جاباما
۹۶۹۸۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فاصله لیورپول تا قهرمانی؛ فقط دو پیروزی

با شکست منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد، لیورپول حالا دو پیروزی تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله دارد.

ورزش سه: کمتر پیش می‌آید که هواداران لیورپول از پیروزی منچستریونایتد خوشحال شوند ولی پیروزی دیشب شیاطین سرخ مقابل منچسترسیتی حالا لیورپولی‌ها را در آستانه فتح لیگ برتر قرار داده است.

در واقع لیورپولی‌ها حتی ممکن است یک هفته تا اولین قهرمانی خود در لیگ برتر بعد از ۳۰ سال فاصله داشته باشند و حتی ممکن است بدون اینکه پایشان به توپ بخورد عنوان قهرمانی را بدست بیاورند.

با توجه به پیروزی ۲-۰ منچستریونایتد در دربی شهر منچستر لیورپول حالا برای اینکه نوزدهمین قهرمانی خود در لیگ انگلیس را بدست بیاورد تنها به دو پیروزی نیاز دارد. با این همه مرسی‌سایدی‌ها ممکن است هفته آینده حتی بدون اینکه پایشان به توپ بخورد قهرمانی‌شان را قطعی کنند چرا که سیتی پیش از بازی بعدی لیورپول دو بازی دیگر در لیگ برتر انجام خواهد داد.

سیتی روز چهارشنبه میزبان آرسنال خواهد بود. یک بازی عقب افتاده که به دلیل برگزاری فینال جام اتحادیه که با قهرمانی سیتی به پایان رسید، به چهارشنبه این هفته موکول شده است. سیتی بعد از آن شنبه هفته آینده در اتحاد میزبان برنلی خواهند بود. اگر سیتی در هر دو بازی بعدی خود شکست بخورد، لیورپول بدون آنکه نیازی به بازی بعدی خود داشته باشد قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد شد.

اما اگر سیتی حتی در یکی از این دو بازی پیروز شود، لیورپول از این شانس برخوردار خواهد بود که دوشنبه هفته آینده در بازی با حریف همشهری‌اش اورتون با کسب یک پیروزی قهرمانی خود را قطعی کند.

اگر سیتی در هر دو بازی بعدی خود پیروز شود، کمترین زمانی که لیورپول برای قطعی کردن قهرمانی‌اش نیاز خواهد داشت روز ۲۱ مارس خواهد بود. لیورپولی‌ها برای این کار به پیروزی در دو بازی آتی خود نیاز خواهند داشت. یعنی لیورپول علاوه بر پیروزی مقابل اورتون باید در بازی بعدی‌اش در آنفیلد مقابل کریستال پالاس هم پیروز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج