۹۶۹۸۲۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بسته شدن پمب‌بنزین‌های اردبیل صحت ندارد

شرکت ملی نفت منطقه اردبیل روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بسته شدن جایگاه‌های عرضه نفت شایعه بوده و تکذیب می‌شود. این شایعه عصر یکشنبه ابتدا در شمال استان و در منطقه مغان رواج یاقته و موجب ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان شد.

انتخاب: شرکت ملی نفت منطقه اردبیل در اطلاعیه خود اعلام کرده است: به اطلاع مردم شریف استان اردبیل می‌رساند به دنبال شایعه بسته شدن جایگاه‌های سوخت، ضمن تکذیب این شایعه کاملا کذب به اطلاع می‌رساند عرضه بنزین در کلیه جایگاه‌های استان طبق روال عادی و بصورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت.

این اطلاعیه افزوده است: با توجه به وضعیت مطلوب موجودی بنزین در جایگاه‌ها و انبارهای نفت استان، جای هیچگونه نگرانی نیست، لذا از مردم فهیم استان درخواست داریم در شرایط کنونی برای حفظ سلامتی خود و دیگران از مراجعه غیرضروری به جایگاه‌ها خودداری کنید.

کمیته حمل و نقل و رفع آلودگی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اردبیل نیز اعلام کرد: تعطیلی پمپ جایگاه‌های سوخت شایعه‌ای بیش نیست و از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ازدحام در پمپ‌بنزین‌ها خودداری کنند.

این شایعه عصر یکشنبه ابتدا در شمال استان و در منطقه مغان رواج یاقته و موجب ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان شد.

اواخر شب در اردبیل نیز با رواج این شایعه صف‌های طویلی در جایگاه‌های عرضه سوخت مرکز استان تشکیل شده و تا بامداد روز دوشنبه این وضعیت ادامه داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج