این هفته بازی را در حالی واگذار کردیم که موقعیت‌های زیادی داشتیم. ما برخلاف شرایط بازی، باختیم. خیلی موقعیت گل داشتیم اما متأسفانه در فوتبال قانون نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید اگر گل نزنی، گل می‌خوری. متأسفانه این اتفاق دقیقاً برای ما افتاد. بعد از گل، توانستیم برگردیم که حریف سریع گل زد و بازی را واگذار کردیم. خیلی سخت بود که برخلاف جریان بازی شکست بخوریم چون واقعاً خوب بودیم اما بدشانسی آوردیم و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. این هفته هم بازی سختی داریم که امیدواریم بتوانیم به شرایط خوب برگردیم.

اینکه مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود به نظر می‌رسد چندان روی تیم سایپا که هوادار چندانی ندارد، تأثیر نگذاشته.

خب همانطور که شما گفتید بدون تماشاگر شدن بازی‌ها، روی تیم‌هایی مثل ما تأثیر چندانی ندارد اما فوتبال بی‌مزه می‌شود حتی برای ما که تماشاگر نداریم. به هر حال چاره‌ای نیست و از همه واجب‌تر سلامت جامعه است که باید هر کاری انجام بدهیم تا اتفاق ناگواری رخ ندهد. به هر حال آقایان صلاح دانستند فعلاً بازی‌ها بدون تماشاگر انجام شود.

به هر حال این هفته به تعویق افتاد و احتمالاً مسابقات از هفته بیست و سوم پیگیری می‌شود.

من نسبت به این اتفاق گلایه دارم چون ما هم انسانیم و خانواده داریم. برای ما سخت است که با این شرایط شیوع بالای بیماری کرونا، بازی کنیم. امیدوارم راه‌‌حلی برای این مشکل ارائه شود و زودتر تکلیف را مشخص کنند.

اینکه بازی‌ها به تعویق بیفتد، روی تیم‌ها تأثیر منفی نمی‌گذارد؟

حتماً همینطور است اما هیچ‌چیز بالاتر از سلامتی نیست. این مسأله برای همه وجود دارد و فکر می‌کنم همه اول به فکر سلامتی هستند. برای خود من که اینطور است.

البته اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود شاید به سود سایپا باشد.

صددرصد این مسأله به ما کمک می‌کند و یک امتیاز مثبت برای سایپا به حساب می‌آید اما باز هم می‌گویم سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است. ما باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم و دیگر نباید اتفاقاتی مثل بازی قبل تکرار شود. البته قبلاً هم در این مورد صحبت کردیم و قرار بود چنین اتفاقاتی تکرار نشود اما افتاد که این بار دیگر نباید بگذاریم این اتفاق رخ دهد. ما چند هفته سخت داریم اما هفته به هفته جلو می‌رویم و امیدواریم بتوانیم خوب کار کنیم و نتایج مناسبی بگیریم.

الان شرایط سایپا در جدول خوب نیست و به نظر می‌رسد خطر سقوط را خوب حس می‌کنید؟

بله، شرایط یک کم بد است و خوب نیست. جایگاهی که در جدول داریم اصلاً خوب نیست که باید دست به دست هم بدهیم و دوباره به روزهای خوب برگردیم. این هفته استارت رفتن به رده‌های بالا را می‌زنیم و همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج