۹۷۰۰۷۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

استاندار گیلان: جز به اضطرار از منزل خارج نشوید

استاندار گیلان تاکید کرد: مردم جز به اضطرار از منزل خارج نشوند زیرا این مراقبت‌ها و پیشگیری از انتقال ویروس باعث می‌شود در زمان کوتاه‌تری بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

ایسنا: استاندار گیلان تاکید کرد: مردم جز به اضطرار از منزل خارج نشوند زیرا این مراقبت‌ها و پیشگیری از انتقال ویروس باعث می‌شود در زمان کوتاه‌تری بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

ارسلان زارع امشب در تماس تلفنی با گفتگوی ویژه خبری، اظهار کرد:عصر امروز جلسه‌ای در خصوص اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا در استان پیرو اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

استاندار گیلان افزود: در راستای پیشگیری و قطع چرخه کرونا ویروس و انجام آموزش‌های عمومی حرکات خوبی توسط متولیان امر انجام گرفته که نیاز بود این آموزش و غربالگری به نقطه اطمینان برسد به همین خاطر طرح ملی مقابله با کرونا پس از تایید سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مقرر شد در سراسر کشور اجرایی شود.

زارع تصریح کرد: به همین خاطر یک قرارگاه مردمی با مسئولیت فرمانداران، فرماندهان سپاه و روسای مراکز بهداشت با ظرفیت بهورزان، بسیجیان و کارشناسان بهداشت محیط تشکیل شد تا این طرح در استان گیلان اجرایی شود، این کار را زودتر از استان‌های دیگر آغاز کردیم و از اینرو بیشترین سهم را داریم و ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان گیلانی از طریق سامانه آموزش می‌بینند و از این طریق غربالگری و پایش لازم انجام می‌گیرد تا آنانی که نیاز به تجویز پزشک دارند از پروسه درمان در مراکز درمانی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه موضوع بعدی رعایت بهداشت عمومی است که با تصمیمات ستاد استاد و همکاری مردم مراسم‌های جمعی نظیر ختم، عروسی، نماز جماعات و جمعه کنسل شد، تصریح کرد: تاکید می‌کنیم مردم جز به اضطرار از منزل خارج نشوند زیرا این مراقبت‌ها و پیشگیری از انتقال ویروس باعث می‌شود در زمان کوتاه‌تری بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

استاندار گیلان گفت: اصناف گلایه‌هایی کرده بودند مبنی بر اینکه تامین معیشت آنان با اجرای محدودیت زمانبندی فعالیت صنوف دچار مشکل می‌شود، براساس توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی، وزارت بهداشت و پزشکان متخصص برای کنترل چرخه ویروس باید حضور در اجتماع و فعالیت‌های عمومی محدود شوند لذا انتظار داریم همه با همکاری یکدیگر بتوانیم هرچه سریع‌تر چرخه ویروس کرونا را متوقف کنیم و شرایط به حالت عادی برگردد.

همگان می توانند جهت شرکت در طرح غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و در این طرح شرکت نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      خرج این مردم را کی مییده؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج