۹۶۹۹۴۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

انهدام باند زورگیری در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند زورگیری خشن در این استان و دستگیری اعضای آن خبر داد.

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند زورگیری خشن در این استان و دستگیری اعضای آن خبر داد.

سرهنگ جمال سلمانی اظهار داشت: پس از وصول چند فقره شکایت از سوی تعدادی راننده که مورد زورگیری قرار گرفته بودند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عمده این افراد در شکایات خود عنوان می‌کردند که خانمی را به عنوان مسافر سوار کرده و مقداری جلوتر مرد جوان حدوداً ۲۵ ساله‌ای که همان مسیر خانم را اعلام کرده بود نیز سوار می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان شاکی عنوان می‌کردند این فرد پس از سوار شدن به بهانه اینکه خواهرش را سوار خودرویمان کرده‌ایم با اسپری فلفل و حتی سلاح سرد به ما حمله ور شده و به زور ما را به داخل منزلی می کشانده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: طبق اظهارات افراد شاکی، زمانی که آنها وارد منزل اعضای باند می‌شدند از سوی سه مرد دیگر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و اموالشان به سرقت می‌رفت.

وی گفت: زورگیران خشن حتی برخی از طعمه‌های خود را مجبور می‌کردند که با اقوام و آشنایانشان تماس گرفته و به بهانه اینکه نیاز فوری و ضروری به پول دارند مقداری را به کارت آنها واریز کند.

سرهنگ سلمانی افزود: انتقال سند خودرو به شکل قولنامه ای و گرفتن سفته سفید امضا از قربانیان از دیگر اقدامات اعضای این باند بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران کلانتری حافظیه تحقیقات گسترده خود را آغاز و توانستند مخفیگاه اعضای باند که یکی در شهرک جعفرآباد و دیگری در شهرک چغاگلان ده پهن بود را شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از کسب مجوز قضائی و با رعایت حقوق شهروندی همسایه‌ها، در عملیاتی منسجم وارد مخفیگاه اعضای باند شده و موفق به دستگیری ۵ عضو آن متشکل از ۳ کرد و ۲ زن شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فرار یکی از اعضای باند، از شناسایی وی و تلاش برای دستگیریش خبر داد.

این مقام انتظامی گفت: در این عملیات گسترده، مأموران موفق به کشف یک قبضه اسلحه پرانریال ۲۵ عدد فشنگ، ۶ قبضه شمشیر، یک اسپری دفاع شخصی و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به اعضای باند شدند.

وی گفت: همچنین در جستجو از مخفیگاه‌های باند زورگیری، ۳ عدد سفته سفید امضا، ۳ عدد کارت ملی، ۷ عدد کارت سوخت و تعدادی دیگر از اموال مسروقه متعلق به افراد شاکی کشف شد.

سرهنگ سلمانی در پایان، مبارزه با جرایم خشن و مجرمانی که با رفتار خود باعث ایجاد ناامنی می‌شوند را از اولویت‌های پلیس برشمرد و گفت: این افراد نهایتاً در چنگال قانون گرفتار و به سزای اعمال ناشایست خود می رسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      اینجور کثافت هارو اعدام کنین تا درس عبرت شوند برای دیگران

    • حجت

      درود بر سبز پوشان نیروی انتظامی.دشمنتون کرونا بگیره انشااله

    • بدون نام

      اعدام کنید این جانیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج