جاباما
۹۶۹۸۸۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

دیزنی‌لند شانگهای بازگشایی شد!

دیزنی‌لند شانگ‌های بعد از ۲ ماه تعطیلی در پی شیوع ویروس کرونا اولین گام خود برای بازگشایی و عادی کردن اوضاع را برداشت.

خبرگزاری صبا: به نقل از هالیوودریپورتر، بزرگترین پارک موضوعی کمپانی والت دیزنی در کشور چین یعنی دیزنی‌لند شانگهای با باز کردن چندین رستوران و فروشگاه در نزدیکی ورودی این مرکز، اولین گام از بازگشایی مجدد پس از بحران ویروس کرونا را برداشت.

دیزنی‌لند شانگهای بازگشایی شد!

مجموعه اصلی دیزنی‌لند شانگهای همچنان بسته است، اما دیزنی در بیانیه خود گفت به دقت وضعیت سلامتی و ایمنی جامعه را رصد کرده و تابع دستورات دولتی است.

دیزنی‌لند شانگهای از ۲۵ ژانویه و در پی تعطیلی زنجیره‌ای مراکز تفریحی، سرگرمی و سینمایی چین در مقابله با شیوع افسار گسیخته ویروس مرگبارکرونا، بسته شد. پس از آن دیزنی‌لند هنگ‌کنگ فعالیت خود را متوقف کرد و در نهایت در اواخر ماه فوریه هر ۲ پارک‌ موضوعی دیزنی در توکیو بسته شدند.

دیزنی در آخرین گزارش مالی خود زیان حاصل از ۲ ماه تعطیلی دیزنی‌لندهای شانگهای و توکیو را در حدود ۲۸۰ میلیون دلار برآورد کرد.

از مراکز باز شده در دیزنی‌لند شانگهای می‌توان به فروشگاه DisneyTown، محوطه غذاخوری بیرون دروازه‌های ورودی، پارک Wishing Star و بخشی از هتل این مجموعه نام برد. دیزنی با تاکید بر قطعی نبودن این بازگشایی اعلام کرد تمام این مراکز باز شده با ظرفیت و ساعات کاری محدود به فعالیت خواهند پرداخت.

طبق بیانیه دیزنی، حرارت بدن همه مراجعه‌کنندگان به دیزنی‌لند شانگهای در بدو ورود به این مجموعه اندازه‌گیری می‌شود و همه این افراد باید در تمام مدت حضور خود ماسک بر دهان داشته داشته باشند. دیزنی افزوده است مراجعه‌کنندگان می‌بایست در همه مکان‌ها شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و در هر صفی، فاصله ایمنی خود را از دیگران حفظ کنند.

تا روز ۸ مارچ بیش از ۸۰ هزار مورد تایید شده از ابتلا به ویروس کرونا در چین گزارش شده که ۳۱۱۹ مورد از آنان به مرگ منتهی شده است. گرچه کم‌کم این ویروس در چین در حال مهار شدن است، اما صنعت سرگرمی این کشور پهناور به شدت مختل شده است. لغو جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای که ساعاتی پیش اعلام شد آخرین مورد از این اختلالات بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج