۹۶۹۵۲۳
۲۸ نظر
۵۰۲۶
۲۸ نظر
۵۰۲۶
پ

صحبت‌های متناقض درباره آمار فوتی‌ها در رشت

نماینده وزیر بهداشت در گیلان گفت: آمار مرگ و میرها بیماری‌های تنفسی طی ۱۶ روز گذشته به ۲۰۰ نفر می رسد اما بنده نگفتم که تمام این فوتی ها به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، بلکه بسیاری از این افراد نیز ممکن است به بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی مبتلا بوده باشند.

خبرگزاری فارس: صبح امروز برخی رسانه ها به نقل از محمدحسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان خبری مبنی بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در استان گیلان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند، را منتشر کردند.

در همین راستا با محمد حسین قربانی،نماینده وزیر بهداشت در گیلان تماس گرفتیم و صحت و سقم این خبر را از وی جویا شدیم. نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در این خصوص گفت: آمار مرگ و میرها بیماری‌های تنفسی طی ۱۶ روز گذشته به ۲۰۰ نفر می رسد؛ اما بنده نگفتم که تمام این فوتی ها به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، بلکه بسیاری از این افراد نیز ممکن است به بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی مبتلا بوده باشند.

وی افزود: ۱۰ روز پیش به تمام مسئولان اعلام کردیم که با توجه به شروع کار آنها در مناطق شمالی کشور وضعیت شهرهای شمالی به سمت بحران پیش خواهد رفت، اما مسئولان توجهی به این توصیه های ما نداشتند.

قربانی ادامه داد: باید همه خروجی‌های گیلان بسته شود. تا به امروز همه مردم ایران همکاری کردند اما توصیه می‌کنیم که برای نجات دادن گیلان از بحران مردم همکاری بیشتری داشته باشند. نمی‌توان با قوه قهریه مردم راه کنترل کرد و به مردم قول می‌دهم اگر یک هفته همکاری کنند و به صورت خانگی قرنطینه شوند و خود مراقبتی را اعمال کنند با توجه به ظرفیت‌های استان از این بحران عبور خواهیم کرد.

نماینده وزیر بهداشت ادامه داد: تا امروز ۴۵۴۹ نفر از هموطنان به مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی با علائم بیماری تنفسی مراجعه کرده‌اند که ۱۷۹۳ نفر بستری شده‌اند و همچنین با همت و تلاش همکاران ۲۲۰۰ نفر نیز بهبود و ترخیص شده‌اند که این موضوع قابل تحسین است.

وی ادامه داد: یکی از ضعف‌های ما در منطقه این است که نتوانستیم برای همه افراد تست کرونا انجام دهیم لذا امار دقیقی از افراد فوت شده به دلیل کرونا وجود ندارد.

نماینده وزیر بهداشت گفت: آمار مبتلایان قطعی به کرونا در گیلان روزانه توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیشابوری

      آقاجان،این ۲۰۰ نفر تاییدشده،شماها هنوز دنبال تکذیب هستین،واقعاکه.....

    • بدون نام

      معلومه تکذیب میکنید

    • بدون نام

      ممکن محل تکذیب خانه را بفرمائید.

    • بینام

      جناب قربانی فرض که گفتی و درست باشد، چه سود وچه کاری می تونید بکنید، اصلا شفاف سازی کردید باز هم درست ولی ما تو ایران طی اینهمه سال چه امکاناتی داریم، ما فقط حرف زدیم و حرف تحویل مردم میریم و با شعار ما می توانیم همین کرونا هم شکست میدهیم و فقط حرف میزنیم همانطورکه تمام دنیا در حال پیشرفت است و ما فقط دزدی و سرکیسه کردن هموطنامونو بلدیم ، لااقل نظارت بر توضیع ماسک و دسکش که علم زیادی نمی خواد اینو انجام بدهید انگاری بالاترین واکسن رو شما تولید کردید

    • بدون نام

      سریع تکذیب میکنن که تشویش بشه،آب گل آلودبشه،.موضوع گم بشه

    • استامینوفن

      دست به تکذیبتون شاباشداره والا
      آی شابااااااش

    • بدون نام

      یک بار هم که مسئولی تصادفا حرف راست میزنه حالشو می گیرید؟

    • بدون نام

      راست گفته دیگه ...

    • بدون نام

      مدیرای گیلانی لایق نیستند.

    • بدون نام

      امکانات کم بوده نتونستن از همه تست بگیرن یا جا نداشتن بستری کنند خب کمتر خرج سوریه و یمن کنید

    • بدون نام

      اینها هنوز تو آمار آبان موندن.چطوری انتظار دارید امار چند روز پیش رو بدن.

      پاسخ ها

      • نیشابوری

        خخخخخخخ

      • بدون نام

        ن موندن.. نمی‌خوان بگن

    • ناشناس

      توی اینهمه سال نشده توی یک ماه 200 نفر توی یک شهر بر اثر تنگی نفس بمیرن !!!!! الان که کرونا اومد چی شده که 200 نفر از تنگی نفس مردن ؟؟؟؟؟؟ خجالت بکشین و واقعیت رو به مردم بگین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرونا یه بیماری عادی نیست ویروسی کشنده است هر روز هم داره جان مردم و میگیره

    • بدون نام

      اگر در این موقعیت حساس؛ به هم نیندیشیم و برخی محدودیت‌ها را که برای صیانت و حفاظت از سلامتی و جان ما ضروری است با جان و دل پذیرا نباشیم، فردایی برای ما متصور نیست.

    • بدون نام

      کم مونده رسما بندازید گردن مردم ! هرشهری رو قرنطیه میکردن واینقدر سماجت برا (خود اعلام امار واقعی مردم را در منازل نگه میداشت) چی رو نمیدونم!کادر درمان گیلان گفتن مسئولان؛ ما امکانات نداریم کمک کنید ؟ کمک های سازمان بهداشت جهانی رو بین استانها و تحویل هر بیمارستان میدادید بهتر نبود؟ باید مسئولش بگن بعدا مثل فایل صوتی بیرون نیاد وابرویزی ! چند نفر مسئول یا گم وگور شدن یاخودشونو زدن به خواب!؟ اخرشم میندازن گردن پرتقال فروش ...

    • ...

      تو ایران همش شده مصلحت اندیشی ....یعنی نمیشه فلان کار و کرد چون به مصلحت نظام نیست ...بابا بیاید چند نفر از این محتکران ماسک و تو ملا عام اعدام کنید تا بقیه حساب کار دستشون بیاد ....ولی فک میکنم مصلحت نباشه چون بیشترشون فک و فامیل سران هستن ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماتحمل واقعیت رانداربم.اینکه میگن درخانه بمانیدیک تاکیدواقعی است.راه شمال را گرفتیم‌وبه توصیه کسی هم گوش نمیکنیم‌.اونوقت همه شدیم ایرادگیرومنتقد.

    • بدون نام

      اقای قربانی شما دیگه چرا حد اقل شما از هدا بترس بترس از روزی که خدا محاکمه کنه شما واون کسایی رو که کرونا رو پست پرده قایم کردن همشهری تو دیگه چرا

    • بدون نام

      این مسئولین فقط تکذیب کردن رو بلدن زندادشم داوطلبانه پرستار بیمارستان لاهیجانه وضع خیلی خرابه اون چیزی که میگن : با اون چیزی که دیده میشه فرق زمین‌تا آسمانه. ما که گیلانی هستیم خیلی نگران دور برمون‌هستیم مخصوصا لنگرود لاهیجان و رشت دعا مون‌کنین عزیزان

    • azad

      هنوز اول راهه ،شما یک ماه تعداد رو تحویل بگیر.

    • sep

      وای خدا 200 نفر مردن. خدا سزاوار این مرگ خفت بار نیستیم بهمون رحم کن

    • بدون نام

      دوماهه پیش آنفولانزا اومده بود سراسر ایران حدود50 نفری فوت شدن.. حالا چطور شده توی یه استان بر اثر مشکلات تنفسی 200 نفر میمیرن.. فقط دروغ.. و البته که مث بقیه چیزا سر پوش میزارن.. و همین 150 نفر که فوت شدن خودش فاجعه است و ناراحت کننده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو ماه پیش آنفولانزا بود و ۸۱ نفر مردن این کروناست و توهمه دنیا داره قربانی میگیره البته نوع قربانیان دنیا با نوع قربانیان ایران و بخصوص گیلان فرق داره که با سفر بهش انتقال دادن هفته هاست بیمارستانها درخواست کمک کردن اما وزارت بهداشت حتی مواد ضدعفونی رو نمیرسونه طوریکه تا حالا ۸ نفر از کادر درمانیشون مردن

    • بدون نام

      نگران نباشید اقایون رفتن عراق قول کمک دادن اونجا که خوب شدن اضافات ماسک و لباس و بقیه رو میدن گیلان و ایران

    • حمید امانی

      آگه مردم حقیقتو بدونن بیشتر. به عمق فاجعه پی میبرند وبیشتر رعایت. میکنند

    • بدون نام

      هر کدام از رسانه های ملی یک خبر از مرگ بر اثر کرونا میدن لطفا برایدروغ هاتون با هم هما هنگ باید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج