۹۶۹۷۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زیدان: از این بدتر امکان نداشت

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید شکست تیمش را ناشی از اشتباهات فردی و عملکرد بد بازیکنانش دانست.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان پس از شکست ۲ بر یک تیمش در خانه رئال بتیس در هفته جاری رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با اشاره به اشتباهات بازیکنان رئال مادرید، از کمبود تمرکز در جمع شاگردان خود گله کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اظهار داشت: نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم نمایش خوبی نداشتیم. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم. وقتی در سطح خودتان نیستید، نتیجه همین می‌شود!

او ادامه داد: این بدترین نمایش فصل ما بود. شاید در ابتدا شروع بدی نداشتیم، اما نمایش ضعیف ما در تمام ۴۵ دقیقه اول ادامه داشت. نتوانستیم ریتم بازی خودمان را عوض کنیم و هیچ توضیحی ندارم. من مسئول این شکست هستم. نباید این شکست را خیلی بزرگ کنیم، اما نمی‌توان از کنارش به سادگی عبور کرد. ارائه چنین نمایش ضعیفی غیرقابل قبول بود.

زیدان درباره دلایل شکست افزود: از هر نظر در زمین کمبود داشتیم. نه از نظر انرژی و توان، نه به لحاظ شکل بازی و نه در تملک توپ و جدیت خوب نبودیم. اصلا هیچ چیز نداشتیم و از این بدتر امکان نداشت. شب بدی بود و هیچ توضیحی ندارم. البته برای خروج از این شرایط، راه‌حل‌هایی وجود دارد. معتقدم بدون در نظر این شکست، فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همچنان شانس عبور از بارسا را داریم. شایسته برد نبودیم و موظفیم این بازی را آنالیز کنیم. در هر صورت از الان باید به ایبار فکر کنیم. ۱۱ بازی باقیمانده و همه این بازی‌ها مثل فینال هستند. همه بازیکنان بد ظاهر شدند و تعویض کروس به این معنا نبود که بدتر از بقیه ظاهر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج