جاباما
۹۶۹۶۷۱
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/12/19

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با فرصت‌های زیادی برای خوش‌گذرانی و تفریح روبرو خواهید شد، از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید اما تعادل میان کار و تفریح را برقرار کنید و با تفریح بیش‌از‌حد، از انجام کارهای مهم عقب نمانید. در ماه اسفند که با تولدتان آغاز شده است، برای انجام کارها از اطرافیان کمک نگیرید و تا جایی که امکان دارد کارها را به تنهایی انجام دهید و از این طریق توانایی‌های خود را به اطرافیان ثابت نمایید. بخت و اقبال در تابستان سال آینده به شما رو می‌کند و در ماه‌‌های تابستان سالی که از راه می‌رسد، فرصت‌های زیادی برای موفقیت در انتظار شما است. کار مهمی که مدت‌ زیادی مشغول انجام آن بوده‌اید در تیر ماه سال آینده به پایان می‌رسد. به انجام رسیدن این کار را به بهانه‌ای برای جشن‌و‌سرور تبدیل کنید وزمینه شادی اطرافیان را فراهم نمایید. در پاییز سال آینده فردی عاشق‌تان می‌شود و به شما ابراز عشق خواهد کرد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی آتشین طرف هستید. در ماه آبان سالی آینده یکی از دوستان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند، دست این دوست را بگیرید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. موقعیت‌هایی که در سال تولدتان با آنها روبرو می‌شوید را از دست ندهید و این موقعیت‌‌ها را به موفقیت‌های دیگر زندگی‌تان اضافه نمایید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روزی آکنده از خوشی و شادکامی را در پیش‌رو دارید و امروز روی غصه و غم را نخواهید دید. به فکر افزایش درآمد هستید اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش سود و منفعت از میان نوآوری و خلاقیت می‌گذرد، در نتیجه در کار و تجارت خود، ایده‌های جدیدی به کار ببندید و راه را برای افزایش درآمد هموار کنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، با این حساب امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌های‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلب‌تان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیافتید. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنید. روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

عقیده‌ای به درمان بیماری توسط پزشک ندارید و می‌خواهید با مصرف خودسرانه دارو به فکر درمان و بهبود سلامتی باشید، این وضعیت چیزی به غیر از وخیم‌تر شدن بیماری شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور خوددرمانی را خط بکشید و برای بهبود و سلامتی از پزشک متخصص کمک بگیرید. در فکر خرید کالای گران‌قیمتی هستید و قصد دارید تا با خرید این کالا، حس و حال خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید. امروز بخت با شما یار است و شرایطی برای خرید مهیا می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خاطرتان جمع باشد که خرید این کالا زمینه شادی و خوشنودی‌تان را فراهم خواهد کرد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. مرتکب اشتباهی شده‌اید و نمی‌خواهید این اشتباه را به گردن بگیرید، اما این رفتار اصلا به نفع شما نیست و باعث می‌شود تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در نتیجه در اولین فرصت پای اشتباهات خود بایستید و به اطرافیان ثابت کنید که از این اشتباه درس گرفته‌اید. انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع‌ نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. برای انجام کار مهمی حسابی تلاش کرده‌اید و بی‌خوابی‌های زیادی کشیده‌اید، امروز زحمت‌های شما به بار خواهد نشست و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. این موفقیت را با اعضای خانواده که همیشه پشتیبان شما بوده‌اند در میان بگذارید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را تجربه کنید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دست‌تان ندهد. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد. قرار است امروز در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به جای اینکه به رویدادهای خوش و مثبت نگاه کنید، زندگی‌ را سخت‌گرفته‌اید و همیشه اتفاق‌های منفی و نگران‌کننده را می‌بینید، این وضعیت چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز بدبینی را کنار بگذارید و با نگاه به اتفاق‌های خوش زندگی، روحیه‌ بگیرید و زندگی همراه با شادی و شادکامی را ادامه دهید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. به لحاظ مالی با مشکلی روبرو نیستید و از مال دنیا چیزی کم ندارید، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در حد امکان دست اطرافیان را بگیرید و با در پیش‌گرفتن کارهای خیر و انسان‌دوستانه، آرامش فکری بیشتری برای خود به ارمغان بیاورید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید. علاقه‌ زیادی به شایعه‌پراکنی دارید و از هر فرصتی برای پخش شایعات بی‌پایه و اساس بهره می‌گیرید، به نفع شما است قبل از اینکه این روحیه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی تبدیل‌کند، شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به‌رغم اعتمادی که به این فرد دارید این پیشنهاد را با چشم‌بسته قبول نکنید و تمام جوانب‌کار را با دقت بررسی نمایید. هرگز روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نکرده‌اید و بر این باور هستید که دوستان‌ شما در روزهای سختی و گرفتاری دست‌تان را نمی‌گیرند، اما کاملا در اشتباه هستید و برای حل مشکلات با خیال راحت می‌توانید روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌ باز کنید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. اهل فراگیری دانش و مهارت‌های جدید نیستید و به شیوه سنتی و قدیمی کار می‌کنید، این رویکرد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را خواهد گرفت و شرایط را برای جلوافتادن رقبای‌تان از شما فراهم می‌کند. در نتیجه از امروز به فکر فراگیری دانش و مهارت‌های جدیدی باشید و آخرین دستاوردهای فناوری را برای انجام کارها به خدمت بگیرید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، اما جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

بیماری مزمن و قدیمی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک، چاره‌ای برای التیام این بیماری بردارید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند. برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. انسان مهربان و مردم‌دوستی هستید و از هر فرصتی برای عشق‌ورزی به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که محبت، محبت می‌‌آورد و عشقی که نثار اطرافیان می‌کنید روزی به شما باز خواهد گشت. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. به فردی بدهکار هستید و امروز موعد پرداخت بدهی‌تان سررسیده‌است، این بدهی را پرداخت نمایید و به این فرد ثابت نمایید که انسان خوش‌حسابی هستید. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهن‌تان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش‌رو ندارید و امروز احتمال زیادی وجود دارد که پول‌های‌تان را خرج کالاهای غیرضروری و بی‌اهمیت کنید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب خرج‌‌های خود باشید و تمام سعی خود را به کار ببندید تا روزی بدون ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و با جان و دل کار می‌کنید، این روحیه امروز در نظر همکاران یا اعضای خانواده جلوه می‌کند و قدردانی شایسته‌ای از شما به عمل خواهد آمد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آيد و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. شکست‌های زیادی در زندگی تجربه کرده‌اید و به جای اینکه به آینده فکر کنید، فکر به این شکست‌ها ذهن شما را مشغول کرده و جلوی پیشرفت‌های بعدی شما را گرفته است. امروز زمان مناسبی است که به جای ناراحتی از شکست‌هایی که در زندگی داشته‌اید، از این شکست‌ها درس بگیرید و فرصت‌های تازه‌ای برای موفقیت و پیشرفت را تجربه کنید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که درک کاملی نسبت به مشکلات شما دارد و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای برداشتن مشکلات از روی دوش شما انجام خواهد داد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از دوستان نزدیک‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم به دلخوری و ناراحتی بکشد و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و سوء‌تفاهمی که ایجاد شده را از دل ایشان بیرون نمایید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. در روزی که آغاز کرده‌اید،‌ کارها راحت‌تر از همیشه انجام خواهد شد، این شرایط را مغتنم بدانید و سریع‌تر از همیشه کارها را انجام دهید و فرصتی برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا کنید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. مدت است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوست‌تان دارد.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و به رغم اینکه انتظار افزایش درآمد و منفعت را ندارید،‌ متوجه می‌شوید که سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان شده‌است. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و با کنار گذاشتن قسمتی از این پول، ثبات بیشتری به موقعیت مالی‌تان بدهید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. یک‌طرفه به قاضی می‌روید و قضاوت‌های بی‌جا و ناعادلانه‌ای درباره اطرافیان دارید، از امروز به خودتان قول بدهید که این رفتار را کنار بگذارید و اطرافیان را از قضاوت‌های بی‌جای خود نرنجانید. گرمای محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و هر روز احساس می‌کنید که بیشتر عاشق شده‌اید، مطمئن باشید که عشقی یک‌طرفه را دنبال نمی‌کنید و عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌تان می‌شود.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید و احتمال اشتباه شما در این تصمیم وجود دارد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع کنید و پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، تصمیمی بگیرید که خیر و صلاح شما و اطرافیان را تضمین کند. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. بزرگان فامیل علاقه زیادی به شما دارند و در لحظه‌های سخت زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، امروز به ریش‌سفید‌های خانواده ثابت کنید که قدر محبت و حمایت‌های آنها را می‌دانید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای رفاه و آسایش آنها انجام خواهید داد. عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطرهای این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد. یکی از اطرافیان که حسابی روی شما حساب باز می‌کند، امروز به کمک‌تان نیاز دارد، اما سر شما به اندازه‌ای شلوغ می‌شود که فرصتی برای کمک به این فرد پیدا نمی‌کنید. از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت از هر کاری برای کمک به وی دریغ نخواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج