۹۶۹۸۸۴
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

یک میلیارد و پانصد میلیون یحیی دردسرساز شد

باشگاه پرسپولیس تهران پس از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون حال به خاطر یک سرمربی دیگر در آستانه یک فاجعه قرار گرفته است: یحیی گل محمدی

ایلنا: باشگاه پرسپولیس تهران که روزهای پر از تلاطمی را دنبال می‌کند ساعات بحرانی را سپری می‌کند و تنها تا پایان امروز فرصت دارد تا از یک فاجعه دیگر جلوگیری کند؛ فاجعه‌ای که می‌تواند بار سنگینی به بدهی‌های کلان این باشگاه اضافه کند.

پس از جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف انجام دادند و در نهایت یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید قرمز پوشان تهرانی معرفی کردند. گل‌محمدی که با باشگاه شهر خودرو قرارداد داشت، پس از چند دور مذاکره توافق شده است که با پرداخت مبلغی به صورت قانونی قرارداد خود را فسخ کند تا مشکلی برای هدایت پرسپولیس‌ نداشته باشد.

گل محمدی برای اینکه رضایت باشگاه شهرخودرو را به دست آورد مبلغی را پرداخت کرد و طبق توافقی که مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران با باشگاه مشهدی داشتند قرار شد بخشی از این رضایتنامه امروز، ۱۹ اسفندماه، به حساب این باشگاه واریز شود. یحیی که با جدایی از تیم ششم جدولی به صدرنشین لیگ نوزدهم پیوسته بود در جریان مذاکرات پیش از عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم قرار شد مبلغ دیگری را هم در این قرارداد بگنجاند تا بتواند رضایت کامل باشگاه شهرخودرو را به دست آورد.

شهرخودرو که حاضر نبود این سرمربی را در نیم فصل از دست بدهد پس از چند روز مذاکره راضی به دریافت چک یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی شده بود که قرار شد دو ماه پس از عقد قرارداد، یعنی امروز، پرداخت شود. در حالیکه وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس به دنبال شکایت برانکو ایوانکوویچ، گابریل، بودیمیر و همینطور مطالبات فصل جاری بازیکنانش کاملا مشخص است بعید به نظر می‌رسد آنها بتوانند تا پایان امروز این مبلغ را به باشگاه شهرخودرو بپردازند.

نکته جالب در این توافق سود باشگاه شهرخودرو از بدقولی مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهد بود. باشگاه پرسپولیس در این توافقنامه پذیرفته بود در صورتی که نتواند در تاریخ ۱۹ اسفندماه چک یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی را نقد کند این مبلغ دو برابر شده و باید سه میلیارد تومان پرداخت کند! رضایتنامه دردسرساز گل محمدی که با گلایه‌ها تند مسئولان باشگاه شهرخودرو همراه بود اکنون برای آنها سود بزرگی خواهد داشت و در مقابل باشگاه پرسپولیس را با یک معضل بزرگ مواجه خواهد کرد که بالطبع تمرکز و شرایط تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی را درگیر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چطدری وزیر گذاشته چک برگشت بخوره

    • استقلال

      وزیر هست اون یک میلیاردم"نمیدن

      پاسخ ها

      • امیر .تبریز

        آقای وزیر چک برگشت بخوره .دیگه بهت دسته چک نمیدم هاااااااااااااااا

    • همیشه بهار

      برا استرا پول نبود

    • بدون نام

      بابا اعصابمون خرد شد آقای انصاری‌فرد تو که می‌دانستی وارد چه منجلابی میشی از جیب هواداران نجیب مایه می‌زاری بنظرم در فوتبال رو به کل گل بگیرید با چند تا ویروس کرونا محکمش کنید که هیچکی جرات نزدیک رفتنش و نداشته باشه

    • jalil. salari

      اینکه برای وزیر پولی نیست پول خورده. مگه میشه پدری از بچه اش غافل باشه خخخخخ

    • اهورا

      تمامی این بدهیها قبلاً به حساب باشگاه واریز شده ولی مدیران قبلی این دو باشگاه بایستی پاسخگو باشن که این پولها را چیکار کرده اند البته زیاد نامشخص و نامعلوم نیست چون این مدیران به نوعی دست نشانده وزیر ورزش بودند بنابراین به راحتی میتوان فهمید که هر چی هست دست وزیر ورزش در این کاره و این پولها رو از روی حفظ ثبات مدیریت اقایون مدیرا به حساب وزیر واریز کردن

    • بدون نام

      بابامسعود پس کجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج