۹۶۹۲۸۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

وعده اوبر به کارمندان کرونایی

شرکت اوبر که این روزها از سوی بسیاری از مقامات ایالات متحده و کاربران تحت فشار قرار گرفته بود، سرانجام رسما اعلام کرد اگر رانندگان این شرکت انلاین تاکسی رانی در قرنطینه ابتلا به کرونا باشند، به آنان غرامت پرداخت می کند. اغلب منتقدان اوبر، این شرکت را به بی توجهی در قبال سلامت رانندگان و خسارت های مالی که متحل می شوند، محکوم کرده بود.

انتخاب: شرکت اوبر که این روزها از سوی بسیاری از مقامات ایالات متحده و کاربران تحت فشار قرار گرفته بود، سرانجام رسما اعلام کرد اگر رانندگان این شرکت انلاین تاکسی رانی در قرنطینه ابتلا به کرونا باشند، به آنان غرامت پرداخت می کند. اغلب منتقدان اوبر، این شرکت را به بی توجهی در قبال سلامت رانندگان و خسارت های مالی که متحل می شوند، محکوم کرده بود.

اوبر تعهد داده است که به سرعت رانندگانی را که در قرنطینه هستند شناسایی و به این افراد غرامت پرداخت کند. البته هنوز برنامه دقیقی برای این شناسایی و پرداخت غرامت مشخص نشده است.

به نظر می رسد این اقدامات اوبر در پاسخ به نامه سناتورهای ایالات متحده انجام شده باشد که از اوبر درخواست کرده بودند هر چه سریعتر به کارمندان خود توجه کند. برای مثال سناتور مارک وارنر در نامه ای به اوبر نوشته بود:"من نگران این هستم که برخی از چالش های گسترده که پیش روی رانندگان اوبر است با غفلت مواجه شود و اوبر کاری برای کارمندان خود انجام نمی دهد."

وعده اوبر به کارمندان کرونایی

اوبر اکنون اعلام کرده که در نظر دارد مبلغی را برای رانندگان خود كه در قرنطینه بیماری COVID-19 یا کرونا هستند، پرداخت كند ، اگرچه هنوز چگونگی پرداخت به آنها مشخص نشده است.در بیانیه ای ، این شرکت می گوید که "تیم بین المللی اوبر وظیفه پاسخگویی به این بیماری را دارد. ما ضمن بررسی شرایط، پرداخت غرامت را برای رانندگان این شرکت در نظر گرفته ایم. "

پیش از این، برخی رانندگان اوبر اظهار نگرانی کرده بودند که شرایط موجود نگران کننده است و آنها می ترسند در شرایط شیوع کرونا، نهتنها خسارتی دریافت نکنند، بلکه با ورشکستگی(ناشی از کاهش درخواست اوبر) رو به رو شوند. سناتور وارنر نیز در نامه خود خطاب به مدیرعامل اوبر؛ دارا خسروشاهی نوشته بود که اقدامات فعلی اوبر برای حمایت از رانندگانش که به عنوان پیمانکار از حقوق و مزایای معمولی این شرکت بهره نمی برند، فاقد استانداردهای بهداشت است. وارنر نوشت:" من خیلی جدی از مدیرعامل اوبر می خواهم که در صورت بیمار بودن یا اجبار رانندگان برای قرنطینه ، برای رفع مشكلات مالی بالقوه به آنان غرامت پرداخت شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد نادری

      ما رانندگان اسنپ و تپسی در خط مقدم هستیم . با این کرایه های ناچیز که همش یا کمیسیونه یا پول بنزین یادخرج ماشینبدون بیمه و امکانات بدون اینکه بدونیم طرف آلوده است یا نه به مقصدش میرسونیم.خدایا ما هم کرونا بگیریم راحت شیم بخدا خسته ایم

    • بدون نام

      سلام‌راننده‌عزیز‌خدارشکر‌کنیم‌همین‌مقدارکم‌هست‌ومسولین‌باید‌هواامثال‌شماهارا‌داشته‌باشند‌‌خیلیها‌پول‌نان‌خالیراهم‌ندارند‌برایهمه‌شب‌است‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج