جاباما
۹۶۹۸۸۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

فتح‌الله‌زاده از پس مشکلات استقلال برمی‌آید

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فتح الله زاده از تجربه کافی برای اداره باشگاه بزرگ استقلال برخوردار است و می‌تواند مشکلات آن را حل کند.

خبرگزاری مهر: محمد مومنی اظهار داشت: انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیر باشگاه استقلال اتفاق خوبی بود که در این ماه های بد این باشگاه روی داد و تنها این انتخاب بود که قدری امیدواری برای هواداران و پیشکسوتان ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه فتح الله زاده به اندازه کافی تجربه حضور در این باشگاه را دارد که بتواند از عهده حل کردن مشکلات آن بر آمده و قدری تیم را به ساحل آرامش برساند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال در این برهه از زمان مشکلات و معضلات زیادی دارد که مهمترین آن بدهی‌های مالی به خارجی هاست. متاسفانه در دوره‌های گذشته سیاست‌های خوبی در جذب بازیکن و مربی خارجی اعمال نشد تا فشار آن امروز به باشگاه وارد شود.

مومنی تصریح کرد: در سالهای گذشته برخی از مدیران قبلی مدام دم از بدهی‌های گذشته می‌زدند و فتح الله زاده را متهم به گذاشتن بدهی روی دست باشگاه می‌کردند. حالا که زمان گذشت مشخص شد که همین آقایان با قراردادهای غیر حرفه‌ای بدهی های کلانی ایجاد کرده‌اند که همان فتح الله زاده ملزم به پرداخت آنها می باشد.

مدیر پیشین آکادمی آبی‌ها گفت: عقد قرارداد با یکسری بازیکن بی کیفیت خارجی که کمترین کارایی را داشتند باعث شد تا امروز استقلال ملزم به پرداخت ارقام بالایی بابت بازیکنانی باشد که کارایی زیادی هم برای این تیم نداشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره بابا تجارب زیادی از انداختن عکس با مدیران لورکوزن داره می‌ره با طلبکاران هم سلفی میگیره تمام بدهیها پرداخت میشه بعد می‌ره یه کاسه مسی میخره

    • بدون نام

      آخه بگید چه جوری؟!!!! در زمان قبلی که فتح ا...زاده مدیر بود. ایشان نتوانست بدهی خیلیهارو صاف کنه الان اومده که چی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج