۹۶۹۳۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

راه‌حل فتح الله‌زاده برای عبور از بحران

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در روزهای آغازین مدیریتش با پیشکسوتان این باشگاه دیدار کرده است و تصمیم دارد برای حل مشکلات پیش رو از تجربه و راهکارهای آن استفاده کند.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در روزهای آغازین مدیریتش با پیشکسوتان این باشگاه دیدار کرده است و تصمیم دارد برای حل مشکلات پیش رو از تجربه و راهکارهای آن استفاده کند.

علی فتح‌الله‌زاده با اشاره به بدهی‌هایی که به زودی از راه خواهد رسید از دشواری‌های باشگاه برای پرداخت دیون باقی مانده رونمایی کرد. فتح‌الله‌زاده دست گذاشت روی بدهی‌هایی که باشگاه استقلال باید به بازیکنانی همچون ایسما، منشا و جباروف بپردازد. جالب است که به جز جباروف دوتای دیگر هرگز عملکرد مطلوبی برای استقلال نداشتند و حالا باشگاه را با یک بدهی بزرگ هم مواجه کرده‌اند که سرپرست مدیرعاملی باشگاه باید فکری برای پرداخت این دیون داشته باشد تا بار دیگر پای فیفا وسط نیاید و باشگاه با مشکلات تازه مواجه نشود.

به جز این موارد جریمه حاصل از شکست استقلال در پرونده جام حذفی نیز به زودی از راه خواهد رسید و استقلال باید ۶۰ هزار دلار نیز بابت پرونده فوق پرداخت کند. موارد دیگری هم هست که باشگاه استقلال را آزار می‌دهد و علی فتح‌الله‌زاده در نشست با برخی پیشکسوتان به آن اشاره کرده است. مسأله‌ای که اما مدیریت کنونی باشگاه استقلال را آزار می‌دهد سر رسیدن موعد پرداخت بدهی‌ها به بازیکنان خارجی است. طبق آخرین اخبار از باشگاه استقلال در تاریخ ۲۰ اسفند ماه اولین مرحله از پرداخت بدهی‌ها در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده فرا خواهد رسید و مشخص نیست که با بودجه فعلی آیا فتح‌الله‌زاده و همکارانش بتوانند این بودجه را پرداخت کنند یا خیر.

شاید همین مشکل بود که باعث شد فتح‌الله‌زاده و تیم مدیریتی نشستی فوری را برگزار و راه‌های پرداخت بدهی‌های گذشته را بررسی کنند. به هر حال گلایه‌هایی که فتح‌الله‌زاده نسبت به شرایط استقلال داشت سبب شد تا برخی پیشکسوتان استقلال نیز نسبت به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده بود گله کنند و درباره برخی کاستی‌ها بخصوص در آکادمی باشگاه توضیحاتی به علی فتح‌الله‌زاده دهند. سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در این نشست تأکید کرد که پیشکسوتان همچون همیشه یار و یاور باشگاه باشند و با کمک‌های فکری خود او را در راه اداره باشگاه یاری کنند.

اگر این نشست همچون نشست‌های اخیر تشریفاتی نباشد و پیشکسوتان استقلال بتوانند راهکار قابل توجهی در راه اداره باشگاه بخصوص پرداخت بدهی‌ها ارائه کنند بدون شک کار برای فتح‌الله‌زاده نیز ساده خواهد شد و او می‌تواند در راه پیشبرد اهداف باشگاه قدم‌های بلندی بردارد. البته باید توجه داشت که دایره پیشکسوتان باشگاه استقلال تنها معطوف به علی جباری، نصرالله عبداللهی، محمد نوری، اکبر کارگرجم، جواد قراب و مهدی کشاورز نیست و استقلال نام‌های بسیاری را پشت تاریخ چندین ساله خود می‌بیند. احتمالاً دیگر پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز در روزهای آتی به این باشگاه خواهند رفت و فتح‌الله‌زاده به دنبال برگزاری نشست‌های تازه با دیگر عناصر مهم باشگاه است و این نشست‌ها به همین ماجرای دیدار اخیر ختم نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج