۹۶۹۰۴۲
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

چند مدل تلویزیون‌ مناسب برای خانه‌های کوچک

تلویزیون‌های ۴۳ اینچی با توجه به ابعاد کوچکی که دارند، عموماً برای خانه‌های با مساحت کم مناسب به نظر می‌رسند. کیفیت تصویر آن‌ها اغلب Full HD است. اما با توجه به ابعاد، تصویر چندان بی‌کیفیت نخواهد بود. این تلویزیون‌ها قیمت پایین‌تری دارند و یک گزینه اقتصادی برای خرید لوازم خانگی به حساب می‌آیند.

روزنامه هفت صبح: تلویزیون‌های ۴۳ اینچی با توجه به ابعاد کوچکی که دارند، عموماً برای خانه‌های با مساحت کم مناسب به نظر می‌رسند. کیفیت تصویر آن‌ها اغلب Full HD است. اما با توجه به ابعاد، تصویر چندان بی‌کیفیت نخواهد بود. این تلویزیون‌ها قیمت پایین‌تری دارند و یک گزینه اقتصادی برای خرید لوازم خانگی به حساب می‌آیند.

۱. دوو، مدل DLE-۴۳H۱۸۰۰-DPB

چند مدل تلویزیون‌ مناسب برای خانه‌های کوچک

تلویزیون ال‌ای‌دی دوو مدل DLE-۴۳H۱۸۰۰-DPB در سایز ۴۳ اینچ تولید شده است. این مدل، کیفیت تصویر Full HD و صفحه نمایش تخت دارد. همچنین رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و نسبت ۱۶:۹ تصاویر را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این تلویزیون یک مدیاپلیر است و از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این مدل دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد.

از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI هم اتصال سایر لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد. در پایین قاب این تلویزیون دو عدد اسپیکر ۱۰ واتی وجود دارد و در مجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، با توجه به ابعاد ۴۳ اینچی، مناسب به نظر می‌رسد. زاویه دید این تلویزیون ۱۷۸ درجه اعلام شده است.

قیمت: ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

۲. ایکس ویژن، مدل ۴۳XK۵۷۰

چند مدل تلویزیون‌ مناسب برای خانه‌های کوچک

تلویزیون ایکس ویژن مدل ۴۳XK۵۷۰ تلویزیونی با کیفیت Full HD است که برای فضا‌های کوچک و متوسط طراحی شده است. این تلویزیون تصویر را با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ نمایش می‌دهد. با اینکه این روز‌ها تلویزیون‌های ۴K حرف اول را در بازار تلویزیون می‌زنند، با توجه به اینکه دسترسی به محتوای ۴K در کشور ما آسان نیست، کاربر چیز زیادی را از دست نخواهد داد. این تلویزیون همچنین به یک سیستم صوتی دو کاناله ۲۰ وات مجهز شده است.

با توجه به اینکه تلویزیون برای فضا‌های کوچک و متوسط طراحی شده، این سیستم صوتی جوابگوی اینگونه فضا‌ها خواهد بود. درگاه‌های ارتباطی متنوع یکی از مزایای این مدل محسوب می‌شود. این تلویزیون امکان اتصال انواع دستگاه‌های پخش را برای کاربر فراهم کرده است. از طرف دیگر امکاناتی نظیر EPG، PVR و ماشین زمان استفاده از این تلویزیون را ساده‌تر کرده و امکانات کاربردی در اختیار کاربر قرار داده‌اند. این تلویزیون همچنین طراحی شیکی دارد و قاب تمام مشکی آن ظاهر زیبایی به تلویزیون داده است.

قیمت: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

۳. تی‌سی‌ال، مدل ۴۳D۳۰۰۰

چند مدل تلویزیون‌ مناسب برای خانه‌های کوچک

تلویزیون ۴۳D۳۰۰۰ از محصولات برند تی‌سی‌ال است که با ابعاد ۴۳ اینچی، متناسب با سالن‌های نسبتاً کوچک طراحی شده. می‌توانید این محصول را به وسیله پایه آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیال‌تان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند.

رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمیاش می‌گذارد. زاویه دید گسترده این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید. گفتنی است این تلویزیون به فناوری صوتی Dolby و Surround مجهز شده است. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با اتصال بلندگو از طریق خروجی صوتی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدا را تقویت کنید.

قیمت: ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دزفول

      اول الجی و بعد سامسونگ حاکمان بلامنازع بازار تلویزیون در جهان هستند ولی شما اسمی از آنها نیاوردید..

      پاسخ ها

      • سید عباد

        واسه اینکه الان از بازار ایران رفتن.

      • احمد بودیانی

        دوو عالیه .مطمئنا سامسونگ حدود بیست درصد پول برند شو میگیره

    • بدون نام

      آشغالترین‌ تلوزیون‌ ایکس‌ ویژن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج