جاباما
۹۶۹۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

سه ستاره پرسپولیس در لیگ نوزدهم

سه بازیکن برتر پرسپولیس که معمار صدرنشینی این تیم هستند مورد آنالیز قرار گرفتند.

ایلنا: پرسپولیس تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۴۷ امتیاز صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی است و خیلی‌ها در فاصله ۹ هفته مانده به پایان لیگ این تیم را قهرمانِ فصل جدید رقابت‌ها می‌دانند.

نفر اول: مهدی ترابی

ستاره خوش تکنیک و باهوش پرسپولیس تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر، ۱۷۵۲ دقیقه بازی انجام داده و تنها در ۱۳۸ دقیقه جزو ترکیب تیمش حضور نداشته است تا نشان دهد یکی از با ثباب‌ترین نفرات سرخ پوشان محسوب می‌شود.

ترابی در این مدت زمان حضور که در ترکیب پرسپولیس بوده، ۸ گل به ثمر رسانده و در رتبه سوم جدول برترین گلزنان و همچنین با ۵ پاس گل، در جایگاه دوم برترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد. او تا به این هفته ۲۱ دریبل موفق و ۳۴ پاس کلیدی در بازی‌های خود ثبت کرده که عملکرد او نقش به سزایی در موفقیت پرسپولیس داشته است.

نفر دوم: وحید امیری

چپ‌پای پرسپولیس که در لیگ نوزدهم دوباره احیا شده و توان هجومی تیمش را بالا برده، دومین ستاره این فصل قرمزها محسوب می‌شود که در هشت گل نیز تاثیر مستقیم گذاشته و تقریبا در بیشتر بازی‌ها از ابتدا به میدان رفته است.

وحید امیری در لیگ نوزدهم ۱۶۳۷ دقیقه بازی برای پرسپولیس انجام داده و طی این مدت ۵ گل به ثمر رسانده که سومین گلزن برتر این تیم نیز به حساب می‌آید. ۱۳ دریبل درست و ۲۵ نبرد هوایی موفق نیز از دیگر عملکردهای شاخص امیری در بازی‌های این فصل بوده که باید به آن اشاره کرد.

نفر سوم: احمد نوراللهی

کمربند میانی پرسپولیس با نمایش درخشان و کم‌اشتباه او به خوبی بسته شده است؛ هافبک بلندقامت و جنگنده‌ای که در بیشتر نبردهای میانه میدان و در مقابل بازیکنان حریف برتری داشته و علاوه بر آن، در بازی‌سازی، انتقال توپ از عقب زمین به مهاجمان و همچنین گلزنی و پاس گل موثر بوده است.

احمد نوراللهی حضور ۱۷۶۹ دقیقه‌ای در بازی‌های این فصلِ پرسپولیس داشته که توانسته ۳ گل به ثمر رساند، ۶۰ قطع توپ داشته باشد و ۴۴ تکل صحیح بزند تا با این آمار درخشان، نقش موثری در موفقیت و صدرنشینی تیمش ایفا کرده باشد.

سه ستاره پرسپولیس در لیگ نوزدهم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه میکنی
      نفر اول
      وزارت ورزش
      نفر دوم
      کمیته داوران
      نفر سوم سازمان لیگ
      اگه یه نفر چهارم بخوای بذاری زاهدی فر میشه که بازی استقلال و سپاهان رو داوری کرد

    • saeed

      نفر سوم مهدی شیری ن نوراللهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج