۹۷۰۱۰۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

رقابت آزمون و مهاجم رئال برای حضور در ناپولی

سردار آزمون اگر چه به دلیل بیماری در دو دیدار اخیر تیمش به میدان نرفته اما همچنان در فهرست خرید تیم‌های نامدار قرار دارد و حالا ناپولی هم به جمع مشتریان او اضافه شده است.

فرهیختگان: سردار آزمون اگر چه به دلیل بیماری در دو دیدار اخیر تیمش به میدان نرفته اما همچنان در فهرست خرید تیم‌های نامدار قرار دارد و حالا ناپولی هم به جمع مشتریان او اضافه شده است. مهاجم ایرانی زنیت یکی از اهداف تابستانی ناپولی است و پس از لاتزیو و کریستال‌پالاس، این تیم هم برای خرید او دست به کار شده است. روزنامه کوریره دلواسپورت فهرست مهاجمان مدنظر این تیم ایتالیایی را برای تابستان منتشر کرده که نام سردار آزمون در کنار لوکا یوویچ به‌عنوان دو گزینه اصلی قرار گرفته است.

به نوشته این نشریه، کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی تحت تاثیر عملکرد خوب آزمون در زنیت روسیه قرار گرفته و استعدادیاب‌های تیم را برای تماشای بازی‌های او راهی روسیه کرده است. حتی گفته می‌شود قرار است مذاکرات دو باشگاه به‌زودی آغاز شود و احتمال دارد ناپولی به جای یوویچ که نخستین فصل حضورش در مادرید بسیار ناموفق بود به سراغ مهاجم تیم ملی ایران برود. سردار که تا تابستان ۲۰۲۲ با زنیت قرارداد دارد در حال حاضر ۱۸ میلیون یورو قیمت‌گذاری شده، اما زنیت بارها اعلام کرده که ستاره ۲۵ ساله تیمش را کمتر از ۳۵ میلیون یورو به فروش نمی‌رساند.

قدوس، قهرمان آمیان می‌شود؟

گلزنی سامان قدوس برابر مارسی حالا هواداران آمیان را امیدوار کرده تا این ستاره ایرانی پس از ماه‌ها دوری بتواند تیمش را از شرایط بد کنونی نجاد دهد و در هفته‌های باقی‌مانده از لیگ فرانسه بتواند از منطقه سقوط خارج شود. آمیان تنها یک رده بالاتر از تولوز قعر جدولی قرار گرفته و اختلاف هفت امتیازی‌اش با تیم هفدهم باعث شده تا کار بسیار سختی برای خروج از منطقه خطر داشته باشد. با این حال آمیان در آخرین دیدار خود دست به کار بزرگی زد و در زمین مارسی به تساوی ۲ - ۲ دست یافت. سامان قدوس که در دقیقه ۸۰ وارد میدان شده بود در آخرین ثانیه‌های گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا آمیان یک امتیاز حساس از مارسی به خانه ببرد.

سایت «۱۱آمیان» در مطلبی با تمجید از نمایش لژیونر ایرانی این تیم نوشت: «آمیان در مصاف با مارسی نمایش بسیار خوبی داشت و برخلاف هفته‌های گذشته، چهره دیگری را از این تیم دیدیم و بازیکنان از همان ابتدای مسابقه برای موفقیت در این مسابقه تلاش می‌کردند. حتی وقتی تیم با دو گل عقب افتاد، بازیکنان ناامید نشدند و درنهایت یک امتیاز حیاتی را از این مسابقه کسب کردند.

سامان قدوس پس از چهار ماه محرومیت و همچنین مصدومیتی که بازگشت او به میادین را به تاخیر انداخت بالاخره در دیدار هفته قبل مقابل متز در لیگ به میدان رفت. او جمعه شب در مارسی ورود تاثیرگذاری به زمین داشت و آمادگی بالای این ملی‌پوش ایرانی باعث شگفتی هواداران شد. او در آخرین لحظات سرنوشت بازی را عوض کرد و با شوتی دقیق و بی‌نقص بازی را به تساوی کشاند. شاید او در پایان فصل به قهرمان آمیان تبدیل شده و سرنوشت تیم را درنهایت تغییر دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی

      عجب مافیای رسانه ای داره این سردار که یه روز میفرستنش لیورپول یه روز از بارسا پیشنهاد داره یه روز با رئال قرارداد داخلی بسته یه روز رفته منچستر برا عقد قرارداد یه روز فیورنتینا و ناپولی و لاتزیو و آخرشم میمونه تو همین لیگ درپیت روسیه خخخخخ..دقیقا عین منقاروند که کلی تیم مطرح درجه یک اروپایی دنبالش بود و اخر سر رفت یه لیگ درپیت و سطح سوم چهارم اروپا خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا تو میسوزی سردار بهترین لژیونر کشوره لیگ روسیه هم یکی از لیگ های خوب اروماهست زنیت هم بهترین لیگش
        عملکرد سردار هم تو لیگ هم تو لیگ قهرمانان عالی بوده چه تو زنیت چه روبین کازان برا همینم پیشنهاد زیاد داره از بهترین تیم ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج