جاباما
۹۶۹۶۸۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

رادولوویچ: مردم ایران از کرونا وحشت ندارند

ویروس کرونا حالا به اصلی‌ترین موضوع بحث در دنیا تبدیل شده است. بیماری ویروسی که به‌سرعت در تمام دنیا در‌حال گسترش است و شدت شیوعش باعث‌شده تا بسیاری از رقابت‌های ورزشی نیز لغو یا بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

فرهیختگان: ویروس کرونا حالا به اصلی‌ترین موضوع بحث در دنیا تبدیل شده است. بیماری ویروسی که به‌سرعت در تمام دنیا در‌حال گسترش است و شدت شیوعش باعث‌شده تا بسیاری از رقابت‌های ورزشی نیز لغو یا بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

سایت «ویجستی» مونته‌نگرو در گزارشی به وضعیت بازیکنان و مربیانی پرداخته که در کشورهایی که بحران کرونا در آنها فراگیرتر است، مشغول کار هستند. از جمله دامیانوویچ و موگوسا که در لیگ کره‌جنوبی مشغول بازی هستند فعلا در این کشور حضور دارند و نمی‌توانند به مونته‌نگرو برگردند. یکی دیگر از نفراتی که در این گزارش به وضعیت او پرداخته شده، میودراگ رادولوویچ است که در میانه‌های این فصل هدایت ذوب‌آهن اصفهان را برعهده گرفته و هم‌اکنون نیز در اصفهان حضور دارد.

این سایت درباره وضعیت رادولوویچ در ایران می‌نویسد: «شرایط اورژانسی در ایران هم وجود دارد. لیگ فوتبال این کشور تعطیل شده و حداقل تا ۴ آوریل (۱۵ فروردین) نیز پیگیری نخواهد شد. در کشوری که ۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد تاکنون بیش از ۳۵۰۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۱۰۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.»

رادولوویچ که هدایت تیم ذوب‌آهن ایران در شهر اصفهان را برعهده دارد، درباره وضعیتش در این روزها می‌گوید: «آنچه رسما اعلام شده اینکه فعلا لیگ تعطیل شده و بازی‌ها به تعویق افتاده است. تمرینات را نیز فعلا تعطیل کرده‌ایم و قرار است از روز پنجشنبه این هفته دوباره استارت بزنیم. وضعیت به دقت در‌حال بررسی است و این تمام چیزی است که از آن خبر داریم. همچنان منتظر اطلاعیه‌های جدید هستیم. تعداد کمی از مردم در خیابان دیده می‌شوند و بیشتر آنها در خانه‌های خود مانده‌اند و بیرون نمی‌آیند. البته ترس و وحشتی بین آنها نمی‌بینم. من و دستیارانم هم در هتل اقامت داریم و سعی می‌کنیم تمام مسائل بهداشتی و ایمنی را رعایت کنیم تا به کرونا مبتلا نشویم. باید منتظر باشیم و ببینیم این وضعیت چه زمانی به پایان می‌رسد؛ این تنها کاری است که از ما برمی‌آید. در ایران مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده و رفت‌و‌آمد بین شهر‌های بزرگ نیز به‌شدت کنترل می‌شود تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.» رادولوویچ هم از اواسط ژانویه روی نیمکت ذوب‌آهن نشست و در این مدت نتایج نسبتا خوبی گرفته و تیمش در میانه‌های جدول قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saftarmodarsi5372@ gmail.com

      نمیترسن چیه مردم دیوانه شدن

    • علی

      ملت مرده واسه چی از مرگ بترسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج