جاباما
۹۶۹۷۷۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

روز‌های پایانی تصویربرداری «نفوذ» در شمال کشور

محسن علی اکبری از تصویربرداری سکانس‌های پایانی مجموعه «نفوذ» در شمال کشور با وجود شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری صبا: محسن علی اکبری تهیه‌کننده سریال «نفوذ» درباره آخرین وضعیت تصویربرداری این سریال با وجود شیوع ویورس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی بیان کرد: همچنان تصویربرداری سریال «نفوذ» به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در شمال کشور در حال انجام است.

روز‌های پایانی تصویربرداری «نفوذ» در شمال کشور

وی ادامه داد: ما به عنوان هنرمند مشغول انجام کار خود هستیم. فرقی بین ما و دیگران مانند پرسنل شهرداری، پزشکی و…. نیست. همه ما یک وظیفه ای داریم منتها باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم. در حال حاضر خداراشاکرم که بدون هیچ مشکلی مشغول تصویربرداری هستیم.

تهیه‌کننده «نفوذ» با بیان اینکه گروه عوامل این روزها مشغول ضبط سکانس‌های پایانی این مجموعه در شمال کشور هستند، گفت: در حال حاضر صحنه‌های مربوط به سفارت آمریکا را تصویربرداری می‌کنیم که قبل از شروع سال جدید کار در شمال کشور به پایان می‌رسد و پس از آن برای ادامه تصویربرداری و ضبط سکانس‌های باقی مانده به تهران می‌آییم.

به گفته علی اکبری، تدوین «نفوذ» را روح الله شمقدری برعهده دارد که همزمان با تصویربرداری در حال انجام است. هم چنین جلوه های ویژه کامپیوتری نیز توسط محمد امامی پیگیری می شود اما هنوز صداگذاری آغاز نشده است.

وی ادامه داد: سیدجواد هاشمی، پانته‌آ مهدی‌نیا، زینب قادری از بازیگرانی هستند که به تازگی به این پروژه پیوسته اند. بازی بازیگرانی از جمله صالح میرزاآقایی و یلدا افشاری‌نیا نیز در این سریال به پایان رسیده است.

تهیه‌کننده «نفوذ» در پایان درباره زمان پخش این مجموعه اظهار کرد: قرار است از اول مهرماه روی آنتن شبکه یک سیما برویم.

مسئولیت تامین و هماهنگی بازیگران خارجی برعهده سیدکریم قاسم‌زاده بوده است.

مجموعه «نفوذ» به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد و مدیر تصویربرداری این سریال عبد عبدی نسب است.

این سریال محصول گروه سریال‌های فاخر و الف ویژه سیمافیلم است.

یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، شیرین صفوی، زهرا سعیدی، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور، جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال هستند.

عکس های خبر از محمدمهدی نبی زاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج