۹۶۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استعفای عضو هیئت مدیره آبی ها

اميدوار رضايي از حضور در هيات مديره استقلال استعفا كرد.

اميدوار رضايي يكي از هفت عضو هيات مديره باشگاه استقلال پس از انتقادهاي صورت گرفته به حضور نمايندگان مجلس در ميان اعضاي هيات مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس با ارسال نامه‌اي به محمد عباسي، استعفايش را اعلام كرد. او در اين نامه اعلام كرده "آمادگي" تقديم استعفا را دارد.

در نامه رضايي به عباسي از "بعضي رسانه‌ها" و "تلويزيون آقاي ضرغامي" به شدت انتقاد شده است.

برادر گرامي جناب آقاي عباسي

وزير محترم وزارت ورزش و امور جوانان

با سلام و احترام

ضمن تشکر از حسن نظر جناب عالي نسبت به انتخاب بنده به عنوان عضو هيئت مديره باشگاه استقلال ايران بدين وسيله آمادگي خود در جهت استعفا در اين جايگاه را تقديم مي‌دارم.

بنده در طول ۶ سال گذشته بارها به عنوان رئيس و عضو هيئت مديره باشگاه مردمي و پر افتخار آسيا استقلال با کمک ساير دوستان در مديريت کادر فني بازيکنان و هواداران عزيز و شايسته چندين مقام قهرماني ليگ برتر جام حذفي و نايب قهرماني باشگاه‌هاي کشور و همچنين افتخار حضور و راه يابي به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را تجربه کرديم.

مردم و هواداران آگاه و صادق استقلال به خوبي به ياد دارند که در اين مدت بارها شده بود مدير عامل، سرمربي و يا هيئت مديره با همه استعفا کرده و اين تيم شايسته را با هواداران بي‌شمار تنها گذاشتند و بنده با تمام توان ايستادم تا با کمک ساير دوستان در باشگاه و حمايت هواداران استقلال به افتخارات فوق نائل آمد و همانگونه که مطلع هستيد بنده چندين سال رئيس کميسيون فرهنگي ورزش شوراي عالي انقلاب فرهنگ و رئيس فراکسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي و عضو کميسيون پزشکي ورزشي کميته ملي المپيک ايران و سوابق ورزشي از تيم‌هاي مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامي در شهرستان و تهران را داشته‌ام و در جهت حمايت ورزش کشور به ويژه فوتبال حداکثر توان خود را به کار بردم.

هر چند ورزش فوتبال يک ورزش با ابعاد مختلف اجتماعي فرهنگي فرهنگي، علمي، فني و سياسي و اقتصادي است نمي‌دانم چطور بعضي از رسانه‌ها و تلويزيون آقاي ضرغامي در جهت گيري‌هاي خاص تخريب توهين، بداخلاقي و تهمت بدون محکمه عادلانه و با حضور متهم مسائل نادرستي را به عرصه اجتماعي جامعه مي‌کشاند.

بنده حقير ضمن قبول بسياري از کوتاهي‌هاي خود نسبت به وظايف و نسبت به اين مردم جواب اين دوستان را به خدا واگذار مي‌کنم باشد که در فرصت مناسب ناگفته‌هاي بسياري که در دل دارم براي مردم عزيز بازگو نماييم. از آنجا که هميشه خود را هوادار و حامي ساده اين تيم مي‌دانم و آن را به هر پست و مقام ديگر باشگاه ترجيح مي‌دهم و دوست ندارم دشمنان، حسودان و نااهلان براي اين باشگاه به بهانه نام من در مديريت و امور آن حاشيه سازي کنند و باشگاه استقلال قهرمان و صدر نشين را دچار مشکل و حاشيه نمايند به اين دليل چنين پيشنهادي را تقديم مي‌نمايم.

با تشکر

من الله توفيق

اميدوار رضايي

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

استعفای عضو هیئت مدیره آبی ها


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج