جاباما
۹۶۹۸۲۷
۳۲ نظر
۵۱۹۱
۳۲ نظر
۵۱۹۱
پ

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

معمولا ازدواج سلبریتی‌ها زیاد دوام نمی‌آورد و خیلی از آن‌ها به جدایی ختم می‌شوند، اما باز هم در میان این رابطه‌های شکست‌خورده، میتوان زوج‌هایی را دید که با وجود گذشت سال‌های زیادی از رابطه‌شان، هنوز هم عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

برترین‌ها: معمولا ازدواج سلبریتی‌ها زیاد دوام نمی‌آورد و خیلی از آن‌ها به جدایی ختم می‌شوند، اما باز هم در میان این رابطه‌های شکست‌خورده، می‌توان زوج‌هایی را دید که با وجود گذشت سال‌های زیادی از رابطه‌شان، هنوز هم عاشقانه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

بعضی آن‌ها با طلاق، جدایی، شایعه‌ی خیانت همسرشان و... روبه‌رو بوده‌اند، اما توانسته‌اند در این شرایط سخت هم رابطه‌ی خود را حفظ کنند. اکثر زوج‌ها با برگزاری مراسمی مجلل، خبر ازدواجشان را به مردم و رسانه‌ها می‌دهند و در این بین، تعداد کمی از آن‌ها ترجیح می‌دهند که ازدواجشان را مخفی نگهدارند. بعضی از زوج‌های سلبریتی فکر می‌کنند که کلید موفقیت یک رابطه این است که مراسم ازدواجشان مخفی و یا خصوصی برگزار شود! در ادامه، فهرستی از طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوود را برای شما آماده کرده‌ایم.

۱. دکس شپارد و کریستن بل: ۱۳ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

شپارد و بل از سال ۲۰۰۷ وارد رابطه شدند و در سال ۲۰۱۳ کاملا مخفیانه و بی سروصدا در دادگاه ازدواج کردند و صاحب دو فرزند هستند. آن‌ها راهکارهای بسیار دلگرم‌کننده‌ای برای داشتن یک رابطه‌ی شاد و پایدار ارائه داده‌اند، اما بهترینش را از زبان شپارد می‌شنویم: «به همسرتان اطمینان بدهید که هنوز هم به او علاقه‌مندید. با هم برای شام بیرون بروید و از او سوال‌های مختلفی بپرسید؛ انگار که تازه با او آشنا شده‌اید و هنوز او را کامل نشناخته‌اید. به نظرم این نکته می‌تواند هیجان رابطه را نگاه دارد».

این حرف‌هایی بود که او در برنامه‌ی تلویزنی الن (Ellen) زد.

۲. جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل: ۱۳ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

رابطه‌ی این زوج دوست‌داشتنی، همیشه به این خوبی نبوده است. آن‌ها در سال ۲۰۱۱ به مدت سه ماه از یکدیگر جداشدند و خوشبختانه بعد از بازگشت دوباره‌شان، همچنان با هم هستند. جسیکا هیچوقت دودِل نبود، حتی زمانی که رابطه‌شان در مسیر سختی قرار گرفته بود. در اویل رابطه، جسیکا همیشه به شریکش می‌گفت: «من بالاخره با این مرد ازدواج می‌کنم».

آن‌ها در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و حاصل این ازدواج، پسری ۵ساله به اسم سیلاس است.

۳. جان لجند و کریسی تیگن: ۱۴ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این زوج، سر صحنه‎ی فیلمبرداری موزیک ویدیوی جان لجند برای آهنگ (Stereo) با هم آشنا شدند و از آن موقع تاکنون با هم هستند. جان، آهنگ «تمام من» (All of Me) را برای کریسی خوانده و در موزیک ویدیوی این آهنگ، هر دو باهم حضور دارند. آن‌ها صاحب دو فرزند به نام‌های لونا و مایلز هستند.

کریسی در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۹ با مجله‌ی ماهانه‌ی Vanity Fair انجام داد، گفت: «زوج‌های مشهور بسیار خوبی وجود دارند و من همیشه به آن‌ها نگاه می‌کنم و دلم می‌خواهد که ما هم مثل آن‌ها باشیم. بعد با خودم می‌گویم که بس است دیگر؛ دست از تلاش کردن بردار. مطمئنا مردم فکر می‌کنند که ما هم مثل آن‌ها خوبیم!»

۴. پرنس ویلیام و کیت میدلتون: ۱۶ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این زوج محبوب در سال ۲۰۰۴، زمانی که دانشجوی دانشگاه Andrew University بودند، با هم آشنا شدند. آن‌ها در سال ۲۰۰۷ برای مدت کوتاهی مسیرشان از هم جدا شد، اما دوباره در همان سال، نزد هم برگشتند، سال ۲۰۱۰ با هم نامزد کرده و سال بعد یکی از بهترین مراسم‌های عروسی سلطتنی را برگزار کردند.

درست است که آن‌ها از خانواده‌ی سلطتنی هستند، اما کیت و ویلیام گفته‌اند که رابطه‎ی آن‌ها هم مانند رابطه‌ی مردم عادی باصفا و پر از شوخی است. پرنس ویلیام در دوران نامزدیشان گفته بود: «کاملا واضح است که هر دوی ما اوقات بسیار خوشی را با هم می‌گذرانیم؛ حس شوخ‌طبعی زیادی داریم؛ واقع‌بین هستیم و به شوخی یکدیگر را اذیت می‌کنیم. کیت عادات عجیبی دارد که واقعا من را به خنده می‌اندازد و من هم از سر شوخی او را مسخره می‌کنم»!

آن‌ها سه فرزند به نام‌های جورج، چارلوت و لوییس دارند.

۵. سث روگن و لارن میلر: ۱۶ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

اولین قرار آن‌ها واقعا شبیه یک فیلم کمدی بود و بیشتر وقت قرارشان را اسکربلِ اسپانیایی (مرتب کردن کلمات به هم ریخته) بازی کردند. این زوج، یک استندآپ کمدی به نام «شوخ‌طبعی برای خیریه» (Hilarity For Charity)، برای بالابردن آگاهی در مورد بیماری آلزایمر ساختند که در شبکه‌ی Netflix پخش شد. وقتی از آن‌ها پرسیدند راز موفقیت رابطه‌تان چیست گفتند که زیاد تلویزیون تماشا می‌کنیم!

۶. مت دیمون و لوسیانا بروسو: ۱۷ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

مت دیمون، همسر آرژانتنی خود را در میامی پیدا کرد. آن‌ها سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند و از آن موقع تاکنون با هم هستند. لوسیانا در اکثر صحنه‌های فیلمبرداری همراه اوست و شاید با خود فکر کنید که این همه سفر و دوری از خانه چقدر سخت است، اما خوشبختانه آن‌ها این مسائل را حل کرده‌اند. مت در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Your Tango در سال ۲۰۱۵ گفت: «ما یک قانون دوهفته‌ای داریم؛ یعنی اینکه من هیچوقت بیشتر از دو هفته دور از خانه نمی‌مانم. به نظر من آدم باید تا حد امکان با کسی که عاشقش است، وقت بگذراند. من از لحاظ روحی خیلی به همسرم نزدیک هستم و دوست دارم همیشه در کنارش باشم».

۷. ساشا بارون کوهن و ایزلا فیشر: ۱۸ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

طبق گفته‌های فیشر، رابطه‌ی این زوج اصلا یک رابطه‌ی معمولی نیست. او در مصاحبه‌اش با مجله‌ی Square Mile Magazine در سال ۲۰۱۵ گفت: «مثلا وقتی می‌رود خشکشویی تا لباس‌ها را تحویل بگیرد، من به‌جای گفتن "داری میری خشکشویی؟" می‌گویم: "قرار است کسی از ما ادعای خسارت کند؟" و یا "وقتی دستگیر شدی، کسی می‌تواند ضمانتت را کند؟"»

درست است که فیشر، مشغله و نگرانی‌های زیادی دارد، اما باز هم مشتاق ماجراجویی‌های عجیب همسرش است. او حتی به کوهن کمک کرد کرد که لباس Ali G در فیلم Ali G Indahouse را برای مراسم اسکار بپوشد، حتی با وجود اینکه این پوشش ممنوع بود!

۸. هریسون فورد و کالستا فلوکهارت: ۱۸ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

بدون شک، هریسون و کالیستا هر دو بازیگرانی درجه یک هستند، اما این بدین معنی نیست که هریسون برای تحت تاثیر قرار دادن کالیستا به کمک کسی نیاز ندارد. ظاهرا هریسون از دوست خود، «جیمز مرسدن» کمک گرفت و قبل از اینکه این دو با هم قرار بگذارند، جیمز ساعاتی را با هر دویشان گذراند و با آن‌ها صحبت کرد. طولی نکشید که هریسون کاملا دلباخته‌ی کالیستا شد. فورد در مصاحبه‌اش با مجله‌ی Hello! در سال ۲۰۰۳ گفت: «عاشق شده‌ام! رابطه‌ی عاشقانه یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین تجربه‌هایی است که می‌توانید داشته باشید و من فکر می‌کنم همه کس و در هر سنی می‌تواند آن را تجربه کند. خودم هم در سن بالایی عاشق شدم و این اصلا برایم عجیب نبود».

آن‌ها در سال ۲۰۰۹ با برگزاری یک مراسم معمولی ازدواج کردند.

۹.مگی جیلنهال و پیتر سارسگارد: ۱۹ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این دو بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۰۲ رابطه‌شان را شروع کرده و در سال ۲۰۰۹ با هم ازدواج کردند. آن‌ها دو دختر دارند و بیشتر از این اطلاعات بیشتری از رابطه‌شان نداریم، چون دوست دارند که رابطه‌ی خود را خصوصی نگاه دارند.

۱۰. ایمی آدامز و دَرِن لِگالو: ۱۹ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

آن‌ها در سال ۲۰۰۱ با هم آشنا شدند و بعد از پانزده سال بالاخره ازدواج کردند. ایمی در مصاحبه‌اش با مجله‌ی The times's magazine گفت که آن‌ها همیشه نسبت به هم متعهد بوده‌اند و حالا دَرِن خیلی به امی وابسته شده، ولی او از این موضوع خوشحال نیست؛ البته لازم به ذکر است که او همه‌ی این‌ها را به شوخی گفت و در واقع ایمی گفت که او «حس داشتن خانواده‌ای پایدار و ماندنی دارد و از داشتن این حس لذت می‌برد».

۱۱. وایولا دیویس و جولیوس تنون: ۲۰ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این زوج در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۰۳ ازدواج کردند و یک پسر را به فرزندخواندگی قبول کردند. وایولا یک بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده و جولیوس هم بازیگر است؛ در واقع او اولین دانشجوی آفریقایی-آمریکاییست که از دانشگاه بازیگری و تئاتر tulsa فارغ‌التحصیل شده است. وایولا به خاطر داشتن چنین همسری از خدا تشکر می‌کند و در مصاحبه با مجله‌ی هفتگی US در سال ۲۰۱۳ گفت: «من احساس می‌کردم که تنهاترین زن دنیا هستم و یک نفر به من گفت که دعا کن یک همسر پیدا کنی. من هم گفتم که یک مرد سیاه‌پوست می‌خواهم که اهل جنوب آفریقا باشد و قیافه‌اش شبیه فوتبالیست‌ها باشد؛ کسی که بچه دارد و قبلا ازدواج کرده است. خوشبختانه سه هفته بعد با همسرم آشنا شدم»!

۱۲. فردی پرینز و سارا میشل گلر: ۲۰ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

سارا و فردی در سال ۱۹۹۷ سر صحنه‌ی فیلمبرداری فیلم «می‌دانم تابستان پارسال چه کار کردی» (I know what you did last summer) هم را دیدند، اما در سال ۲۰۰۰ با هم قرار گذشتند و رابطه‌شان را شروع کردند. آن‌ها یک سال بعد از آشنایی ازدواج کردند و دو فرزند دارند. فردی در سال ۲۰۱۶ در یکی از قسمت‌های برنامه‌ی aol build بالاخره گفت که چگونه رابطه‌شان نتیجه داد: «ما واقعا خوش‌شانس که بودم که در زمان مناسبی با هم آشنا شدیم. هر دوی ما در آن زمان یک رابطه‌ی جدی می‌خواستیم که آینده داشته باشد، ولی واقعا سخت بود تا به اینجا برسیم و فقط به خاطر شانس نبود».

۱۳. جولیا رابرتز و دانیل مودر: ۲۰ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

جولیا و دانیل در سال ۲۰۰۰ سر صحنه‌ی فیلمبرداری فیلم «مکزیکی» (the mexican) با هم آشنا شدند. بعد از اینکه دانیل با وجور داشتن سه فرزند از همسر اولش جدا شد، در سال ۲۰۰۲ با جولیا ازدواج کرد.

۱۴. جی‌زی و بیانسه: ۲۰ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

بیانسی و جی در سال ۱۹۹۹ با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۰۸ ازدواج کردند. این زوج، سه فرزند دارند؛ دو دختر و یک پسر.

بیانسه و جی همیشه از رابطه و زندگی شخصی خود مطمئن بوده‌اند، حتی زمانی که شایعاتی درباره‌ی خیانت جی، بین مردم و رسانه‌ها رد و بدل می‌شد و آن‌ها در موردش آهنگ ساختند. بیانسه در مصاحبه با مجله‌ی essence به «اپرا وینفری» گفت: «رابطه‌ی بین من و جی واقعیست. اگر به خانه بروم و جی آنجا نباشد، آن زنی که می‌خواهم، نخواهم بود. این حسی است که او به من می‌دهد».

۱۵. مایکل داگلاس و کاترین زیتا جونز: ۲۱ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این زوج دوست‌داشتنی از سال ۱۹۹۸ تا امروز با هم بوده‌اند؛ البته در سال ۲۰۱۳ یک جدایی کوتاه و ناچیز داشتند، اما این باعث نشد که آن‌ها دیگر به رابطه‌شان ادامه ندهند. کاترین در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با مجله‌ی goood housekeeping به عنوان نصیحت گفت: «رابطه‌ی عاشقانه، یک جاده‌ی بسیار دور و دراز است و امروزه مردم خیلی عجله دارند که این مسیر را هر چه زودتر طی کنند و به ازدواج برسند. شما باید تمام سعی خود را بکنید و در مواجهه با مشکلات اولیه تسلیم نشوید، چون مشکلات تمامی نخواهند داشت».

۱۶. جری و جسیکا سینفلد: ۲۱ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این زوج در سال ۱۹۹۹ و در روز کریسمس با هم ازدواج کردند. اوایل وقتی این دو با هم آشنا شدند و قرار گذاشتند، به نظر نمی‌رسید که رابطه‌شان آینده‌ای داشته باشد، اما حالا آن‌ها سه فرزند دارند و ثابت کردند که رابطه داشتن کار آسانی نیست!

۱۷. دیوید و ویکتوریا بکهام: ۲۳ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

دیوید و ویکتوریا، زوج بریتانیایی محبوبی هستند. شخصی از گروه موسیقی ویکتوریا، شماره‌ی او را به دیوید داد و او هنوز هم آن بلیط هواپیمایی لندن-منچستر که پوش، شماره را رویش نوشته بود، نگاه داشته است. آن‌ها در سال ۱۹۹۹ ازدواج کردند و چهار فرزند دارند.

ویکتوریا در نوشته‌ای که برای مجله‌ی british vogue بود، گفت:«عشق در نگاه اول وجود دارد؛ در اتاق استراحت بازیکنان تیم منچستر یونایتد».

۱۸. هیو جکمن و دبورا-لی فرنس: ۲۴ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

هیو ۱۳ سال از همسرش کوچکتر است و آن‌ها در سال ۱۹۹۵ سر صحنه‌ی اولین کار هیو با هم آشنا شدند. یک سال بعد با هم ازدواج کردند و از آن موقع تا کنون با هم هستند. هیو وقتی به برنامه‌ی ellen show دعوت شده بود، گفت:«واقعا خوشحال و قدردانم که قبل از هر چیزی با همسرم آشنا شدم. در طول تمام حرفه‎ی بازیگری‌ام، چه پشت صحنه و چه جلوی صحنه، ما همیشه کنار هم بوده‌ایم».

۱۹. ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت: ۲۵ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این زوج در سال ۱۹۹۵ با هم آشنا شدند؛ زمانی که جیدا برای تست بازیگری در فیلم «شاهزاده جوان» (fresh prince) رفته بود و ویل هم در آن فیلم بازی می‌کرد. آن‌ها در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند و دو فرزند با استعداد به نام‌های جیدن و ویلو دارند.

رابطه‌ی آن‌ها سختی‌های زیادی داشته و با وجود شایعات زیادی که در مورد خیانت و جدایی این دو در بین رسانه‌ها بود، جیدا هیچوقت تسلیم نشد. او در برنامه‌ی تلویزیونی siriusxm گفت:«من به صداقت و قوی بودن اعتماد دارم که ویل هر دوی این‌ها را در وجودش دارد. تا زمانی که حال ویل خوب باشد، حال من هم خوب است».

۲۰. استیو کارل و نانسی والز: ۲۵ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

استیو و نانسی برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ یکدیگر را دیدند و این زمانی بود که استیو، کلاس‌هایش را در شیکاگو برگزار می‌کرد. آن‌ها در همان سال اول آشنایی ازدواج کردند. استیو در نوشته‌ای برای مجله‌ی the guardian گفت: «اوایل فکر می‌کردم که نانسی از من بدش می‌آید، چون وقتی دور و بر من بود، خیلی ساکت بود. بعدا فهمیدم که او هم به اندازه‌ی من استرس دارد و فقط می‌خواهد طبیعی رفتار کند»!

۲۱. دیوید بویی و ایمان: ۲۶ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

اسطوره‌ی راک، دیوید بویی، ایمان را در سال ۱۹۹۰ دید و معتقد بود که عشقش، عشق در نگاه اول بود. ولی از طرف دیگر، ایمان کمی مردد بود. ایمان در مصاحبه با مجله‌ی the guardian گفت: «من عاشق دیوید جونز شدم (نام اصلی همسرش «دیوید رابرت جونز» است). دیوید بویی شخص دیگری بود؛ او فقط خواننده است. دیوید جونز کسی است که مرا شیفته‌ی خودش کرد».

آن‌ها از آن زمان همیشه با هم بودند تا اینکه دیوید در سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت.

۲۲. لیزا کودرو و مایکل استرن: ۲۷ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

لیزا و مایکل که یک مدیر تبلیغاتی است، در سال ۱۹۹۵ ازدواج کردند، اما در واقع آن‌ها سال ۱۹۸۷ یکدیگر را دیدند؛ زمانی که مایکل با یکی از دوستان لیزا در رابطه بود. آن‌ها بعد از شش سال تصمیم گرفتند که با هم وارد رابطه شوند و از آن زمان تاکنون با هم هستند. لیزا در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه با مجله‌ی glamour گفت: «وقتی من و مایکل تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم، می‌دانستیم که ما نمی‌توانیم قول بدهیم که تا ابد عاشق یکدیگر بمانیم، چون این کار واقعا سخت است و نمی‌شود در این مورد قول داد. در عوض قول دادیم که همیشه در برابر مشکلات در کنار هم باشیم. ما به ازدواجمان پایبند هستیم و بعد از این همه سال مشخص شد که واقعا بین ما عشق وجود دارد، اما نوعش فرق می‌کند»!

۲۳. دان چیدل و بریژیت کالتر: ۲۸ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

ستاره‌ی سری فیلم‌های «انتقام‌جویان» از سال ۱۹۹۲ تاکنون با همسرش است و آن‌ها دو فرزند دارند.

۲۴. وارن بیتی و آنت بنینگ: ۲۸ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این اسطوره‌ها از سال ۱۹۹۲ با هم هستند و با خبر ازدواجشان، همه را شوکه کردند، چون ۲۱ سال اختلاف سنی دارند! آن‌ها زمانی با هم آشنا شدند که هر دو برای ساخت فیلم «باگزی» (bugsy) همکار بودند. آن‌ها چهار فرزند دارند و وارن معتقد است که فرزندانشان مهمترین اتفاق زندگی او و آنت هستند.

۲۵. جان تراولتا و کلی پرستون: ۲۹ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

جان و کلی در سال ۱۹۹۱ با هم ازدواج کردند و از آن موقع با هم هستند. آن‌ها در طول سال‌های زندگی مشترکشان در مواجهه با تمام مشکلات در کنار هم بودند؛ از جمله مرگ تراژیک و ناگهانی پسرشان در سال ۲۰۰۹. کلی در سال ۲۰۱۹ در روز سالگرد ازدواجشان، با انتشار پستی در اینستاگرام به همسرش تبریک گفت و نوشت: «تو برایم مانند رویا هستی و زندگی‌ام را خیلی زیبا و جالب کرده‌ای. به معنای واقعی به عشقمان باور دارم و هر اتفاقی که بیفتد، می‌دانم که همیشه در کنارت در آرامش هستم. برای همیشه دوستت دارم».

۲۶. متیو برودریک و سارا جسیکا پارکر: ۲۹ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

جسیکا و متیو در سال ۱۹۹۱ و به واسطه‌ی برادر سارا با هم آشنا شدند. سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند و سه فرزند دارند. آن‌ها معمولا مسائل مربوط به رابطه‌شان را مخفی نگاه ‌می‌دارند، اما متیو در حاشیه‌ی اکران سریال جدید جسیکا گفت که راز موفقیتشان را گفت‌وگو و ارتباط زیاد می‌داند.

۲۷. اسنوپ داگ و شانت تیلور: ۳۱ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

اسنوپ برای اولین بار همسرش را اوایل دهه‌ی ۸۰ میلادی و در دبیرستان دید. آن‌ها در سال ۲۰۰۴ طلاق گرفتند، اما چهار سال بعد دوباره با هم ازدواج کردند. اسنوپ در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۳ با کویین لطیفه انجام داد، از احساساتش نسبت به شانت گفت: «شما نمی‌دانید او را چقدر او ناراحت کردم و در شرایط سخت قرار دادم. در مسیر موفقیت بودم و اصلا نمی‌دانستم که دارم او را اذیت می‌کنم و با این کار هم زمان به خودم هم خیانت می‌کنم. تا اینکه بالاخره مرد شدم و فهمیدم که باید عاشق زنی باشم که دوستم دارد و بچه‌هایم را به دنیا آورده است. زندگی‌ام را سروسامان دادم و همسر و فرزندانم را در اولویت قرار دادم».

۲۸. کوین بیکن و کایرا سجویک: ۳۲ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

کوین و کایرا برای اولین بار اوایل دهه‌ی هشتاد میلادی و سر صحنه‌ی فیلم «آسمان لیمویی» (lemon sky) با هم آشنا شدند و سال ۱۹۸۸ با هم ازدواج کردند. بعدها کوین آشکار کرد که در واقع اولین دیدارشان زمانی که بود که کایرا دوازده ساله بود و در برنامه‎ی the late late show with craig ferguson گفت که آن موقع تازه از اجرای یک نمایش برگشته بود و در یک مغازه‌ی اغذیه فروشی همدیگر را دیدند: «دختر کوچولویی بود که تازه از دیدن آن نمایش برگشته بود و برادرش به او می‌گفت برو به آن بازیگر (کوین) بگو که از او خوشت آمده. من آن موقع نوزده سالم بود. آره، درست است؛ کایرا ۱۲ ساله بود».

۲۹. تام هنکس و ریتا ویلسون: ۳۲ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در سال ۱۹۸۸ سر صحنه‌ی فیلم «داوطلبان» (volunteers) همسرش را دید. او آن زمان تازه از همسر اولش جدا شده بود و تقریبا یک سال طول کشید تا با ریتا ازدواج کند. او در مصاحبه با شبکه‌ی bbc گفت: «وقتی همسرم را دیدم، با خودم گفتم که دیگر قرار نیست تنها باشم. بله؛ این همان حسی است که در دیدار اول با او داشتم».

۳۰. برایان کرانستون و رابین دیردِن: ۳۳ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

اولین دیدار این زوج خیلی جالب است. آن‌ها هر دو در سریال (airwolf) در سال ۱۹۸۶ بازی کردند و کرانستون نقش مردی را داشت که یک کشتی تفریحی را به گروگان گرفته بود و رابین در نقش خواهر یکی از قربانیان داخل کشتی بود. کرانستون در مصاحبه با مجله‌ی people گفت:«درست سی سال پیش بود که یکدیگر را در آن سریال تلوزیونی افتضاح دیدم و مسیر زندگی هر دوی ما عوض شد».

برایان و رابین در آن زمان با افراد دیگری رابطه داشتند، اما وقتی یک سال بعد دوباره یکدیگر را دیدند، عاشق هم شدند. در سال ۱۹۸۹ با هم ازدواج کردند و یک دختر به اسم تیلور دارند.

۳۱.کریستوفر گست و جیمی لی کرتیس: ۳۶ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

جیمی در نوشته‌ای برای مجله‌ی o گفت که از همان لحظه‌ی اول که کریستوفر را دید، می‌دانست که با او ازدواج می‌کند: «من و دبرا داشتیم به صفحات مجله‌ی rolling stone نگاه می‌کردیم تا اینکه چشمم به عکس سه تا مرد افتاد. به مردی که سمت راست بود، نگاه کردم. یک لباس شطرنجی پوشیده بود و پوزخندی خنده‌دار روی صورتش بود. تا حالا هیچوقت او را ندیده بودم، ولی به عکسش اشاره کردم و به دوستم گفتم که من با این مرد ازدواج می‌کنم»!

این قضیه مربوط به سال ۱۹۸۴ است. روزی دوست جیمی، کریستوفر را دید و شماره‌ی جیمی را به او داد تا با او قرار بگذارد، اما کریستوفر هیچوقت زنگ نزد. بعدها کریستوفر او را در یک رستوران دید و درست روز بعدش با هم قرار گذاشتند؛ در ماه دسامبر همان سال با هم ازدواج کردند و اکنون دو فرزند دارند.

۳۲. ویلیام اچ. میسی و فلیسیتی هافمن: ۳۸ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

این زوج حدودا اوایل دهه‌ی هشتاد میلادی با هم آشنا شدند و پانزده سال در رابطه بودند تا اینکه بالاخره ازدواج کردند. اکنون بیست سال از شروع زندگی مشترکشان می‌گذرد، اما هافمن هنوز هم عاشقانه ویلیام را می‌پرستند! هافمن در برنامه‌ی ellen می‌گفت که واقعا عاشقش است و حتی با راه رفتنش دل او را می‌برد»!

۳۳.مریل استریپ و دان گامر: ۴۲ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

مریل استریپ بیشترین تعداد نامزی جایزه‌ی اسکار را در طول تاریخ دارد و همسر دومش را در سال ۱۹۷۸ ملاقات کرد؛ این زمانی بود که شش ماه از مرگ همسر اولش که بخاطر سرطان ریه فوت کرده بود، می‌گذشت. مریل و گامر، چهار فرزند دارند و چندان در مورد رابطه‌شان حرف نمی‌زنند، اما در سال ۲۰۱۲ وقتی مریل برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد، در سخنرانی‌اش یک پیام خاص برای گامر فرستاد: «اول از همه می‌خواهم از همسرم تشکر کنم؛ چون وقتی در آخر سخنرانی از همسرت تشکر می‎کنی، اسمش به خاطر موسیقی میان‌برنامه محو می‌شود. می‌خواهم بدانی که تمام چیزهای باارزشی که در زندگی دارم را تو به من داده‌ای».

۳۴. دنزل و پائولتا واشنگتون: ۴۳ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

دنزل و پائولتا در سال ۱۹۷۷ با هم آشنا شدند و سال ۱۹۸۳ ازدواج کردند، ولی اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، پائولتا دو بار درخواست ازدواج او را رد کرده بود. دنزل فکر می‌کرد که دو بار پیشنهاد ازدواج داده، اما همسرش خیلی زود اشتباهش را تصحیح کرد. این گفت‌وگوها در زمان اکران فیلم «دو اسلحه» (۲ guns) اتفاق افتاد. دنزل در مصاحبه‌ای در حاشیه‌ی اکران همین فیلم گفت: «خودتان که شنیدید؛ اولین بار او مرا رد کرد، و از آنجایی که من سه بار خواستگاری کردم، پس دو بار جواب نه شنیده‌ام».

۳۵. ساموئل ال. جکسون و لاتانیا ریچاردسون: ۵۰ سال

طولانی‌ترین رابطه‌های هالیوودی؛ اسطوره‌های عاشقی!

ساموئل و لاتانیا از دوران دانشگاه با هم هستند و در سال ۱۹۷۰ زمانی که که لاتانیا در دانشگاه spelman و ساموئل در دانشگاه morehouse بود، همدیگر را دیدند، در سال ۱۹۸۰ با هم ازدواج کردند و یک دختر به نام زوئی دارند. ساموئل اغلب می‌گوید که که همسرش همیشه او را چالش می‌کشد تا بازیگر بهتری باشد؛ همچنین یک انسان بهتر. او در مصاحبه با مجله‌ی the guardian گفت: «لاتانیا سخت‌گیرترین منتقد من است. او همیشه به من می‌گوید که خیلی باهوش هستم و وقتی چیزی را برای اولین بار می‌خوانم، کاملا آن را می‌فهمم و درک می‌کنم، اما یک جای کار می‌لنگد. اوایل نکته‌ی حرفش را نمی‌فهمیدم. من همیشه وقتی روی صحنه می‌رفتم، فقط به دنبال واکنش تماشاچیان بودم، اما حالا سعی می‌کنم که واکنش‌ها را نایده بگیرم و به دنبال ایجاد رابطه‌ی گرم و صمیمی با حضار باشم و بالاخره توانستم نکته‌ی لاتانیا را بفهمم و به چیزی که الان هستم، تبدیل شوم».

منبع: insider.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      مگه کاترین زتاجونز امسال جدا نشدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه

      • تع

        زن ساموئل اصلا بهش نمیخوره 68سال داشته باشه

      • بدون نام

        بعد احمق ها میگفتن آمریکا یی خانواده ندارند وفادار نیستن بیشتر از ایران زیر یک سقف هستند

    • بدون نام

      خسته نمیشن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد میگن ما تنوع طلب نیستیم نمیدونم زنی یا مرد ولی عشق اون چیز کثیفی که تو یادگرفتی‌نیست

      • بدون نام

        قطعا مرده و یاد گرفته هوس باز باشه

    • منقلب اصل

      ما هم تو سینماوتلوزیون مورد داریم با اولین کارش که یه ذره معروف شده،جوری شوهرش رو پیچونده که طرف هنوز از شک در نیومده...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و برعکسش

      • بدون نام

        اون شوهر خودش استاد پیچوندن و بازی بود

      • بدون نام

        میخواست پول نده زورش کرده بود؟ کار کذده مزدشو گرفته شما ایرانی ها مفت برید چرا

    • بدون نام

      ماها اگه ازدواجم کنیم انقدر دیر ازدواجم کنیم عمرمون قد نمیده رابطه به سی سال و چهل سال بکشه. مانان باباهای نا بیشتر از اینا با هم بودن. ولی ترجیح میدم پنج با عشق و درک و تفاهم زندگی کنم تا پنجاه سال زوری

    • بُزگر

      وسط فاجعه کروناومرگ وشیون هموطنان درج چنین مطالبی فقط ازیک آدم بیشرف برمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم تو برو تازه ترین آمار مرگ و میر کرونا رو بخون ببین خودت هم بهشون اضافه میشی یانه


        چی فکر کردی مردم تا الان توی غم و غصه و بدبختی بودن دیگه این مریضی اومده که هیچی خدا نجاتمون بده واقعا هم از بیماری و هم از فقر فکری

      • رها

        این حجم از توهین به شخصیت یه انسان از کی برمیاد؟؟؟نگم بهتره.ولی شرم آوره اینقد گستاخی وبی ادبی بخاطر یه مطلب سرگرم کننده

    • س

      زیباترین چیز درزندگی هرکس فقط میتونه عشق باشه اونم واقعیش

    • بدون نام

      خوب بودیه کم حال وهوامون عوض بشه

    • بدون نام

      چه حس خوبیه دونفر انقدر طولانی باهمن و هنوزم باهم خوشن

    • بدون نام

      خیلی خوبه دیدن چنین افرادی که حتی با وجود شغلشون هنوز باهم هستن
      استیو کارل رو طرفدارشم با دیدنش توی این لیست والبته نانسی

    • بدون نام

      کیت بلانشت و اندرو اپتون ۲۲ سال و سلن دیون و رنه انژیل ۲۲ سال

      پاسخ ها

      • ضحا

        جالب شد!درموردکی صحبت میکنیدعزیزان؟یه مشت همجنس گرا.همجنس باز.زناکار.تابع وپیرو روابط جسمی جنسی احساسی کثیف!یه مشت علف هرز خیانت کارخیانت دیده که روش وپیششون خیانت هستش وهوس؟که اسم عشق روبه کثافت کشیدن درغالب عشق بدون مرز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      از خانواده بکهام خیلی خوشم میاد

    • بدون نام

      چه مطلب خوبی بود اصلا دلم نمیخواست تموم بشه، واقعا تک همسری چقدر زیباس امیدوارم همه بتونن آدم درست زندگیشونو پیدا کنن و تا ابد باهم بمونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا موافقم خیلی حال آدمو خوب میکنه

      • بدون نام

        اگه مردان مسلمان بفهمند که نمیفهمند

    • بدون نام

      همه بازیگرایی ک اصالت ازشون میباره

    • بدون نام

      در هر جای دنیا و با هر مذهب و تفکری باشی مهم اینه ک ب اصول اخلاقی پایبند باشی ،تداوم زندگی خود ب خود میاد

    • بدون نام

      واقعا حیرت کردم .تو ایران چندتا اینطوری داریم تو سینما قطعا به 10تا نمیرسه

    • رضا خان

      نمیدونم این بازیگران امریکایی چرا اینقدر همسران مسن تر از خود دارند بعضی 15 الی 20 سال از زن خود کوچکترند . فکر کنم تجربه قبلی و مهارت خیلی براشون مهمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تجربه و مهارت مهمه یا انسانیت و شرافت؟ اگه بنابر مهارت بود ستارگان فیلم مستهجن در اولویت هستند

    • بدون نام

      خداروشکر

    • بدون نام

      من نمیدونستم استوپ داگ زن داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج