جاباما
۹۶۹۸۲۳
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه از امروز (۱۹ اسفندماه) تا اواخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت، گفت: دمای هوا تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه از امروز (۱۹ اسفندماه) تا اواخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت، گفت: دمای هوا تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور افزایش می‌یابد.

صادق ضیاییان اظهارکرد: امروز (۱۹ اسفندماه) سامانه بارشی که در جنوب شرق کشور فعال است در استان‌های کرمان، شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان و دریای عمان سبب رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز این سامانه بارشی از جنوب شرق کشور خارج خواهد شد همچنین از امروز تا چهارشنبه (۱۹ تا ۲۱ اسفندماه) در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت که در برخی مناطق سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت، اظهار کرد: افزایش دما در نیمه شرقی کشور محسوس‌تر است.

به گفته ضیاییان طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ اسفندماه) به دلیل سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی وجود دارد و کیفیت هوا کاهش پیدا می‌کند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰ اسفندماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۷ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۱۸درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۱ اسفندماه) صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یا کرونا یا آلودگی هوا بالاخره یه چیزی باید ما رو گرفتار کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج