۹۶۹۵۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعلام تاریخ جام ملت‌ها و باشگاه‌های فوتسال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز تاریخ جدید و قطعی دو رویداد مهم آسیایی در فوتسال را که به دلیل شیوع بیماری کرونا دستخوش تغییر شده‌اند اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای که ۸ اسفند ماه به ترکمنستان (میزبان بازی‌های فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا) زد به این کشور اعلام کرد که تا اوایل فروردین ماه ۹۹ فرصت دارد تا زمان پیشنهادی خود برای برگزاری این بازی‌ها را اعلام کند که ترکمنستانی‌ها در جواب این نامه اعلام کردند قادر به مشخص کردن تاریخ جدید نیستند و این قضیه را به AFC واگذار کردند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان جدید رقابت‌ها را مشخص کند.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا در تاریخی که قرار بود مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود، انجام می‌شود. بر این اساس AFC زمان برگزاری بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا را ۱۵ تا ۲۶ مرداد ماه ۹۹ تعیین کرده است.

این کنفدراسیون به کشور ترکمنستان اعلام کرده که سریعا نظر خود را در مورد این تاریخ اعلام کند و اگر مخالفتی با آن داشت کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به انتخاب میزبان جدید اقدام خواهد کرد.

همچنین مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود در روزهای ۱۵ تا ۲۶ مرداد ماه برگزار شود نیز به روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی منتقل شده است.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز طی روزهای ۱۲ تا ۲۳ آذرماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

هنوز ساز و کار معرفی نماینده‌های آسیا به جام جهانی ۲۰۲۰ مشخص نشده است. فیفا پیش از این، تاریخ برگزاری این بازی‌ها در لیتوانی را ۲۲ شهریور تا ۱۳ مهرماه ۹۹ اعلام کرده بود و مشخص نیست که آیا این بازی‌ها به تعویق خواهد افتاد یا نه اما اگر تعویقی در کار نباشد کار نمایندگان آسیا برای حضور در جام جهانی با توجه به فاصله کم تا این بازی‌ها دشوار است و مشخص نیست که قرعه کشی مسابقات جام جهانی به چه ترتیبی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج