۹۶۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۵ تغيير سريع و جادویی در دكوراسيون

با کوسن‌های دورو تغییری سریع و آسان را تجربه کنید. با استفاده از اين نوع كوسن‌ها، مبلمان شما در تابستان طرحی زیبا خواهند داشت و در زمستان با تغییر کوسن‌ها به رویه مخملی‌شان، جلوه‌ای به مراتب باشکوه‌تر و غنی‌تر خواهند یافت.

5 تغيير سريع و جادویی در دكوراسيون

5 تغيير سريع و جادویی در دكوراسيون

کوسن‌های دورو تغییری آسان، جلوه‌ای باشکوه

با کوسن‌های دورو تغییری سریع و آسان را تجربه کنید. با استفاده از اين نوع كوسن‌ها، مبلمان شما در تابستان طرحی زیبا خواهند داشت و در زمستان با تغییر کوسن‌ها به رویه مخملی‌شان، جلوه‌ای به مراتب باشکوه‌تر و غنی‌تر خواهند یافت. همان‌طور که در تصویر نیز مي‌بينيد، می‌توانيد از ترکیب هر دو رویه این کوسن‌ها بهره بريد.

5 تغيير سريع و جادویی در دكوراسيون

پرده‌هایی به سبک دستمال

برای داشتن نمایی روح‌بخش و آرامش‌دهنده، می‌توانید از پرده‌هایی مانند اين اتاق ناهارخوری استفاده کنید. تنها لازم است دستمال‌ها، رومیزی‌ها یا حتی روبالشی‌هایی را که لبه‌هایشان از پیش توگذاشته شده‌اند، با استفاده از قلاب‌هایی از یک گوشه از پنجره بیاویزید. يكي از ويژگي‌هاي اين نوع پرده‌ها اين است كه فقط کافی است یک گوشه آن را باز کنید تا پرده كاملا بیافتد.

5 تغيير سريع و جادویی در دكوراسيون

خطوط افقی با قدرتی شگفت‌انگیز

خطوط و نوارهای عریض و بزرگ مي‌توانند ديوارها و در‌نتيجه اتاق‌ها را دگرگون كنند. این خطوط در تغییر شکل سریع یک اتاق نيروي شگفت‌انگیزی دارند. اين تركيب مي‌تواند حسي خشن در اتاق بيافريند و از اين‌رو همراه ساختن این خطوط هندسی با عناصر لطیف بهتر است. در این طرح تلاش شده است تا با کمک گرفتن از نقطه‌های منحنی‌شکل روی صندلی‌ها و قالیچه‌ پوستی، به‌نوعی اين هماهنگي به‌دست آيد.

5 تغيير سريع و جادویی در دكوراسيون

قاب‌های سیاه و القای حسی صمیمانه

برای طراحی اتاق‌هاي بزرگ و مجلل، رنگ مشکی را برای قاب دروپنجره‌ها و چهارچوب صندلی‌ها برگزینيد. رنگ سیاه به اتاق حس اقتدار و استحکام می‌بخشد و از سویی نقش یک قاب زیبا را برای منظره پشت يا درون خود ایفا می‌کند. استفاده از رنگ سياه به مقدار كم ولي در چند‌جا پيشنهاد مي‌شود.

5 تغيير سريع و جادویی در دكوراسيون

قاب‌های هنری شبیه به هم

استفاده از قاب‌های هماهنگ با‌یکدیگر روشی هوشمندانه در برقراری ارتباط میان طیف گسترده‌ای از آثار هنری است. در پاره‌ای از مواقع، قطعه‌ها يا چيزهايي داريد كه مي‌خواهيد از آنها به‌عنوان اكسسوري استفاده كنيد ولي به‌خاطر تفاوت اندازه و شكل، ‌چندان در كنار هم خوشايند نيستند. در این شرایط بهتر است آنها را در قاب‌هایی يك‌شكل قرار دهید و بدين ‌گونه ارتباطی معنادار میان آنها برقرار كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

5 تغيير سريع و جادویی در دكوراسيون

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج