جاباما
۹۶۹۸۱۰
۱۷ نظر
۵۲۶۱
۱۷ نظر
۵۲۶۱
پ

رابطه‌ی کیتی پری و اورلاندو بلوم به کجا می‌رسد؟

به نقل از مجله‌ی هفتگی Us، کیتی پری و اورلاندو بلوم، بعد از ۳ سال رابطه‌ی ناپایدار و در نهایت پیشنهاد ازدواج در روز ولنتاین، مراسم عروسی خود را به تعویق انداخته‌اند. این زوج که ماه دسامبر را برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته بودند، حالا این تاریخ را تغییر داده و برنامه‌ی دو مراسم جدا را ریخته‌اند؛ اما لازم نیست نگران جدایی‌شان باشید، چون همانطور که منبعی شخصی به مجله‌ی Us گفته است، این دو «از دو عاشق هم فراترند».

برترین‌ها: به نقل از مجله‌ی هفتگی Us، کیتی پری و اورلاندو بلوم، بعد از ۳ سال رابطه‌ی ناپایدار و در نهایت پیشنهاد ازدواج در روز ولنتاین، مراسم عروسی خود را به تعویق انداخته‌اند. این زوج که ماه دسامبر را برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته بودند، حالا این تاریخ را تغییر داده و برنامه‌ی دو مراسم جدا را ریخته‌اند؛ اما لازم نیست نگران جدایی‌شان باشید، چون همانطور که منبعی شخصی به مجله‌ی Us گفته است، این دو «از دو عاشق هم فراترند».

رابطه‌ی کیتی پری و اورلاندو بلوم به کجا می‌رسد؟

مسیری که به ازدواج کیتی و اورلاندو ختم می‌شود، مسیری طولانی بوده است. این زوج برای اولین‌بار، اوایل سال ۲۰۱۶ آشنا شده و در فوریه‌ی ۲۰۱۷ از هم جدا شدند و در طول جدایی‌شان دوستی عادی خود را حفظ کردند تا اینکه بعد از یک سال، دوباره در ماه آگوست، دوباره عشقشان شعله‌ور شد و آشتی کردند. این زوج از آن زمان، جدایی‌ناپذیر مانده‌اند.
در ادامه نگاهی به جزئیات رابطه‌ی این زن‌وشوهر آینده، خواهیم انداخت.

۱۰ ژانویه‌ی ۲۰۱۶: پری و بلوم برای اولین‌بار در یک مهمانی آشنا می‌شوند

بعد از پایان مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۶، پری و بلوم، هردو به افتر پارتی (After Party) این مراسم در خانه‌ی کارگردان معروف، هاروی وینشتاین (Harvey Weinstein) رفتند. در آنجا بود که این دو نفر شروع به صحبت کردند. یکی از منابع مجله‌ی Us می‌گوید که آن‌ها «برای یکدیگر حرف‌‌های فریبنده، زمزمه می‌کردند.» عکس‌هایی که در حال لبخند زدن و خندیدن از آن‌ها موجود است، ثابت می‌کنند که آ‌ن‌ها در آن شب ارتباط غیرقابل‌انکاری با یکدیگر داشتند. منبعی شخصی گفت که «اورلاندو به کیتی نزدیک می‌شد و در گوشش زمزمه می‌کرد». اواخر آن شب، پری و بلوم در حالی که با هم از مراسم خارج می‌شدند، دیده شدند.

آوریل ۲۰۱۶: پری و بلوم با یکدیگر به فستیوال موسیقی کوچلا (Coachella) می‌روند

رابطه‌ی کیتی پری و اورلاندو بلوم به کجا می‌رسد؟

پری و بلوم راهی شهر ایندیو (Indio) در کالیفرنیا شدند تا با یکدیگر در فستیوال موسیقی سالانه‌ی کوچلا شرکت کنند. فردی حاضر در فستیوال به مجله‌ی E! News گفته بود که «گروهی از افراد همراه آن‌ها بودند، اما پری و بلوم یکدیگر را در آغوش گرفته بودند. کمی بعد اورلاندو پشت کیتی ایستاده بود و همراه با او آرام می‌رقصید. آن‌ها همچنین با هم سیگار کشیدند».

۲۰ می ۲۰۱۶: پری با پستی در اینستاگرام، رابطه‌اش را رسمی کرد

پری با پست کردن عکسی بامزه از خودش و بلوم در اینستاگرام، رابطه‌اش با او را به طور رسمی اعلام کرد. در این عکس، هردوی آن‌ها، ربدوشامبر پوشیده و روی پله‌های یک ساختمان در شهر کن فرانسه، دراز کشیده‌اند.

۴ آگوست ۲۰۱۶: پری و بلوم برای تعطیلات به ایتالیا می‌روند

پری و بلوم باز هم توسط خبرنگاران دیده شدند، اما این‌بار هنگام تعطیلاتشان در ایتالیا! این زوج در حالی که سوار پدل‌برد (Paddleboard) بودند دیده شدند و بلوم هنگام پارو زدن کاملا برهنه بود. طبیعتا عکس‌هایی که از آن صحنه منتشر شد، بسیار حاشیه‌ساز بود.

در همان ماه، منبعی شخصی به مجله‌ی People گفت که بلوم «همیشه به صورت اغراق‌آمیز از کیتی تعریف می‌کند و فکر می‌کند او از هزاران جهت بی‌نقص و عالیست» و بعید نیست با این خواننده، تشکیل خانواده دهد. «او مشتاق است رابطه‌اش را با کیتی جدی‌تر کند و بچه‌های بیشتری داشته باشد. او بعد از میراندا (Miranda)، با هیچ دختری تا این حد جدی نبوده است». بلوم یک پسر هشت‌ساله به نام فلین (Flynn) از همسر سابقش، میراندا کر (Miranda Kerr) دارد.

۳۱ اکتبر ۲۰۱۶: پری و بلوم در مراسم هالووین، لباس‌هایی هماهنگ می‌پوشند

این زوج تصمیم می‌گیرند تا در هالووین مثل هیلاری کلینتون و بیل کلینتون لباس بپوشند. این صحنه با شخصی که آن‌ها را دنبال می‌کند و لباس کارتونی دونالد ترامپ را پوشیده است، کامل می‌شود.

۲۴ نوامبر ۲۰۱۶: بلوم، مراسم شکرگزاری را با خانواده‌ی پری می‌گذراند

پری به طور مستند در اینستاگرامش نشان می‌دهد که بلوم به خانه‌شان رفته تا روز تعطیل را با خانواده‌ی او بگذراند. این زوج هر دو لباس‌های سرهمی بامزه با طرح چهارخانه، پوشیده بودند و در طول روز برای هم آشپزی می‌کردند. یک ماه بعد، بلوم برای کریسمس دوباره به خانواده‌ی پری پیوست.

۱۳ ژانویه‌ی ۲۰۱۷: پری در روز تولد دوست‌پسرش، او را با یک مهمانی بزرگ غافلگیر می‌کند.

پری برای تولد چهل‌سالگی بلوم، برنامه‌ی یک مهمانی بزرگ را می‌ریزد و او را با دیداری ناگهانی از سوی مادرش سونیا کوپلند بلوم (Sonia Copeland Bloom) در شهر پالم اسپرینگز (Palm Springs) کالیفرنیا، غافلگیر می‌کند. بلوم از این کار به‌عنوان «بهترین هدیه‌‌ی عمرش» یاد کرد.

۲۸ فوریه‌ی ۲۰۱۷: پری و بلوم به صورت رسمی جدا می‌شوند

پری و بلوم بعد از ده ماه، به رابطه خود پایان می‌دهند. وکیل‌هایشان در بیانیه‌ای مشترک می‌گویند: «می‌خواهیم قبل از هرگونه شایعه‌پراکنی یا تحریف حقیقت، تایید کنیم که اورلاندو و کیتی با احترام و مهربانی از هم جدا شدند، چون هردو به زمان نیاز دارند».

منبعی به مجله‌ی E! News گفت که پیشنهاد این جدایی را پری داده، اما بلوم هم با او هم‌نظر بوده است. «کیتی تیر آخر را زد. علت این ماجرا اتفاقاتی بود که در چند ماه گذشته رخ دادند. هردویشان هنوز بی‌نهایت یکدیگر را دوست دارند، اما برای آشتی کردن به مقداری زمان نیاز دارند.» علی‌رغم جدایی‌، این زوج تصمیم گرفتند که دوست‌های معمولی باقی بمانند تا کیتی بتواند رابطه‌ی خوبش را با پسر بلوم حفظ کند. این منبع اضافه کرد: «کیتی با فلین رابطه‌ی نزدیکی دارد. غم‌انگیز است، اما همه‌چیز با توجه با شرایط، بهتر خواهد شد».

۲ مارس ۲۰۱۷: پری جلوی شایعات را درباره‌ی خشونت‌آمیز بودن جدایی‌اش از بلوم‌، می‌گیرد

پری برای از بین بردن شایعات سراغ توییتر می‌رود و خیلی محکم برای طرفدارانش توضیح می‌دهد که همه‌چیز بین او و دوست‌پسر سابقش روبه‌راه بوده است. او توییت کرد: «بهتر نیست در سال ۲۰۱۷ طرز فکر جدیدی داشته باشیم؟ هرکسی می‌تواند شریک عاطفی سابقش را دوست داشته باشد و با او دوست باشد! هیچکس حتما یک قربانی یا یک جنایت‌کار نیست! لطفا وقتتان را با این چرندیات هدر ندهید».

۱۲ ژوئن ۲۰۱۷: پری بین دوست‌پسر‌های سابقش به بلوم، جایگاه دوم را می‌دهد

در قسمتی از برنامه‌ی جیمز کوردن (James Corden) به اسم «حرف دلت را بزن» (Spill Your Guts)، از پری درخواست می‌شود که یا دوست‌پسر‌های سابقش را از بدترین به بهترین، لیست کند و یا غذایی تهوع‌آور بخورد. او می‌گوید: «همه‌ی آن‌ها عالی هستند و من حاضرم به محض خروج از اینجا همه‌شان را بغل کنم.» او با حرکت سر، تایید می‌کند که اورلاندو در جایگاه دوم قرار دارد؛ او دیپلو (Diplo) را در جایگاه آخر و جان مه‌یر (John Mayer) را در جایگاه اول قرار داد.

۱۳ آگوست ۲۰۱۷: یک طرفدار، کیتی و بلوم را با یکدیگر می‌بیند

پری و بلوم در حالی که با یکدیگر به کنسرت ادل (Adele) رفته بودند، دیده شدند و در نتیجه مردم نسبت به رابطه‌ی آن‌ها مشکوک شدند.

۱ مارس ۲۰۱۸: پری و بلوم در شهر پراگ (Prague) با یکدیگر بیرون می‌روند

بلوم درحال ضبط یک سریال تلویزیونی به اسم «گذر کارناوال» (Carnival Row) در پراگ بود و پری برای دیدار، پیش او رفت. این قضیه باعث افزایش شایعات حول‌وحوش آشتی تاییدنشده‌ی آن‌ها شد، اما برطبق شنیده‌ها، این دو نفر فقط داشتند سعی می‌کردند با یکدیگر خودمانی رفتار کنند.

منبعی به مجله‌ی People گفت: «اورلاندو و کیتی بعد از اینکه جدا شدند، باز هم با یکدیگر در ارتباط بودند. جدایی‌شان یک جدایی وحشتناک نبود. آن‌ها فقط مشغله‌ی کاری زیادی داشتند و برای رابطه‌شان وقت نداشتند. در طی چند ماه گذشته آن‌ها با یکدیگر وقت بیشتری گذراندند. هردوی آن‌ها سفر کردن را دوست دارند و سعی می‌کند تا جایی که می‌توانند سفر‌های تفریحی-شان را با یکدیگر قسمت کنند. آن‌ها با هم قرار می‌گذارند، اما الزاما برروی رابطه‌شان برچسب نمی‌زنند. آن‌ها دوست‌پسر و دوست‌دختر نیستند، اما باهم خوشحال به نظر می‌رسند. اورلاندو همیشه به بهترین شکل از کیتی تعریف می‌کند. او عاشق وقت گذراندن با کیتی است».

۲۸ آوریل ۲۰۱۸: پری و بلوم به شهر واتیکان می‌روند

رابطه‌ی کیتی پری و اورلاندو بلوم به کجا می‌رسد؟

پری و بلوم زمانی که در واتیکان بودند، به دیدار پاپ رفتند، برای یک عکس دوست‌داشتنی ژست گرقتند و حمایتشان را از موسسه‌ی درمانی کورا (The Cura Foundation) نشان دادند.

۲۱ می ۲۰۱۸: پری تایید می‌کند که وارد رابطه شده است

در فصل نهایی برنامه‌ی امریکن آیدل (American Idol)، کیتی با یکی از شرکت‌کننده‌ها صمیمی شده و لو می‌دهد که متعلق به شخص دیگری است. او به این ستاره‌ی تلویزیونی می‌گوید: «من در رابطه‌ام، ولی از تو خوشم می‌آید».

۲۶ سپتامبر ۲۰۱۸: پری و بلوم برای اولین‌بار با یکدیگر روی فرش قرمز ظاهر می‌شوند

این زوج با حضور روی فرش قرمز، قدم بزرگ بعدی را در رابطه‌شان برداشتند و آن را رسمی کردند. این دو در مراسم Gala for the Global Ocean که توسط شاهزاده آلبرت موناکوی دوم (H.S.H. Albert Monaco II) برگزار شد نیز حاضر شدند و کاملا صمیمی به نظر می‌رسیدند.

۱۵ فوریه‌ی ۲۰۱۹: پری نامزدی‌اش را اعلام می‌کند

فقط یک روز بعد از ولنتاین، پری در اینستاگرام عکسی زیبا از خود و مرد زندگی‌اش که یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند، پست می‌کند.

منبعی شخصی که با این زوج ارتباطی نزدیک دارد، به مجله‌ی People گفته است: «اورلاندو از قبل این را برنامه‌ریزی کرده بود. او می‌خواست که همه‌چیز خیلی خاص از آب دربیاید» و همچنین برای سازگاری با پدر و مادر سنتی پری، قبل از پیشنهاد ازدواج از آن‌ها اجازه گرفت. «خانواده‌ی کیتی از تصمیم او برای پیشنهاد ازدواج خبر داشتند. او از قبل با آن‌ها صحبت کرده بود. کیتی خیلی غافلگیر شده بود و از خوشحالی در پوست خودش نمی‌گنجید. هردوی آن‌ها بچه می‌خواهند و این قضیه را در اولویت قرار خواهند داد».

بعد‌ها پری هنگام مصاحبه‌ا‌ش در برنامه‌ی Capital Breakfast with Roman Kemp، درباره‌ی پیشنهاد ازدواج بلوم، صحبت کرد: «روز ولنتاین بود و من باید آن روز، سر کار می‌رفتم. به یاد دارم که با او در یک رستوران ایتالیایی قرار داشتم، چون او خوب می‌دانست که تا فرصتش پیش بیاید من تا حد مرگ پاستا می‌خورم. پس به آن رستوران رفتم و او را دیدم که کاملا ریش‌هایش را اصلاح کرده بود و دیگر کفش‌های ورزشی پایش نبود. با خودم گفتم "اوه خدای من، مثل اینکه خبری شده است". ما هرچیزی که دلمان می‌خواست سفارش می‌دادیم و من با خودم می‌گفتم "این دیگر کیست؟ من این آدم را نمی-شناسم"».

بعد از شام، بلوم او را داخل یک هلی‌کوپتر شخصی برد. "من وارد هلی‌کوپتر شدم و او به من پیشنهاد ازدواج داد. بعد از آن ما روی یک ساختمان فرود آمدیم، از پله‌ها پایین رفتیم و من خانواده، دوستانم و بیشترین گل‌های عمرم را دیدم. دقیقا مثل وقتی است که می‌بینی کانیه (Kanye) برای کیم (Kim) این کار‌ها را می‌کند و با خودت می‌گویی "خدای من! ". من هم با دیدن همه-ی این‌ها با خودم گفتم "خدای من! "».

۲۶ مارس ۲۰۱۹: منبعی شخصی از مراسم عروسی این زوج، خبر می‌دهد

یک ماه از پیشنهاد ازدواج گذشته بود که منبعی شخصی از تب‌وتاب مراسم عروسی پری و بلوم، پرده برمی‌دارد و به مجله‌ی People می‌گوید که این زوج «کم‌کم در حال برنامه‌ریزی مراسم عروسی‌شان هستند»، اما «هنوز تاریخی مشخص نکرده-اند».

این منبع شخصی که به بلوم نزدیک است، اضافه می‌کند: «عروسی‌های قبلی‌شان-عروسی پری و شوهر سابقش راسل براند (Russell Brand) و عروسی بلوم و زن سابقش میراندا کر-صددرصد دو چیز متفاوت بودند. این زوج دارند سعی می‌کنند که حد وسطی را تعیین کرده و به توافق برسند». این منبع همچنین اشاره کرد که «اورلاندو همیشه از زرق‌وبرق و چیز‌های تجملاتی دوری می‌کند. او دوست ندارد مراسمی بزرگ و مخصوص سلبریتی‌ها برگزار کند، اما از طرفی هردوی آن‌ها دوستان زیادی دارند که برایشان جایگاه مهمی دارند. این زوج هنوز دارند جزئیات را بررسی می‌کنند. کیتی از یک برنامه-ریز عروسی کمک خواهد گرفت».

۶ ژوئن ۲۰۱۹: پری می‌گوید برای برنامه‌ریزی مراسم عروسی‌اش هیچ عجله‌ای ندارد

این خواننده هنگام مصاحبه‌ در برنامه‌ی KISS Breakfast with Tom & Daisy می‌گوید که برای مراسم عروسی، هیچ عجله‌ای ندارد: «خب آره، باید آرام‌آرام قدم برداشت». وقتی درباره‌ی تاریخ عروسی ازاو پرسیدند، گفت: «ایجاد زمینه‌ای عاطفی برای یک عمر زندگی، قطعا کار سختیست، مگر نه؟»

۲۹ ژوئن ۲۰۱۹: بلوم و پری در مراسم عروسی کارلی کلاس (Karlie Kloss) و جرد کوشنر (Jared Kushner) حاضر می‌شوند.
با وجود اینکه، این زوج، هیچ عجله‌ای برای مراسم عروسی خودشان نداشتند، برای شرکت در مراسم عروسی کلاس و کوشنر در تابستان ۲۰۱۹، وقت گذاشتند. تم لباس برای این عروسی، وسترن (Western) بود. بلوم بعد‌ها عکسی از خودش و کیتی که هنگام غروب آفتاب گرفته بودند، پست کرد و زیر آن نوشت: «آخر هفته‌ای بی‌نظیر که ترکیبی از عاشق بودن و جشن گرفتن عشق، بود. این پیوند زیبا، مبارک».

سمپتامبر همان سال، این زوج در عروسی میشا ننو (Misha Nonoo)، طراح معروف نیز شرکت کردند. جرد کلاس و دوک و دوشس ساسکس (Sussex) انگلستان نیز در آن مراسم حضور داشتند.

۲۲ آگوست ۲۰۱۹: بلوم اطلاعاتی درباره‌ی ازدواجش، در میان می‌گذارد

بلوم در برنامه‌ی Today درباره‌ی آینده‌اش صحبت کرده و تاکید می‌کند که مسائلی مهم‌تر از مراسم عروسی در اولویت قرار دارند. «چیزی که مهم است این است که ما بتوانیم کاملا با یکدیگر کنار بیاییم. من قبلا طلاق را تجربه کرده‌ام و نمی‌خواهم دوباره این اتفاق بیفتد». بلوم ادامه داد: «و هردوی ما کاملا از این مسئله آگاهیم. او زنی استثنایی‌ است و همیشه مرا تحت‌تاثیر قرار داده و دلگرمم می‌کند».

۱۹ نوامبر ۲۰۱۹: این زوج، پستی دوست‌داشتنی در اینستاگرام می‌گذارند

جدیدترین پست دو نفره‌ی آن‌ها این عکس است که این زوج در آن، در حال تماس ویدئویی هستند و سگ‌هایشان را بغل کرده-اند. کیتی زیر این پست نوشت: «ما با هم اوکی (O.K.) هستیم-اشاره به حرف اول اسم هردویشان- و همیشه همینطور خواهد ماند».

۴ دسامبر ۲۰۱۹: پری و بلوم، مراسم عروسی‌شان را به تعویق می‌اندازند

رابطه‌ی کیتی پری و اورلاندو بلوم به کجا می‌رسد؟

هفته‌نامه‌ی Us گزارش می‌دهد که این زوج، مراسم عروسی‌شان را که قرار بود در ماه دسامبر برگزار شود، به تعویق انداخته‌اند. منبعی به این مجله گفت: «آن‌ها تاریخ را با توجه به مکانی که می‌خواهند مراسم عروسی را در آن برگزار کنند، تغییر دادند».

طبق شنیده‌ها این زوج در واقع می‌خواهند دو مراسم، در دو مکان مختلف برگزار کنند: «آن‌ها قرار است یک مراسم عروسی محلی و یک مراسم عروسی دور از خانه داشته باشند.» این منبع، درباره‌ی شایعات احتمال جدایی این زوج، می‌گوید: «آن‌ها از دو عاشق هم فراترند».

همچنین مجله‌ی E! با این منبع شخصی درباره‌ی به تعویق افتادن مراسم عروسی به ۲۰۲۰ صحبت کرد: «آن‌ها می‌خواستند هرچه سریع‌تر ازدواج کنند، اما برنامه‌ریزی و هماهنگ کردن همه‌چیز، کار سختی ‌است. در ابتدا قرار بود که عروسی در ماه سپتامبر برگزار شود، اما اول به ماه دسامبر و حالا تقریبا به اوایل ۲۰۲۰، تغییر داده شده است. آن‌ها باید این کار را می-کردند، چون کیتی ایده‌های بزرگی درباره‌ی چگونگی اجرای مراسم و همچنین مکان آن در سر دارد».
«آن‌ها فهرست مهمان‌ها را آماده کرده‌اند و بیشتر جزییات را برنامه‌ریزی کرده‌اند». این منبع در ادامه گفت: «آن‌ها امیدوارند که هرچه زودتر همه‌چیز به مرحله‌ی نهایی برسد، چون برای ازدواجشان حسابی هیجان‌زده‌اند».

منبع: elle

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آندره

      مرسی اطلاعاتم کامل شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ چقدرم دقیق توضیح داده مثل راویان تاریخ

    • بدون نام

      در نهایت کیتی پری باردار می شود احتنالا به خاطر همین به تعویق انداختن

    • رضا

      یادم رفت بنویسم کیتی پری اصلا خوشگل نیست

      پاسخ ها

      • ترانه

        زشت خودتی

    • ......

      من خودم یکی از طرفدارای کیتی پری هستم ولی اینایی که گفتی به ما چه ربطی داره

    • بدون نام

      به کجا میرسد رابطه شون مهمه؟

      پاسخ ها

      • ضحا

        آخی دلت اومد؟شمامعمولا بین خانما غرق میشید!
        چطورشدورق برگشت!؟این وسط این خانم اضافه بود؟ناراحت نشه ازبی مهریتون کاربررضا؟

      • ضحا

        آخی دلت اومد؟شمامعمولا بین خانما غرق میشید!
        چطورشدورق برگشت!؟این وسط این خانم اضافه بود؟ناراحت نشه ازبی مهریتون کاربررضا؟

    • بدون نام

      اون اورلاندو بلوم که یه زن باز حال بهم زن هست کیتی پری هم داره عمرش رو باهاش تلف میکنه

    • بدون نام

      شايسته جان حوصله داريا

    • بدون نام

      اصلا زوج جذابی نیستن

    • بدون نام

      ایشالا خوشبخت بشن به حق پنج تن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به حق پنج تن؟!! كيتي پري و پنج تن؟!! بابا ديگه ماستا رو تو قيمه نريزين

    • بدون نام

      بیشتر کیتی پری با انریکو کانکت خوبی میشه !نه اورلاندوم!!

    • بدون نام

      به میدان انقلاب

    • برگ سبز

      عااااااااااشششششق اورلاندو بلوم هستم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج