۹۶۹۰۴۸
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

همه حاشیه‌های آنتونی استوکس؛ آیریش‌منِ فوتبال ایران!

زندگی ورزشی آنتونی استوکس تحت تأثیر حواشی و جنجال‌های غیرورزشی قرار گرفته است؛ با بازداشتش در لندن، کار او را در پرسپولیس باید تمام شده بدانیم.

روزنامه هفت صبح: از همان روزی که آنتونی استوکس به تراکتورسازی پیوست، مشخص بود که بازیکن پرحاشیه‌ای است. آخرین جنجالی که استوکس درگیر آن شده، دستگیری‌اش در فرودگاه لندن به اتهام تجاوز به یک زن است. در این مطلب حاشیه‌های بزرگ و جنجالی زندگی فوتبالی این بازیکن را مرور می‌کنیم.

همه حاشیه‌های آنتونی استوکس؛ آیریش‌منِ فوتبال ایران!

در هشتم جولای سال ۲۰۱۳ اتفاقی برای آنتونی استوکس افتاد که زندگی شخصی‌اش را به شدت تحت‌الشعاع قرار داد. رسانه‌های معتبر دنیا نظیر گاردین، آیریش تایم، ایندیپندنت، بی‌بی‌سی و میرور در گزارش‌هایی مفصل این اتفاق را مورد بررسی قرار دادند. ۸ جولای ۲۰۱۳، آنتونی استوکس به یک متصدی پاره‌وقت پارکینگ با نام مستعار الویس پریسلی در یک کلوپ شبانه در دوبلین حمله و با سر ضربه‌ای به او وارد کرد. متعاقب این اتفاق، استوکس پذیرفت تا مبلغ ۳۰۰۰ یورو به بردلی به دلیل شکستن بینی و دو دندان او در جریان نزاعی که بعد‌ها در دادگاه به عنوان یک "حمله زننده و بزدلانه" توصیف شد، بپردازد.

سپس بردلی در دادگاه عالی دابلین از استوکس به جرم ضربه جسمانی و روانی که به از کار افتادگی او منجر شد، شکایت کرد و مبلغ ۱۳۵۰۰ یورو برای مخارج بیمارستان در طول سه سال و نیم درخواست کرد. پزشکان همچنین علائم سرگیجه‌های شدید را نیز در بردلی تشخیص دادند. در جریان دادخواهی، استوکس به دلیل حمله گناهکار شناخته و به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد. او در مجموع به پرداخت ۲۵۰ هزار یورو جریمه که ۱۵۰ هزار یورو آن مربوط به خسارات عمومی، ۵۰ هزار یورو مربوط به خسارات شدید و ۳۲ هزار یورو مربوط به مخارج بیمارستان می‌شد محکوم شد.

انتشار فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی

همه حاشیه‌های آنتونی استوکس؛ آیریش‌منِ فوتبال ایران!

زندگی پرفراز و نشیب استوکس یک اتفاق عجیب دیگر را نیز در خود جای داده است. در آوریل سال ۲۰۱۷ گروهی از هکر‌های ناشناس حساب کاربری آنتونی استوکس در ICLOUD (فضای ابری شرکت اپل) را هک کردند. به موجب این اتفاق بیش از ۲۴۰ عکس شخصی از استوکس منتشر شد. بیشتر این عکس‌ها مربوط به استوکس و همسرش، الیت می‌شد. در این بین ۲۵ ویدئو نیز از این زوج هک شده بود. جالب اینجاست که یک سال پیش از این اتفاق نیز حساب کاربری همسر استوکس مورد حمله هکر‌ها قرار گرفته بود! بعد‌ها یکی از این فیلم‌ها در ایران هم در سطح گسترده‌ای منتشر شد و حسابی سروصدا به پا کرد.

حاشیه‌های باورنکردنی در تبریز

محمدرضا زنوزی مالک متمول باشگاه تراکتور چند روز پیش در مصاحبه‌ای از جنجال بزرگ استوکس در تبریز پرده برداشت. او که از انتقال این بازیکن به پرسپولیس انتقاد داشت، درباره حواشی حضورش در تبریز گفت: "من درباره این بازیکن قبلاً تذکر داده بودم. استوکس ساعت اشکان را برداشته بود و به او پس نمی‌داد. ما ساعت را در دوبلین پیدا کردیم و به زحمت و مشقت گرفتیم. اشکان یک نفر را فرستاد و اصلاً یک مشکل اساسی درباره همین ساعت به وجود آمد. ایشان ساعت را برداشته بود و نمی‌داد و اشکان هم بسیار عصبانی شده بود. ما از باشگاه ترکیه‌ای سابق استوکس شکایت کردیم و آن‌ها فهمیدند این را در دادگاه فیفا خواهند باخت. "

همه حاشیه‌های آنتونی استوکس؛ آیریش‌منِ فوتبال ایران!

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی تراکتور هم درباره این بازیکن گفته بود: "استوکس بار‌ها رفتار‌های غیرحرفه‌ای کرد. او در شهر تبریز مشکلات اخلاقی و حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده بود و با توجه به غیبت‌هایش نیز تصمیم گرفتیم که از او شکایت کنیم. "

پرسپولیس و خوشگذرانی در دبی

استوکس برای بازی مقابل الشارجه امارات با کاروان پرسپولیس به دبی آمد و در این بازی چند دقیقه‌ای هم در ترکیب پرسپولیس بازی کرد، اما بعد از بازی مدعی شد که برای رسیدگی به وضعیت بیماری فرزندش باید در دبی بماند. باشگاه پرسپولیس هم با موافقت یحیی گل‌محمدی یک روز به او مرخصی داد، اما بعد از پایان این یک روز خبری از بازگشت او به تهران نشد و یک روز بعد مشخص شد که او در دبی در حال خوشگذرانی است.

همه حاشیه‌های آنتونی استوکس؛ آیریش‌منِ فوتبال ایران!

در فیلم‌ها و عکس‌هایی که از حضور او در دبی منتشر شده، استوکس در حال انواع و اقسام خوشگذرانی‌هاست و کوچک‌ترین نشانه‌ای از نگرانی بابت بیماری فرزندش در چهره او دیده نمی‌شود. پرسپولیسی‌ها البته پیگیر عدم بازگشت او شدند، اما استوکس بعد از چند روز مدعی شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا، نمی‌تواند به ایران برگردد! این در حالی است که خارجی‌هایی مثل دراگان اسکوچیچ، شیخ دیاباته و بشار رسن بدون هیچ بهانه‌ای در ایران حضور دارند و مثل سایر بازیکنان ایرانی در حال تمرین با تیم‌های‌شان هستند! اما حتی تهدید‌های باشگاه پرسپولیس به شکایت فیفا هم تأثیری نداشت و استوکس و وکیلش مدعی بودند با توجه به وضعیت ایران، او حق دارد در تمرینات تیمش شرکت نکند.

حالا بیش از او هفته از مرخصی یک روزه استوکس گذشته و او نه‌تن‌ها به ایران برنگشته بلکه به دلیل اتفاقاتی که در فرودگاه لندن برای او رخ داده، احتمالاً دیگر باید همکاری او با پرسپولیس را تمام شده تلقی کنیم؛ و سرانجام دستگیری در فرودگاه
دو روز پیش و در حالی که پرسپولیسی‌ها منتظر جواب نهایی استوکس و وکیل او بودند، ناگهان خبر عجیبی منتشر شد.

روزنامه سان اسکاتلند گزارش داد که آنتونی استوکس، ستاره ایرلندی پرسپولیس به محض ورود به فرودگاه گتویگ شهر لندن در پروازی از دبی، توسط نیرو‌های پلیس دستگیر شده است. شاهدان عینی اعلام کردند نیرو‌های پلیس بعد از فرود هواپیمای شرکت هواپیمایی امارات در این فرودگاه وارد هواپیما شده و استوکس را به بیرون از هواپیما اسکورت کرده و سپس او را دستگیر کرده‌اند.

استوکس که در حال حاضر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، قرار بوده روز دوشنبه در یک دادگاه در بریتانیا شرکت کند. یکی از مسافرین پرواز استوکس به لندن به روزنامه سان گفت: "در کابین که بودیم شنیدیم که سروصدا‌هایی راه افتاد. بعد به ما گفته شد سر جاهای‌مان بنشینیم تا پلیس به مسئله یکی از مسافرین هواپیما رسیدگی کند. آن‌ها سپس گفتند که آنتونی استوکس باید چمدان‌هایش را بردارد و به جلوی هواپیما بیاید. بعد پلیس او را از هواپیما پیاده کرد و بعداً من، او و پلیس را در کنار تسمه‌نقاله تحویل چمدان‌ها دیدم. "

فحاشی به همسر سابق!

سرانجام او دیروز به اتهام تعقیب و آزار و اذیت نامزد سابقش در دادگاه حاضر شد. بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل، پیش از این دادگاهی در انگلیس حکم داده بود که آنتونی استوکس تا چهار سال حق ندارد با نامزد سابقش تماسی برقرار کرده یا برای او ایجاد مزاحمت کند. نقض این حکم دادگاه توسط استوکس عاملی بوده که باعث شده حکم جلب او صادر شود و به همین علت بوده که او در بدو ورود به لندن بازداشت شده است.

همه حاشیه‌های آنتونی استوکس؛ آیریش‌منِ فوتبال ایران!

دادستان در دادگاه اعلام کرد استوکس سال گذشته با فرستادن چندین ایمیل و پیامک برای نامزد سابقش به او توهین‌های متعددی کرده و از الفاظی تهدیدآمیز استفاده کرده است. استوکس همچنین متهم است که با پدر و مادر نامزد سابقش تماس گرفته و درباره دخترشان الفاظ نامناسب و توهین‌آمیز استفاده کرده است.

این در حالی است که بر اساس حکم دادگاه هرگونه برقراری تماس استوکس با نامزد سابقش یا خانواده او ممنوع شده بود. بر اساس این گزارش استوکس با دستبند در دادگاه بخش همیلتون حاضر شده و با رد ادعای دادستان خود را بی‌گناه دانسته است. در نهایت این دادگاه استوکس را با قرار وثیقه موقتاً آزاد کرده و او باید در روز ۹ اردیبهشت در جلسه بعدی دادگاه حاضر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا

      بخاطر کارای کثیف استوکس رحمتی چهار جلسه محروم شد

      پاسخ ها

      • ی.ب

        از همون اول به یه زن تجاوز کرده

        عجب ... این

    • حمید

      حیف پولی که میریزین در حلق خارجی ها. من هم دوست دارم برم ترکیه یا دبی یا اروپا ویلا بخرم و عشق و حال کنم ولی پولم رو در مملکت خودم خرج میکنم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بو میده؟

    • بدون نام

      اولا نامزد همسر حساب نمیشه دوما مرد جذابیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج