۹۶۹۳۹۹
۴۰ نظر
۵۰۷۴
۴۰ نظر
۵۰۷۴
پ

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

همه می‌دانند که سلبریتی‌ها عاشق ولخرجی و خریدن چیز‌های گرانقیمت و مجلل هستند، چه خریدن یک پورشه آخرین مدل باشد، چه گذراندن تعطیلات در گردشگاهی اختصاصی در یک گوشه دنیا.

برترین‌ها: همه می‌دانند که سلبریتی‌ها عاشق ولخرجی و خریدن چیز‌های گرانقیمت و مجلل هستند، چه خریدن یک پورشه آخرین مدل باشد، چه گذراندن تعطیلات در گردشگاهی اختصاصی در یک گوشه دنیا. از میان ولخرجی‌های ستاره‌ها می‌توان به خرید عمارت‌ها و خانه‌های گرانقیمت هم اشاره کرد، خانه‌هایی که هم پناهگاهی برای سلبریتی‌ها به دور از لنز دوربین پاپاراتزی‌ها است و هم منعکس کننده دارایی خالص و موجودی حساب بانکی آنهاست. در زیر به ده ستاره که گران‌ترین خانه‌ها را در میان دیگران دارند، اشاره کرده ایم.

۱۰. مایلی سایرس

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

تصور کنید یک روز صبح در میان پوششی از درختان و گیاهان در منطقه پارادایز کوو از خواب بیدار شوید و خود را در مقابل هشت‌هزار مترمربع چشم انداز سرسبز و انبوه بیابید. مایلی سایرس، بازیگر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی، خانه رویایی اش در مالیبو را به قیمت ۲.۵ میلیون دلار خرید، درست یک سال پس از خریداری یک ملک دیگر - مزرعه‌ای مجلل با یک تاکستان - در هیدن هیلز به قیمت ۵ میلیون دلار.

این ملک مدرن شامل یک خانه دو طبقه با چهار اتاق خواب، سه سرویس بهداشتی، یک پیشخوان صبحانه و یک اتاق تلویزیون می‌شود که فقط از طریق پلی اختصاصی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. در این ملک یک واحد اسپا و یک آلاچیق هم هستند که در کل مایلی مبلغ ۲.۵ میلیون دلار برای خرید آن هزینه کرده است.

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۹. ست میرز

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

مجری برنامه شبانه Late Night و همسرش، شب هایشان را در آپارتمانی مجلل در گرینیچ ویلیچ می‌گذرانند که ۷.۵ میلیون دلار برای خرید آن پرداخت کرده اند. این آپارتمان دوپلکس قبلاً متعلق به مری لوئیز پارکر، بازیگر، بوده که توسط یک زوج طراح، به سبکی مدرن طراحی شد.

این ملک ۳۰۰ مترمربعی ۵ اتاق خواب، چهار سرویس بهداشتی، یک اتاق غذاخوری بزرگ و ۳۲ پنجره دارد که در فاصله کوتاهی از پارک واشینگتن اسکوئر قرار دارد و به رودخانه هادسون هم دید دارد.

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۸. دنزل واشینگتن

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

این ستاره فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، ملکی به قیمت ۱۴.۶ میلیون دلار در قلب بورلی هیلز خرید. وی با همسر و چهار فرزندش در این عمارت شش‌هزار مترمربعی زندگی می‌کند که شامل یک استخر اختصاصی و زمین تنیس و ... می‌شود.

این ملک در مجتمع اختصاصی بورلی پارک واقع شده است که تنها از طریق یک ورودی اختصاصی می‌توان به داخل آن راه یافت. با دارایی خالص ۱۹۰ میلیون دلاری و درآمد سالانه بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون دلار، این آقای ستاره قطعاً استطاعت مالی این ولخرجی را دارد.

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۷. ویل اسمیت

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

از فیلادلفیای غربی تا کوه‌های کالابازاس - این شاهزاده فیلم‌های محبوب، در خلق خانه رویایی اش در کالیفرنیا از هیچ خرجی فروگذار نکرد! پس از ۷ سال نوسازی و طراحی مجدد به رهبری استیون ساموئلسون (طراح)، ملک گرانقیمت و مجلل اسمیت با ۲۰۰۰ متر مربع مساحت، حالا ۴۲ میلیون دلار قیمت گذاری شده است. این ملک عظیم شامل یک زمین بسکتبال، یک زمین تنیس، یک زمین گلف و نیز استودیوی ضبط موسیقی می‌شود.

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۶. الن دی جنرس

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

این کمدین، مجری تلویزیونی و غول دنیای املاک و مستغلات، خانه اش در سانتا باربارا را به قیمت ۴۵ میلیون دلار به فروش گذاشت. وی در سال ۲۰۱۲ این ملک را به قیمت ۲۶.۵ میلیون دلار خریداری کرده بود و قبل از آن که در سال ۲۰۱۷ آن را به فروش بگذارد، ۱۰ هزار مترمربع فضا به آن اضافه کرد.

این عمارت که با عنوان "ویلا" معروف است، شش اتاق خواب، نه شومینه، اتاق نشیمنی به مساحت ۸۰ مترمربع و یک سری تجهیزات و نیز یک زمین تنیس، یک استخر، و یک ساختمان برای مهمان دارد که الن خودش آن را ساخته است. وی قطعاً در نوسازی هایش، سخاوت به خرج داده است!

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۵. رایان سیکرست

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

پس از سال‌ها ساخت و ساز و گسترش ملکش در بورلی هیلز، الن دی جنرس بالاخره مجتمع بزرگش را به قیمت فضایی ۴۹ میلیون دلار، به رایان سیکرست فروخت. الن و پورشا دی راسی، ساختمان اصلی را در سال ۲۰۰۷ به قیمت ۲۹ میلیون دلار خریده بودند و پس از خریداری املاک همسایه، مجتمعی ساختند که ۲۴۰۰ مترمربع مساحت داشت. این ملک شامل یک استخر زیبا با فضای نشیمن مجللی در اطراف آن، سقف‌های بلند با سبک چوبی، اتاق بازی دولوکس و یک ساختمان بسیار عظیم می‌شود.

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۴. تام کروز

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

این ستاره فیلم‌های سینمایی در ملکی بسیار بزرگ به مساحت هزار مترمربع زندگی می‌کند که در فاصله کوتاهی از دهکده گردشی تلوراید واقع شده است. این پناهگاه ۵۹ میلیون دلاری، بین کوهستان‌های خوش منظره کلرادو قرار گرفته است. این ملک با دکور شبه کابین، دیوار‌ها و سقف کار شده با چوب سرو ساخته شده است.

خود ساختمان شامل هفت اتاق خواب، نه سرویس بهداشتی و تجهیزات دولوکس می‌شود و یک سالن ورزش، یک اتاق سرگرمی و یک کتابخانه سفارشی هم در آن تعبیه شده است. در خارج از ساختمان یک زمین بسکتبال، تنیس و هاکی هم وجود دارد. حتی یک ساختمان هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۳. برد پیت و آنجلینا جولی

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

در سال ۲۰۰۸، قبل از ماجرای جدایی این زوج، برد پیت و آنجلینا جولی، کاخی در جنوب فرانسه، به نام شاتو میراوال به قیمت ۶۷ میلیون دلار خریدند. این ملک گرانقیمت که هنوز مالکیت آن به خاطر تقسیم اموال در پروسه طلاق مشخص نیست، ویلایی در منطقه کورن در فرانسه است که هم یک پناهگاه خانوادگی برای آن‌ها بود و هم محل ازدواج این زوج در سال ۲۰۱۴ بود.

این ملک بیش از پنج میلیون مترمربع مساحت دارد و شامل سازه‌هایی می‌شود که قدمت آن‌ها به قرن هفدهم بر می‌گردد. علاوه بر سازه‌های تاریخی، این ملک شامل جنگل، زیتون زار، یک دریاچه اختصاصی، یک تاکستان و یک خندق می‌شود. ساختمان اصلی ۳۵ اتاق، یک اسپا، یک سالن ورزش، یک استخر سرپوشیده، یک سینمای خانگی و تجهیزات دیگر دارد.

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۲. بیانسه و جی زی

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

زوج قدرتمند و بانفوذ بیانسه و جی زی، عمارت اربابی خود در منطقه بل ایر را به قیمت ۸۸ میلیون دلار خریداری کردند که جزو گرانقیمت‌ترین فروش‌های سال ۲۰۱۷ در منطقه لس آنجلس بود. این مجتمع سبک معاصر که در کوئستا وی قرار دارد، بیش از ۳ متر مربع مساحت دارد و شامل شش ساختمان می‌شود، همچنین یک اسپا، اتاق‌های سلامت، یک اتاق سرگرمی، چهار استخر سرپوشیده و پرسنل کامل دارد. در خارج از فضای ساختمان اصلی منزل این ستاره‌های هیپ هاپ نیز، تراس، پاسیو و زمین بسکتبال قرار دارد.

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

۱. اپرا وینفری

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

از میان هفت ملکی که اپرا وینفری مالک آنهاست، این مجری برنامه‌های تاک شو، برای چندین خانه مولتی میلیون دلاری اش، که در کل ایالات متحده پخش شده اند، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. یکی از گرانقیمت‌ترین خانه‌های اپرا، ملکی به نام "سرزمین موعود" است که پانزده‌هزار مترمربع مساحت دارد و در مونته سیتوی کالیفرنیا قرار دارد. وی این ملک را به قیمت ۵۰ میلیون دلار خرید که امروز می‌گویند ارزش آن ۹۰ میلیون دلار است. این قصر ۲ هزار مترمربعی، به سبک نئو جورجین ساخته شده و شش اتاق خواب، ۱۴ سرویس بهداشتی و یک سینمای خانگی و ... دارد. در خارج از ساختمان اصلی نیز چند ساختمان دیگر به علاوه میدان اسب دوانی، باغ‌های گل رز و باغ آووکادو قرار دارد!

۱۰ سلبریتی با گرانقیمت‌ترین خانه‌ها

منبع: therichest

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماهم یه آپارتمان ۴۰ساله داریم بوگندمیده،ازسقفش ادرارهمسایه طبقه بالامیادپایین....

    • senator69

      برم براشون بهشت رو توصیف کنم بهم چی میگن؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته اون مورد اول مایلی که یه خونه اش ۲/۵میلیون و اون یکی ۷میلیون دلار گذاشتید برای شهرهای بزرگ امریکا اصلا مبلغ زیادی نیست مخصوصا نیویورک که محله های متوسط به بالا قیمت هاش وحشتناک بالاست مناطق اعیانی مثل منهتن با هفت میلیون یه اپارتمان معمولی گیرت میاد خواستم بگم که یادمون بیاد چقدر بدبخت شدیم هفت میلیون دلار چیزی حدود ۱۰۵میلیارد تومنه

    • سيد

      به جدم من يه خونه صد متری دارم اما با یه دنیا عشق تو این خونه داریم زندگی میکنیم .حاضر نیستم خونمو با این سرد خونه ها عوض کنم به هیچ قیمتی.عشق

      پاسخ ها

      • ماهی کرمانی

        نمیدنت .شعار نده

      • بدون نام

        یعنی اگه یکی از اون سرد خونه ها رو بهت مجانی بدن قبول نمیکنی؟

      • بدون نام

        باریکلا سید آفرین ب این اراده احسنت

      • بدون نام

        اوک اخوی
        اوکی

      • سید

        اولا شعار نیست که حقيقته
        دوما نه دوست عزيز اگه یکی از این سرد خونه هارو بهم بدن و عشق توش نباشه قبول نمیکنم حالا شمارو نميدونم اما برای من ملاک اول عشق و گرميه خونه هست بعد خود خونه

      • نازی

        آفرین سید
        اگه همه مردم این طرز فکر رو داشته باشن هیچ چشم و هم چشمی و حسرت خوردنی در کار نیست
        بچسبين به زندگی خودتون و حالشو ببرين...

      • دختر ترک

        بابا شاعر

    • بدون نام

      افسرده شدم

    • زهرا

      ددم یاد قصرای تو فیلم قدیمیا میفته

    • ضحا

      مثلا که چی؟؟؟؟میخان اینهمه اموال وملک و
      ثروت رو بزارن کجای دلشون؟؟؟توهم زدها آخرش سنگ قبرمیزارن رودلشون اون موقع هستش که هوشیارمیشن!!!!!

      پاسخ ها

      • ....

        ادم باید تو این زندگی خوش بگذرونه
        افکار منفی

      • رها

        حسود خانم

      • ضحا

        چرامن حسودی کنم؟حسودی به توبیشترمیاد!

      • دختر ترک

        البته تو هم راست میگی توی خونه آرامش باشه به قول سید عشق باشه چیزی دیگه ای نیاز نیست اصلا خونه ۲۰ متر باشه

    • ترانه

      مثل خونه من .... ی خونه تاشو و بادی دارم
      اوففففف
      اصلا یه وضعی$$

    • بدون نام

      ما هیچ ما نگاه ما در آرزو

    • بدون نام

      واقعا چقدر تفاوت هست بین اینا و مردم عادی.خدا عدالتتو بهم نشون بده ممنون

    • بدون نام

      مطلبتون کاملا قدیمی و به درد نخوره

    • حمد

      پس من چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بیا اینو بخور

    • بدون نام

      این همه خونه اونم به این بزرگیو میخوان چیکار؟! اونوقت ما واسه یه خونه ۶۰ متری زوار در رفته ماهی خدا تومن اجاره میدبم

    • بدون نام

      حسودیم گل کرد

    • بدون نام

      از 2/5شروع شد به 90 میلیون دلار رسید

    • بدون نام

      منم تو راه اهن توي يه آپارتمان ٤٥ متري زندگي مي كنم و با أبناهم عوض نمي كنم

    • بدون نام

      باحال بود

    • صدرا

      عدالت تو این دنیا اینجوریه که یه سریا از نداشتن میمیرن یه سریا از زیادی داشتن

    • بدون نام

      اینا دیگه خونه نیست پارک جنگلیه ://

    • اسی 34

      منم یک ملک نود متری به ارزش صد میلیون دلار.....نه شرمنده صد میلیون تومان در پایین شهر دارم این ملک رویایی داری دو خواب و مجهز به یک حمام و دستشویی اختصاصی هست که البته اجاره اش دو ماهه عقب افتاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا بزرگه

    • بدون نام

      بیایین به این فکر کنیم که خیلی چیزها هست که با پول بدست نمیاد.

    • بدون نام

      قرآن میگه در بهشت دلزدگی و یکنواختی نیست ،و مهمتر از همه اینکه به مقامی می رسند که مورد توجه خاص پروردگار اند یعنی یک پشتوانه ی عاطفی ابدی بدون هیچ ترس و احساس نا امنی و دیگه جاودانگی .


      اینها این خونه های خوشگل و رویایی رو باید بگذارند و برن ،دل کندن سخت میشه ،اما ما که هیچی نداریم راحت می ریم .

    • بدون نام

      ای کاش زن یکی از اینا میشدم خخخخخ

      پاسخ ها

      • نازی

        زهی خيال باطل
        خخخخخخخ

    • بدون نام

      جنیفر لوپزو جا انداختی

    • بدون نام

      خانه خاوری در کانادا هم دست کمی از این ها ندارد

    • بدون نام

      این خانه ها از خون محرومان و مستضعفان ساخته شده و در آخرت از گردن این افراد آویخته خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج