۹۷۰۱۶
۲۸۵ نظر
۱۰۲۵۷
۲۸۵ نظر
۱۰۲۵۷
پ

همه خطرات دیازپام، اگزازپام، کلردیازپوکساید و ...

دیازپام، کلردیازپوکساید، آلپرازولام، اگزازپام و ... نام‌شان برای‌تان آشناست، این‌طور نیست؟ با سطح اضطراب و استرسی که این روز‌ها در جامعه وجود دارد کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این دارو‌ها به گوشش نخورده باشد. این دارو‌ها همگی آرامبخش هستند و تحت عنوان بنزودیازپین‌ها شناخته می‌شوند.

مجله سیب سبز: دیازپام، کلردیازپوکساید، آلپرازولام، اگزازپام و ... نام‌شان برای‌تان آشناست، این‌طور نیست؟ با سطح اضطراب و استرسی که این روزها در جامعه وجود دارد کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این داروها به گوشش نخورده باشد و اینکه خود یا یکی از اطرافیانش از آنها استفاده نکرده باشد.

این داروها همگی آرامبخش هستند و تحت عنوان بنزودیازپین‌ها شناخته می‌شوند. نکته مثبت‌آنها اینکه در ابتدا دنیای شما را آرام می‌کنند و خواب عمیق و راحت را به زندگی‌تان باز می‌گردانند اما اگر سرخود و برای مدت طولانی استفاده شوند ممکن است برعکس باعث بی‌خوابی، اضطراب و اعتیاد شوند! پس اگر می‌خواهید از این داروها بیشترین بهره را ببرید بهتر است قبل از مصرف با کاربرد، فواید و عوارض آنها آشنا شوید.دکتر سروش شمشیری، دکتر داروساز توضیحاتی به شما ارائه می کند .

مهم‌ترین داروی آرامبخش

بنزودیازپین‌ها مهم‌ترین گروه از داروهای ضد اضطراب و خواب‌آور هستند. این گروه داروها را می‌توان به 3 دسته کوتاه اثر، متوسط اثر و طولانی اثر تقسیم‌بندی کرد. از داروهای کوتاه اثر می‌توان اگزازپام، میدازولام و تریازولام را نام برد. داروهای متوسط اثر نیز شامل آلپرازولام، کلونازپام، نیترازپام و تمازپام هستند و در دسته داروهای طولانی اثر داروهایی نظیر دیازپام، کلردیازپوکساید و فلورازپام قرار می‌گیرند. البته ناگفته نماند که داروهای دیگری نیز از خانواده بنزودیازپین‌ها در این گروه‌ها قرار می‌گیرند و در اینجا تنها داروهای رایج را نام بردیم.
 
همه خطرات دیازپام، اگزازپام، کلردیازپوکساید و ...

چطور بفهمیم به این دارو معتاد شده‌ایم؟!

در جواب به این سؤال که آیا این داروها اعتیادآور هستند یا خیر باید بگویم بله؛ در حدود 4 نفر از هر 10 نفر که این ترکیبات را هر روز به مدت بیش از 8 هفته استفاده می‌کنند، دچار اعتیاد می‌شوند که نشانه‌های ساده‌ای برای تشخیص آن وجود دارد، از جمله:

1. فرد متوجه می‌شود بعد از مدتی باید دوز بیشتری استفاده کند تا همان اثر قبلی را دریافت کند.

2. احساس نیاز به داروی مورد نظر در طول روز.

3. تجربه نشانه‌های ترک دارو در صورت متوقف کردن مصرف که شامل بی‌خوابی، آشفتگی، اضطراب، سرگیجه، احساس طعم فلزی غیر عادی در دهان، احساس شوک الکتریکی در بازوها و پاها، تاری دید و حساسیت به نور می‌شود.

در بعضی افراد این نشانه‌ها شدیدتر است و حتی ممکن است شامل توهمات دیداری و شنیداری نیز بشود. البته این نکته نباید فراموش شود که این ترکیبات در صورتی که زیر نظر پزشک معالج تجویز شده باشند نه تنها ممکن است مضر نباشند بلکه سودمند هم هستند.

چه کسانی منع مصرف دارند؟

بنزودیازپین‌ها در افراد زیر نباید استفاده شوند:

- افرادی که دارای مشکلات کبدی هستند. مصرف این داروها در این افراد ممکن است باعث کمای ناگهانی شود.

- افرادی که دارای مشکلات کلیوی هستند. این مشکلات باعث افزایش حساسیت مغزی به این ترکیبات می‌شوند. در نتیجه در این افراد باید مقدار داروی تجویز شده بسیار کم باشد.

- در خانم های باردار نباید استفاده شوند مگر در شرایط خاص مثل تشنج. در شیردهی هم به دلیل اینکه در شیر مادر ترشح می‌شوند بهتر است که استفاده نشوند.

- افرادی که دچار مشکلات تنفسی، برونشیت و بیماری انسداد ریوی مزمن هستند.

- افرادی که دچار بیماری خود ایمنی «میاستنی گراویس» هستند.

- بیمارانی که دچار آپنه در خواب می‌شوند.

خطر مرگ!

مصرف طولانی مدت بنزودیازپین‌ها می‌تواند باعث نقص ادراکی، مشکلات رفتاری و احساسی، احساس آشفتگی و هیاهو، مشکل در تفکر درست و منطقی، کاهش توان جنسی، ترس از اجتماع، افزایش اضطراب و افسردگی، کاهش توجه به کارهای مورد علاقه و عدم توانایی در بیان احساسات شود. تمام این عوارض در افرادی که طولانی مدت این ترکیبات را استفاده می‌کنند به طور کامل بروز نمی‌کنند اما حداقل یک یا دو مورد در اکثر بیماران مشاهده می‌شود. مصرف خودسرانه این داروها بدون نظر پزشک بسیار اشتباه بوده و علاوه بر تشدید عوارض جانبی در بعضی موارد ممکن است باعث استفاده بیش از اندازه دارو (overdose) شده یا به علت تداخل با ترکیبات دیگر حتی به مرگ فرد منجر شود.
همه خطرات دیازپام، اگزازپام، کلردیازپوکساید و ...

کم عارضه‌ترها

در مورد تداخلات دارویی بنزودیازپین‌ها با توجه به چگونگی متابولیسم این ترکیبات در بدن بهتر است که هر کدام از این ترکیبات به طور جداگانه مورد بررسی قرار گیرند اما در یک نگاه کلی داروهای لورازپام، اگزازپام و تمازپام نسبت به بقیه داروهای این گروه تداخلات دارویی کمتری دارند. داروهایی مثل ضد بارداری‌های خوراکی، برخی آنتی بیوتیک ها، برخی ضدافسردگی‌ها مثل فلوکستین، سرترالین و غیره و همچنین ترکیبات ضد قارچ می‌توانند باعث تجمع این داروها در بدن و در نتیجه تشدید عوارض جانبی آنها شوند. از طرف دیگر داروهایی مثل ریفامپین، کاربامازپین و فنی توئین باعث کاهش اثر این داروها می‌شوند.

عوارض استفاده همزمان با الکل و مواد مخدر

درمورد داروی آلپرازولام که بسیار پر مصرف است باید بدانیم که مصرف همزمان آن با داروهای کتوکونازول و ایتراکونازول بسیار خطرناک است و منع مصرف دارد. همچنین استفاده از بنزود یازپین‌ها با الکل، مواد مخدر و بقیه داروهایی که اثرات مشابه بنزودیازپین‌ها را دارند می‌تواند اثرات این داروها را به میزان زیادی تقویت کرده و با افزایش اثرات جانبی آنها منجر به مرگ شود.

اعتیاد به این داروها را دست کم نگیرید!

بنزودیازپین‌ها بسته به سرعت اثر و نیمه‌عمرشان به انواع گوناگون مانند دیازپام، اگزازپام، فلورازپام، آلپرازولام (زاناکس )، کلونازپام، میدازولام، تمازپام، کلردیازپوکساید و ... تقسیم می‌شوند. این داروها آرامبخش و شل کننده عضلانی هستند و در درمان بی‌خوابی، اضطراب و استرس به کار می‌روند اما به تدریج اعتیاد ایجاد می‌کنند.

متاسفانه دیده شده است بعضی از افراد برای مثال تا ده‌‌ها قرص دیازپام هم استفاده می‌کنند اما باز هم دچار اضطراب و بی‌خوابی هستند در صورتی که اوایل با مصرف فقط یک عدد قرص راحت می‌خوابیدند. ترک اعتیاد به بنزودیازپین‌ها خیلی ساده نیست. هنگام ترک دقیقا با یک فرد معتاد طرف هستیم یعنی همان علائم بی‌خوابی، استرس، اضطراب و حتی تشنج ایجاد می‌شود. استفاده از این داروها به خصوص میان خانم‌ها بسیار رواج دارد و چون نیمه عمر کوتاهی دارند به شدت شخص را مستعد اعتیاد می‌کنند، طوری که فرد یک قرص را می‌خورد و چند ساعتی حالش خوب می‌شود و بعد به تدریج دوباره علائم اضطراب و دلشوره‌اش بازمی‌گردد و مجبور می‌شود دوباره قرص بخورد و به این ترتیب است که معتاد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      اگه باعث اعتیاد میشن پس تحت نظر پزشک بودن هم از اعتیاد اور بودنشون کم نمی کنه !!! بعدشم : راه چاره و برون رفت از این اضطراب و تشویش چیست ؟؟ تنفس عمیق و ورزش و مثبت اندیشی و ......؟؟؟؟!!!!! جواب نمیده !! راه حل اصولی و منطقی و کاربردی پیشنهاد بدین !

      پاسخ ها

      • داروساز

        کتاب لحظه حال اکهارت تله را بخوانید

      • بدون نام

        من هم به دیازپام معتاد شدم ...5 ماه میشه که ترکک کردم ولی خیلی اضطراب دارم... از کسی راهی بلدی بگی؟؟

      • راضیه

        اگه ی بسته رو ی جا بخوره چ اتفاقی میفته

    • ادي

      سلام
      من حدودا 6 ماهه مرف ميكنم
      زير نظر متخصص
      الان به دستور دكترم وقت ترك كلرزو دياز پوكسايد فرا رسيده
      4 روزه نخوردم
      حالم بده
      سرگيجه
      استرس
      بي حالي دست و پا
      لرزش بدن و..
      چقدر زمان ميبره ترك كنم كااامل
      كار درستي كردم ناگهاني ترك كردم؟

      پاسخ ها

      • داروساز

        خیر، به هیچ وجه ناگهانی ترک نکنید، این داروها باید زیر نظر پزشک به طور تدریجی قزع شوند

      • 8765

        اصلا به هیچ عنوان تاکید میکنم به هیچ عنوان ناگهانی ترک نکنید که مغز رو از کار میندازه.من پدرم سرخود استفاده کردن خیلی خیلی حالشون بد شد.الان ک حالشون خوب شده البته باید تا آخر عمر قرص اعصاب و روان بخورن اگر نخورن دوباره عوارض این سالها ک این قرص رو میخوردن میاد سراغشون.خیلی مواظب باشین.

      • شیرین

        من 16سالمه اعصابم زود بهم میریزه و درد قفسه یاقلب من حدود 10قرص تو یه ثانیه خوردم ایا چیزیم میشه؟

    • مهران

      باسلام قبلا نوشتم 6ماه آلپرازولام مصرف کرده ام اکنون کلردیازپکساید 10 شروع کرده ام بالاخره راهی برای رهایی ازاینها هست ؟لطفا بدون جواب نگذارید.

      پاسخ ها

      • داروساز

        بله، باید به طور تدریجی قطع شوند، به پزشک یا داروساز خود مراجعه کنید

    • sanaz

      ای بابا بذار انقد ازی قرصا بخورم بمیرم بینم راحت میشم ازین زندگی کوفتی....

      پاسخ ها

      • حسن

        آبجی منم مدت زیادی افسرده بودم و از این فکرا تو سرم بود ولی با تلاش و مداومت و تغییر زندگی کم کم داره زندگی روی خوشش رو به من نشون میده صبر کن ان الله مع الصابرین

      • حدیث

        ن بابا دادا فایده نداره

    • زندگی

      دوستان من خودم در زندگی شخصی با خانواده همسرم خیلی به مشکل خوردم به توصیه همکارم از این قرص(کلردیازپوکساید) استفاده کردم، برای اون مدت خیلی به من کمک کرد و کمک کرد که احساسات خشم و نگرانیمو کنترل کنم. اینو در مواقع خاص استفاه کنید. بیشتر از قرص از یاد خدا کمک بگیرید ، خدا بهترین درمانه.

      پاسخ ها

      • س

        خدای ما که ازین کارا نمیکنه

    • ف ن

      من همین الان 10تا دیازپام خوردم این مقدار برای بیهوشی و خودکشی کافیه؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        جواب داد ؟

      • مونا

        منم می خوام خودم را بکشم نمی دونم چه قرصی مصرف کنم برم تو کما

      • جواد

        خودکشی کا ادمای ضعیفه اگه بهجایی رسیدی که خودکشی بهترین راه ارامش خودت میبینی اگه بتونیرد شی ازش قوی تر و قوی تر میشی طوری که دیگه به هین راحتی ها این فکرا سرت نمیزنه

      • شیوا

        من درس خوندم وتا اونجایی که مبدونم ابن قرص نمیکشه ولی اتا جتدرو خوابی

    • بدون نام

      من سه چهار سال كه الپرا و كلونا مى خورم براى ترك بايد چكار كنم كاملأ محرمانه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر دردی درمانی دارد و نیاز به صبر توکل بر خدا با کم کردن دوز میتوان ترک کرد و در نهایت از سر خودت جدا کرد ورزش و کار برای ارامش بسیار خوب است برای زمانی که خواب نمیبرد از داروهای گیاهی ارامبخش دم نوشها و دوغ استفاده کنید

      • نسیم

        چی میگی واسه خودت صبر و فلان و بهمان. یک کلام تو این مملکت باید تا آخرین لحظه عمرت مشت مشت قرص بخوری تهشم از عوارضشون بمیری والسلام

    • مجتبی عابدینی

      دوستان بزرگوار- برای ترک این داروها نباید یک دفعه این کارو کرد چون تحملش واقعا سخته. من توصیه می کنم کم کم مقدار مصرف دارو رو کم کنید تا به ترک برسید. این روش صحیح ترین روش ترک داروهای آرامبخش هست.
      یا علی مدد

    • بدون نام

      من 28 سال سن دارم ، اهل قرص و دارو اصلا نبوده و نیستم.
      اما ای کاش زودتر با این قرص ها آشنا میشدم تا حداقل این همه فشار روحی و جنسی رو تحمل نمی کردم ، که بعد از این همه سال تحمل و زجر کشیدن آخرش گند بزنم به زندگیم.
      هر چی هم خدا خدا کردم فایده ای نداشت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راس گفدی داداش پدرم فوت کرد داشدم میمردم از غصه الام قرص میخورم یکمی بهتر شدم مگه چقدر میخوای عمر کنیم تو این دنیا

      • بدون نام

        دقیقا زندگیت شبیه من هست.من هم بعد از ۲۹ سال پاک و درست زندگی کردن، بعد از ازدواجم معتاد شدم.همش غصه میخورم که چرا زودتر معتاد نشده ام.

    • حدیث

      اگه از تهه دلت خدا رو صدا کنی حتما جوابتو میده حتما.خدای مهربون همیشه مواظبه بنده هاشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چراهیچوقت صدای منونشنید ونمیشنوه

      • س

        خوش بحال شما دخترا ...چقدر زود با این چرندیات آروم میگیرید....

      • بدون نام

        بله ایمان دارم صددرصد

      • حسینی

        الان با قرص خوردنتون پدرتون زنده شدن.نتنها زنده نشده بلکه دارین با قرص خودتوونو هم میکشید

      • شیوا

        هدا فقط طرف پول دارو کثافت کاراس دلتو خوش نکن به این چرندیات

    • ماریا

      بسلام تورو خدا کمکم کنید همسرم قرص آرامبخش مصرف می کنه اما خبر نداره که من میدونم بهم بگید چه طوری بهش بگم ترک کنه دارم نابود میشه من عاشق همسرم هستم تورو خدا کمکم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ا فرین بر تو

      • سعید

        بهترین راه مراجعه به کنگره 60

    • بدون نام

      سلام شوهر من دوچار دیازپامه کمک می خوام

    • hesam

      چه دارو و قرصی میتواند انسان را به کما ببرد؟؟؟

    • بدون نام

      باسلام من اول قرص زولپدم مصرف میکردم الان ارم ال پرازولام مصرف میکنم اونم شبی پنجاه تا میخوام بزارم کنار چون دیگه اثر نداره لطفا راهنمای کنید ممنون میشم

      پاسخ ها

      • erf

        ... شبی پنجاه تا قرص میخوری اونم بنزودیازپین!!

    • داوود

      واقعا اعتیاد دارد؟

    • رفیعی

      آیا مصرف این دارو به صورت منقطع یعنی فقط زمانیکه احساس بیخوابی میکنیم بدون تجویز پزشک مضر میباشد؟

    • مهدی

      من شش سال الپروزولام به مقدار زیاد معتاد بودم (روزی چهل عدد ) برای ترک خانواده من را در قسمتی از تیمارستان که مربوط به معتادان خطری بود بستری کردند بالاخره موفق شدمو الان یک سال که پاکم

    • بدون نام

      بچه خواهر م تب شدید داشته برای اینکه تشنج نکنه دیازپام دو دادند حالا بعد یک هفته بی حال وبی حوصله و بی اشتها، همش می خوابه چقدر طول می کشه اثر ش برود 5روز خورد ه؟
      چه ضرری در آینده داره؟

      پاسخ ها

      • erf

        ضرری نداره رفع میشه !! برای آینده اون تشنج ضرر داشت که رفع شد

    • مهران

      باسلام 65سال دارم ازیک سال پیش بعد از استند گذاری رگهای قلب ومشکلات عصبی کلردیازپکساید 10م روزی 2عددمصرف وازسه ماه پیش تبدیل به 5م روزی 2عددنمودم حالا می خواهم ترک کنم ولی به محض کم کردن دچار ناراحتی می شوم آیا می شود سیتالوپرام جانشین کرد؟

      پاسخ ها

      • داروساز

        نه . این دو دارو از خانواده های متفاوتیند

      • صلاح

        متادون مصرف میکردم تقریبا 10سال حالا گذاشتم کنار خوابم ب هم خورده ایا ب کمک دیازپام میتونم بخوابم یا اونم مضره ممنون میشم جواب دهید

    • مرضیه

      من یه مدت بود سرم یه جوری شده بود نه سر گیچه بود نه سر درد اصلا نمیتونم توصیف کنم از این قرصا خوردم سرم خوب شد ولی همچنان عصبییییییی هستمممم

    • بدون نام

      سلام آیا قرص دیازپام تلخ است؟

    • بدون نام

      سلام من قرص آلپروزلام وکلردیزپوکساید رو به مقدار زیاد هم زمان باهم مصرف کردم آیا خطری تهدیدم میکنه

      پاسخ ها

      • Dr.ali

        نه عزیزم مصرف کن

    • بدون نام

      سلام
      مصرف سرترالین و کلر دیاز پوکساید با ایندرال و سیناریزین تداخل دارویی ایجاد نمی کند؟

    • رضا جلالوندی

      مدتی است از بیخوابی رنج میبرم به توصیه یکی از دوستان آ لپروزولام استفاده میکنم،روی جلد دارواین رقم به چشم میخورد0/5میلیگرم که من آن رابه سه قسمت تقسیم میکنم و هرشب یک تکه آن رامصرف میکنم وخیلی راحت میخوابم ودرطول روز نیز احساس آرامش دارم،لطفا راهنماییم کنید آیا این رویه صحیح میباشد یانه

    • Maryam

      سلام.من یک مشکل باشوهرم افتادم میخوادطلاقم بده من دوسش دارم اونم داره اماخانوادش تشویق میکنن طلاق بده میخوام برم دیازپام ۱۰بگیرم میخوام بدونم۴تابخورم بیهوش میشم؟!؟فقط میخوام بیهوش شم.دقیقانمیدونم چندتابخورم توروخدازودتربهم جواب بدید

      پاسخ ها

      • داروساز

        خیر بیهوش نمیشوید، به مشاور خوب مراجعه کنید

    • سعید

      سلام..من الان یه قرص استرس کلردیاز پوکساید خوردم .سه ساعت قبل هم مشروب خوردم.ولی موقعی که قرص را خوزدم کاملا هوشیار بودم.نیگن خطرناکه مصرفه همزمانش.میشه راهنمایی کنین

    • بدون نام

      چنتا بخوری میری کما؟

    • بدون نام

      سلام من۳۰ساله ناراحتی اعصاب دارم دکتر زیاد رفتم فایده نداشت دارو گیاهی خوردم خوب شدم ولی الان باز عصبی شدم نمیدونم چکار کنم کمکم کنید. شب تا صبح بیدارم دارم دیوونه میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آزمایش تیرویید بدهبد

    • مهدی

      سلام
      6 سال پیش جراحی قلب باز ترمیم میترال انجام دادم
      چون ادم استرسی هستم پزشک قلب تجویز کرد زاناکس بخورم
      یه مدت خوردم پزشکم رفت امریکا مجبور شدم به پزشک دیگری مراجعه کنم ایشون گفت کلردیازپوکساید بخور چون خواب اور هم نیست
      دو سال روزی 5 میلی گرم خوردم بعد به دلیل مصرف کلیدینیوم سی برای رفع کولیت عصبی روده خودم مصرف کلردیازپوکساید رو به مدت یک ماه قطع کردم چون تشخیص دادم کلیدینیم سی خودش این دارو رو در ترکیبش داره
      الان حدود دو ماهه ناراحتی اعصاب و وسواس فکری شدید و عذاب وجدان و احساس گناه های افراطی گرفتم
      دوباره مصرفش رو بدستور پزشک قلب شروع کردم
      اما حالم بهتر نشده ... چکار باید بکنم ... دلم نمیخواد معتادش بشم ... دارم از احساس گناه دیوونه میشم

      پاسخ ها

      • محمد شیراز

        تغذیه تون رو اصلاح کنید. یک خوراکی خاصی شما می خورید که باعث ایجاد عواقب روحی فکری این چنینی می شود. تغذیه تون رو حتما بررسی کنید باشید شاد

    • رسول

      دمنوش گیاهی مفید تریرین دارو برای رفع این جور ناراحتی هاست

      پاسخ ها

      • محمد شیراز

        نیست. اصلاح تغذیه. یک خوراکی خاصی که احتمالا کارخانه ای هم هست باعث ایجاد سودا می شود. اما دمنوش گیاهی موجب سنگینی سر و تضعیف حافظه و زکام مکرر و کم شدن اشتها و در نتیجه لاغری می شود.ر

      • بدون نام

        سلام هشتا الپرازولام نیم ادمو میکشه توروخدا جواب بدین

    • امید

      فقط و فقط و فقط ورزش و فعالیت کنید تا خسته بشین بعد هم یه دوش تب گرم و یه پیاله ماست

      پاسخ ها

      • یارین

        اشتباست

    • بدون نام

      تو رو خدا نخورید من چندسال ارمشمرو تو این قرصا دنبال کردم اخرش اعتیاد شدیده الان بیست روزه پاکم .زندگی سخته از اون بالایی کمکبخواهید

      پاسخ ها

      • کاوه

        روانپزشکای ایرانی این قرصها رو میدن. فکر میکنم باید این حرف رو به اونها بزنی که مثل نقل و نبات قرص به مردم میدن. میدونی؟

    • آسمان

      سلام من پیش روانشناس نرفتم دکترعمومی بخاطربیخابی بهم آلپروزولام داداولاش اثرداشت بعدش نه شبی 10تاهم میخوردم امااثرنداشت ک بازیه دکتردیگ بهم اگزازپام داداینم مث اون حالم بده بیشترعوارض داروهاروگرفتم چیکارکن

    • آسمان

      من خیلی ازعوارض ترک روداشتم امانمیخاسم ترک کنم امادیگ فایده نداره آپروزولاموقطع کردم واگزازپام میخورم امااصلااثرنداره چیکارکنم حالم بدشده دوباره

    • سمانه

      آیاقرص کلردیازپوکسایدباعث بی اختیاری هم میشه

    • سمانه

      آیاقرص کلردیازپوکسایدباعث بی اختیاری اداروشب اداری هم میشه

    • فريبا

      خانمى هستم پنجاه ساله با نظر پزشك و درخواست همسرم چون شبها دير ميخوابم از كلرودياز پوكسايد استفاده كردم اولاً كه توى خوابم تاثيرى نداشت دوم اين كه چند روزى است كه شروع به خر خر كرده ام به طورى كه همسرم از خواب بيدارم ميكنه امروز توى عوارض اين قرص ديدم كه عضلات رو شل ميكنه و دليل خروپف هم شل شدن عضلات حلق وگلو ميباشد چه كار كنم خدا از همسرم نگذره كه بيخودى ايراد ميگيره دير خوابيدن منو بهانه ميكنه قابل توجه ميباشد كه من برايش كلاً چيزى كم نگذاشته ام پدرم هم به مشكل بيخوابى دچاره يعنى از ساعت يازده كه توى رختخواب ميرم انقدر اين دنده اون دنده ميشم تا ساعت دو يا دو و نيم خوابم ببره جديداً هم بى هوش حواس شدم ميرم خريد به خودم ميگم من براى چى اينجام بعد از چند ثانيه يادم مياد واسه چى اومدم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        پدر شوهرت را آوردی آنوقت طلبگار شوهرت هم هستی عجب رویی

    • مهران

      باسلام دوسال است که به علت ابتلا به پانیک (65سال ذارم)روززی دوعددکلردیازپکساید10مصرف می کنم بارها هم کمش کرده ولی به علت بروز علائم پانیک نمی توانم ترکش کنم آیا عاقبت چه می شود ؟چکار کنم؟لطفابدون جواب نگذارید متشکرم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        با این سن معمولا" آدمهای دیگر روزی نیم گونی قرص می خورند بعد تو ناراحت این دوتا دونه قرص هستی

    • مهران

      باسلام دوسال است که به علت ابتلا به پانیک (65سال ذارم)روززی دوعددکلردیازپکساید10مصرف می کنم بارها هم کمش کرده ولی به علت بروز علائم پانیک نمی توانم ترکش کنم آیا عاقبت چه می شود ؟چکار کنم؟لطفابدون جواب نگذارید متشکرم

    • مهران

      باسلام دوسال است که به علت ابتلا به پانیک (65سال ذارم)روززی دوعددکلردیازپکساید10مصرف می کنم بارها هم کمش کرده ولی به علت بروز علائم پانیک نمی توانم ترکش کنم آیا عاقبت چه می شود ؟چکار کنم؟لطفابدون جواب نگذارید متشکرم

    • يه دانشجو

      تو رو خدا توروخدا توروخدا از اين داروها مصرف نكنيد
      من ٢٤سالمه دوسال از عمرم پاي اعتياد به مصرف اين داروهاي لعنتي حروم شد
      من از همش مصرف كردم از زولپيدم واسه خوابم تا بعدا كلروديازپوكسايد كه اولش بهم آرامش ميداد ولي بعد كه قطع كردم يه استرس درحد جنون ومرگ وتاسرحد كماواغما پيش رفتم
      تا به لطف خدا وتوسل به ائمه ي معصومين الآن دوماهه پاكم والحمدالله هيچ مصرف دارويي ندارم
      فقط يه چيز به همه ي كسايي كه اين قرصو پزشك واسشون تجويز كرده بگم
      به والله هيچ راهي جز عميق كردن رابطتتون با خدا جواب نميده
      من پيش بهترين روانشناس وروانپزشك رفتم واينجوري معتاد شدم وكلي پول دادم واسه مصرف هرشبه اين دارو تا اينكه روزاي آخر من شبي٣٠تا آلپروزولام مصرف ميكردم تا خوابم ببره وديگه اون اثري يدونه رو نداشت
      تقريبا مثه نقل ونبات ميخوردم
      تركش هيچ تفاوتي با معتادين به كراك وهروئين نداره وكاملا مشابه
      تشنج هاي پي درپي استرس جنون وار حملات پانيك كه تو معتادين مواد مخدرهم به چشم ميخوره از جمله عوارض مصرف اين دارهاي مرگ آوره
      به نظرم زيبا ترين جمله براي وصف دارو هاي آرامبخش وخواب آور (مرگ آوره)
      چون اونا دارن شمارو با خوابه تدريجي به سمت مرگ ميبرن ولي شما بي خبريد.
      جمله (لاحول ولاقوه الا باالله علي العظيم) راه آرامش شما اين جمله رو ورد زبون كنيد ومدام تكرار كنيد تو دانشگاه تو محل كار بعد ببينيد چقدر كاراتون با سعه صدر انجام ميديد چقدر جسم وروحتون آرومه ولذت ميبريد از زندگي وخانوادتون.

      پاسخ ها

      • معتاد به کلردیازپکساید

        از نظر عقیده با شما یکسان و مشابهم. اما دکترم کلردیازپوکساید میده و هر وقت میگم معتاد شدم و کمش کنید دکترم بیشترش میکنه. به دکترم احترام میذارم چون ادم بسیار خوبیست ولی داره در حقم بدی میکنه. چون من رو شدیدا به کلردیازپوکساید معتاد کرده . چی بهش بگم؟ من واقعا بهش احترام میذارم او هم به من احترام میذاره. ولی وقتی میگم لطفا کمش کنید و کمکم قطعش کنید میگه فعلا نه و 5 میلی گرم رو میکنه 10 میلیگرم. الان واقعا واقعا.... شما فکر میکنید من باید چه غلطی بکنم؟ وقتی ترکش میکنم یک احساس وحشتناکی در مغزم بوجود میاد (منظورم احساس فیزیکی است نه روانی. کاش احساس روانی بود. کاش) احساسی شبیه قلقلک در مغزم و قلقلک زیر زبونم. شبیه جریان الکتریکی. الان حتی وقتی میخورم و قطع نکردم باز هم همین احساس هست اما هیچ روانپزشکی حرفم رو درک نمیکنه و برای قطع به من کمک نمیکنه. خیلی ناراحتم. خیلی. خواهش میکنم کامنتم رو منتشر کنید شاید یکی بهم کمک کنه. واقعا به این قرص معتاد شدم. قبل از این قرص، یک روانپزشک دیگه پاکسیل تجویز کرده بود و من شدیدا به پاکسیل معتاد شده بودم و هر دفعه پیشش میرفتم میگفتم خواهش میکنم تیپر کنید میگفت نه. الان نه. به خدا درد من اعتیاد به این داروهاست اما هر بار که پیش روانپزشک جدیدی میرم تا قرص رو ترک کنم من رو از چاله ای به چاهی میندازن. من برای هر دو این روانپزشکها احترام قائلم. استادم بودن و هستنو دوستشون دارم. از اینکه اینجا این طور حرف میزنم (که شبیه به غیبت و قدرنشناسی هست) متاسفم ولی حالم بده من شدیدا معتاد به این قرص ها هستم و درکم نمیکنن ....

      • ناشناس

        برای اینکه فکر می کنی دکترها معجزه می کنند نه آنها نهایت قرص تجویز مب کنند بهتره داروهای گیاهی را هم امتحان کنی در ضمن آدمها هر بدی بخوان می کنند و انتظار عواقب ان را از طرف خدا ندارند شاید این نتیجه اعمالت هست توبه کن (مثل آن فیلم که می گفت همه بیگناهند نباش(

    • پرنيا

      خوردن چند تا قرص كلرديازپوكسايد5 همزمان براي اولين بار چه ضرري دارد؟

    • مسعود

      سلام من نیز درحال ترک قرص اعصاب کلنوزپام هستم و با مشکلات زیادی روبر هستم نظیر سرد شدن و بی حسی و لرزش و درد دست ها و پاها و ضعف عمومی و ... ، لطفا نحوه ترک و رژیم غذایی موثر خودتان را معرفی کنید

    • سنا

      سلام برادرم این مشکل رو داره اون قرص ها رو ترکیب میکنه و بعد از خوردنش یا نمیدونم موقع نخوردنش درک درست نداره و انگار توهم داره باید چیکار کنیم

    • مریم

      به درک ک بمیرم خسته شدم از این زندگی لعنتی خسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا منم خستمممم كي تموم ميشه اين زندگي

    • احمد

      هیچی مثل یک خواب آرام نیست
      که دیگه بیدار نشی
      بهترین آرام بخش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوهوم

      • ا

        اوهوم

      • بدون نام

        اوهوم

    • محمد

      سلام
      می خواستم بدونم ده یا پونزده تاشو با هم بخوری باعث مرگ میشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من سه بسته خوردم چیزی نشدتلاش نکنیدسه بسته دیازپام خوردم فقط دوروزبیهوش بودم

    • saji mm

      سلام.من یه تایمیه که سرگیجه وسردرد و چشم درد دارم تاری دید دارم.چی کار کنم

    • محرمانه

      این قرص کلردیازپام اکساید خواب آور است؟؟

    • سارا

      سلام و خسته نباشید.
      اگه کسی یه خشاب دیازپام مصرف کنه عوارضش یکجا چیه؟؟؟

    • بدون نام

      از بس میخوره که تعادل نداره فکرش که تعطیله راه بدید خودش هم قبول نداره

    • بدون نام

      سلام ، من از سن نوجوانی قرصهای ضدافسردگی خوردم بعد تو 21 سالگی قرص ضدافسردگی وخواب آور خوردم و تا الان که 32 سالمه یه وقتایی مصرف میکردم ویه وقتایی کنار میذاشتم وچند نوع قرص خواب رو تجربه کردم الان خوابم خیلی بد شده روزا هم که اصلا خواب ندارم الان دچار افسردگی استرس و اضطراب شدیدم چیکارکنم کمکم کنید؟

      پاسخ ها

      • کاوه

        عین من. من تا حالا برای ژست هم لب به سیگار نزدم. . ولی شدیدا به قرصهای روانپزشکی معتادم و زیر نظر پزشک به این اعتیاد گرفتار شدم یعنی راحت بگم معتادم کردن. برای خودم متاسفم

    • نسیم

      سلام خسته نباشین من استرس شدیدی دارم قبلا فلوکستین استفاده میکردم البته تحت نظر پزشک ولی فایده ای نداشت برعکس وقتی مصرفمو قطع کردم حالم بدتر شد دست به خودکشی هم زدم الان کلرودیازپوکساید مصرف میکنم ولی اینم اثری نداره میخوام ببینم همزمان چندتا کلرودیازپوکساید رومصرف کنم بیهوش میشم؟ولی نمیخوام معلوم بشه که قرص خوردم.چون قبلا با قرص خودکشی کردم وموفق نشدم و باعث اختلاف بین من ونامزدم شد.الانم به خاطر نامزدم میخوام قرص بخورم چون راه دیگه ای ندارم پیش مشاورم رفتم فایده ای نداشته.

    • هانیه

      سلام ببخشید میشه اطلاعات بیشتری در مورد تفاوت دسته های بنزودیازپین‌ها بذارید؟
      منظورم کوتاه اثر و ایناست...
      تفاوت های کلیشون،کدوم دسته برای مصرف بهترن،عوارض کلی کدوم بیشتره و احتمال اعتیاد به کدوم دسته بیشتر هست و...
      ممنون میشم اگه یکم اطلاعات راجب این موضوعات بهم بدید...

      پاسخ ها

      • عف

        آقا برین هرویین مصرف کنین هم عوارضش.کمتره هم خیلی جوابه

    • آرش

      مصرف همزمان لورازپام و دیازپام چه خطری دارد؟مصرفش برای چه سنی خطرناک است؟

    • ممد

      سلام من به دوستم یک قرص 10 میلی گرم اگزازپام دادم که بخوابه مریضی خواصی نداره براش خطزناکه یا نه؟

    • دل خسته از زندگی

      ی قرصی بگین که فقط بمیرم راحت شم تورو قرآن کمک کنین

      پاسخ ها

      • F

        قرص برنج

      • M

        قرص برنج

    • بدون نام

      سلام من شش ماه است ازدواج کردم از رابطه جنسی میترسیدم شوهرم هرشب ی قرص دیازپام بهم میداد دوازده تا خوردم الان حالم خرابه چکار کنم

    • سهند

      من ترامادل مصرف ميكنم الان ميخوام ترك كنم المان هم هستم بايد چي مار كنم تورو خدا كنمكم كنيد

      پاسخ ها

      • erf

        به تدریج کمش کن بزار یه کم خماری بکشی مشکلی پیش نمیاد .. یه خماری خفیف و چند هفته ای بهتر از یه خماری شدید و چند روزست

    • بدون نام

      خوب

    • مریم رشیدی

      سلام من مدت 13ساله که آلپرازولام استفاده میکنم وبدترین عارضه واقرمنفی که روی من گذاشته فراموشی،،شلی عضلات،بی قراری وبی خوابی مجدداست.لطفا به من مشاوره بدیدکه چطوری میتونم ترکش کنم.تشکر

    • sila

      اگر 6تا قرص ارامش بخش بخوریم موجب مرگ میشود؟

    • sila

      اگر 6تا قرص ارامش بخش بخوریم موجب مرگ میشود؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه میخوای بمیری هر وی دم دستته بگیر بخور.تعدادش مهم نیست بیستا یا صد تا.

    • علي

      سلام من دوستم الان ١٨تا قرص ديازپام ٢خورده ميخواسته خودكشي كنه چي كار كنم؟
      تو رو خدا راهنمايي كنيد

    • Unknown

      سلام
      میخواستم بدونم این قرص نیاز به نسخه پزشک داره یا نه لطفا جواب بدین
      ممنون

    • بدون نام

      به نظرم متادن یا بی 2 بهتر از الاپرازولامه.هم اعصابو آروم میکنه هم میخوابی.برای ترک الپرازولام کلوننازپام رو جایگذینش کنید اما بخورید واسه ترکش.برایه ترک ترامادول 2هفته اول آلپرازولام بخور بعدش دیازپام بخور ودر اخر ترکش کنینکنید

    • حامد

      سلام .
      هرشب سوره الواقعه رو بخونید و صبح ها سوره یاسین (یس) مطمعن باشید درمان همه ی دردهای افسردگیست. دکتر برای جسم شما دارو مینویسند در حالی که افسردگی و ناآرامی ها از روح آدمه و بدانید که تنها با یاد خدا دلها و روح و در پی آن جسم آرام خواهد گرفت به خدا توکل کنیدو از او یاری بخواهید قرآن داروی درد شما و همه ی ماست

    • بدون نام

      سلام من هفت ماه است، کلونازپام استفاده میکنم حالا م بده گوشه گیرم حرف نمیزم اصلا بیرون نمیرم همیشه ب خودکشی فکر میکنم

    • بهناز

      سلام وقت بخیر من چند ماه پیش قرص کلردیازپوکساید10 میخوردم و دیگه نخوردم تا اینکه 20روز پیش به مدت یک هفته خوردم ولی چندروز پیش فهمیدم باردارم و دیگه نخوردم میخواستم بپرسم خطری برای جنین نداره؟؟ استرس گرفتم

    • بی نام

      سلام من میخوام خودکشی کنم ایا چهل عدد کلونازپام 2، کافیه یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر چه بیشتر بهتر مطمئن تر

      • M

        اره بابا جوابه بخوووووور

    • سالار

      غلامی دوستتان.اگر بجاى متادن کلونازبام مصرف کنم اگه معتادش هم بشم اشکالى نداره از متادن بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد در صد بهتره و هم کم خرج تر.ولی سعی کن برا ترک بخوری که بخوابی.وقتی میگم ترک یعنی اینکه هر ثانیه صد بار بهت چاقو بزنن بهتره.ترک کردن مرد ترک میخواد.

    • مائده

      بعضی دکترا همینجوری رو هوا قرص اعصاب مینویسن من ادم خیلی صبور و ارومیم با وجود مشکلاتی که هست برای نفس تنگی رفتم بهم کلردیازپوکساید داد بدتر شدم.بهیه دکتر دیگه مراجعه کردم فهمیدیم از سرماخوردگیه

    • بدون نام

      من الان ده تا دونا یه دفعه انداختم چی میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچی خوش به حالت میشه.خوش باش ولی دیگه نخور.

    • سيم سيم

      ايا قرص كلروديازپوكسايد با قرص سيتريزين كامپاين تداخل داره؟؟؟

    • کاوه

      بنزودیازپین نخورید. اعتیاد آوره
      خودکشی هم نکنید. بدونید که خیلیهامون در این درهای زیاد و بزرگ مشترک هستیم و تو تنها نیستی. باور کن
      خواهش میکنم خودکشی نکنید میدونم هیچ راه دیگری براتون نمونده ولی نکنید این کار رو. میدونم الان میگی خب پس برم از این بنزودیازپین ها بخورم. بهتون میگم من از کودکی انواع این قرصها رو خوردم از خونواده بنزودیازپین و SSRI و الان شدیدا به این قرصها معتاد هستم. اگر میخورید یک دفعه قطع نکنید باید کمکم اصطلاحا taper بشه. کاش یک روانپزشکی به من کمک میکرد که تیپر کنم. براشون اهمیتی نداره که من از این اعتیاد رنج میبرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والله.ترامادولو میشه با تمام دردو رنجو مرضش یک دفعه ترک کرد ولی این خواب اوره وقتیم نخوابی باید همش تشنج کنی تا بمیری.عزیزم چند ماه وقت بزار اذییت میشی ولی کم کم کمش کن تا از شرش خلاص شی به خدا راه دیگه ای ندارد.مخصوصا برا کسایی که مشکل خواب دارن یا این میکشدشون یا بی خوای.

    • بدون نام

      سلام آیا زدن دو عدد آمپول دیازپام در رگ باعث مرگ میشود کسی را داشتیم تشنج کرد و دو عدد دیازپام مستقیم در رگش زدن و بعد باعث مرگش شد آیا از آمپول ها است لطفا جواب بدید

    • Saba

      يه سوال دارم ... اگر ٢٠ تا ديازپام ٥ رو با هم مصرف كتيم احتمال اور دوز و بازگشت هيچ رقمه هست؟؟؟

    • بی نام

      من چند شبه شروع ب مصرف کلردیاپوکساید کردم و وبدنم احساس خارش شدید داره عایا بخاطر این قرصه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله مربوط به کلردیازپوکسایده

    • Vida

      همین الان 6تا دیاز 10 خوردم . خیلی ام خوبم .خوابمم نمیاد. غیرعادی نی؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دمت گرم سالاری

    • بدون نام

      من 1بسته قرص کلونازپام خوردم میشه بمیرم دیگه خسته شدم توروخدا بگید تاثیر داره

      پاسخ ها

      • شیلا

        شوخیت گرفته ،؟

    • مرجان

      سلام خسته نباشيد من مدتي دست چپم درد مي كند و دكتر گفت عصبي گفت تا ٣قرص همزمان مي توني استفاده كني اين مشكلي نداره من دارم استفاده مي كنم البته هر وقت درد دارم مي خورم

    • Ali

      سلام . من چند وقته مشکل خواب دارم و خیلی بد خوابم میبره و دکتر بهم اگزازپام داده میخواستم ببینم رو من اثری داره و اگه 2 تا یا بیشتر بخورم چقدر خوابم میبره یا اصلا خوابم میبره ؟!
      و چقدر قرصش قویه ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان شاید خوابت ببره ولی در نهایت دیگه خوتبت نمیبره تا خواب ابدی.

    • سام

      بزرگترین آرزوم دردنیا مرگه شاهرگموزدم هرجورقرص خوردم اما نمردم

      پاسخ ها

      • مهدی

        الان ارزو همس

      • بدون نام

        تو چه بشری هستی با قرص برنجم نمردی.مرگ موشی چیزی بخور.

    • تنهاتر از خدا

      سلام خواهشن فقط جواب بدید که با خوردن 10عدد دیازپام میمیرم یا نه؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بار اولته.انشاالله که موفق میشی حتما اگه کار همیشگیته قرص نخور یه فکر دیگه بکن.

    • بدون نام

      سلام منم میخام خودکشی کنم ولی نمیرم چیکار کنمو چی بخورمو چندتا؟
      چرا جواب نمیدین شاید،کسی بمیره اوضاش بهتر باشه بخدا

    • Aref

      داش خودکوشی شاید تورو راحت میکنه ولی خونوادتو اطرافیانتو ناراحت میکنه قبل از هرکاری درست فکر کن ارزشو نداره

    • سما

      بدون نسخه هم‌میشه دریافت کرد؟

    • Aref

      نه نمیشه اصلا فکرشو نکن مصرف این قرص بدون نسخه پزشک ممنوعه من خودمو با قرص نابود کردم مصرف تو شبه مورفین با خوانواده دیازپام بود اما لعنتی کاری کرد پشیمون شدم وابستش شدم نزار تعمشو حس کنی نابود کنندس من الان بدم میاد کلن همه چیزو گزاشتم کنار راحتم تومشکل نداری مصرف نکن اگم داری به پزشکت مراجعه کن

    • ماهک

      من چون میدونم ک اعتیاد اوره دکتر تجویز کرد نخوردم ولی امشب دعوام شده با خانوادم 3تا خوردم.چیزیم نشه؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        الان زنده ای لطفا جوب بده

      • بدون نام

        بار اول سه اونم سه خوش به حالت میشه.اصلا کیف میکنی ولی دیگه پنج تا هم بخوری خوش به حالت نمیشه اینجورین دیگه این نامردا.مشکله همه همینه وگرنه هیچکی ترک نمیکرد الانه چون اثری ندار ماها میخوایم بزاریمش کنار چون دیگه حال نمیده.بله دنیا اینجوریه..اون وقتا تبلیغشو میکردیم حالا بهش فحش میدیم.

    • ماهک

      من چون میدونم ک اعتیاد اوره دکتر تجویز کرد نخوردم ولی امشب دعوام شده با خانوادم 3تا خوردم.چیزیم نشه؟

    • سپیده

      باسلام من چهارساله الپرازولام مصرف میکنم بخاطر فوت پدرم افسرده شدم و دکترراین دارو رو تجویز کرد بعد از چند ماه مصرفم خیلی بالا رفت شبی ده تا بعد شبی بیست تا...یکساله وقت گذاشتم که مصرفمو کم کنم الان یکساله شبی چهارتا میخورم ولی دیگه نمیتونم یک درصد دوز مصرفمو پایین بیارم اگه نخورم حالم خیلی بد میشه سرگیجه تهوع پرش دستو پا بعد هم تشنج ،توی تکلم به مشکل بر میخورم بعضی وقتا پردازش ساده ترین جمله برام مشکل میشه تمرکزمو از دست دادم بشدت فراموشی گرفتم ده دقیقه قبلمو بیاد نمیارم تمام عوارضشو دارم و از این بابت بشدت افسردم پیش هر دکتری هم میرم کمتر از خودم اطلاعات داره نصیحتم به دوستان اینه که هرگز سمت این دارو نرن که مثل من جوونیشون به باد نره

      پاسخ ها

      • diba

        چرا داروهای گیاهی رو امتحان نمیکنی چرا پیش دکتر خیر اندیش نمیری .....ببین گل گاوزبون با اسطوخودوس دم کن بخور خرما بخور تو روز روزی هفت تا چهارده بادوم ...عرق بهارنارنج

    • الی

      من تو 48 ساعت یه ورق کلردیازپوکساید خوردم .... خودم حس میکنم تاثیری نداره البته بار اول هست که مصرف میکنم واقعا آدم باید از همه چی ببره تا به این روز بیافته....خیانت دیدن خیلی سخته....من واقعا مردم...هیچی واسه از دست دادن ندارم...ای کاش میمردم ولی اون روزو نمیدیدم.ای کاش ...............

      پاسخ ها

      • امیر

        منم همین مشکل دارم کاش میتونستی باهام تماسی داشته باشی ممنونم

    • Aref

      نمیدنم واسه لذت خوردی یا دکتر تجویز کرده اینو بگم که وابستگی داره به نوعی آرامبخشه یه نوع مخدر به حساب میاد آره همینجوره میگی من خودم اولش قرص مصرف میکردم چون تاحالا لذتشو حالتشو نمی فهمیدم فکر میکردم هیچی نیست ولی اثر داشت ولی من نمیدونستم این چه لذتی داره بد اویل واسم عالی بود ولی دیگه وابسته شدم لذت نمیبردم جایگیزین میکردم باقرص دیگه که منجر به وابستگی من به قرص شد

    • ساناز

      ازتون خواهش ميکنم, با همتون هستم,اين قرصارو نخوريد, بجاي دکتر روانپزشک بريد پيش متخصص مغزواعصاب. خواهرم بخاطر يه مشکل کوچيک رفت پيش دکتر مدبرنيا توي رشت که روانپزشک بود,خواهرمو بدبخت کرد همين قرصاي آشغالو بهش داد و ما تو يک ماه تقريبا مرگ خواهرمو به چشم ديديم,بعدش برديم پيش دکتر قليانچي,حالا خواهر سالمه,ازدواج کرده.ديگه نه بدنش ميلرزه,نه فشارش مياد ۵.خوب شده خداروشکر

    • Aref

      آز نظر من درمان زیر نظر پزشک عیبی نداره اینو همه تایید میکنن ولی از سرخود مصرف کردن یا سو مصرف موجب بروز مشکلاتی از جمله وابستگی واز دست دادن حالت روحی وجسمیه در آخر که اگر به دکتر مراجعه نکنید وتحت درمان قرار نگیریدمنجر به مرگ میشه

    • علی

      چندتا قزص دیازپام باعث مرگ میشه؟

    • Yousef

      کسی ک با قرص دیازپام بره کما احتمال زنده موندنش چقده؟؟ ؟

    • یه نفر

      کسی میدونه خوردن چند تاش باعث مرگ 100 درصد میشه برای یه خانم زیر 30 سال؟شانس ندارم که بخورم زنده میمونم الیل و شل و پل میشم غوز بالا غوز ...اگه کسی قرص بهتری که بدون درده رو میدونه لطفا راهنمایی کنه..

    • بدون نام

      سلام من مشکل معده دارم هروقت کلونازپام میخورم تاچندروز دیگه معده درد ندارم ایا میتوان گفت معده درد من عصبی است؟

    • سارا

      سلام،من ٤ سال پيش مادرم و از دست دادم.برادر كوچيكم اون موقع ١٩ سالش بود ما متوجه نشديم كه آرامبخش شروع كرده...به جايي رسيد كه الكل با لورازپام ٢ مثلا ٦٠ تا يا ٧٠ تا قرص الكل سفيد روزي ٢ تا قوطي ...يك ساله كه شديد شده و ما متوجه شديم.تصادف هاي شديد رانندگي كرد ما فهميديم دانشگاه نميره ميره بيرون الكل ميخوره....٢ بار بيمارستان بستريش كرديم هر بار بدتر شد پسري مه آروم و مودب بود فوق ليسانس مكانيك درس خوان ...باور كردمي نيست پدرم و كتك ميزد تو خيابون به مردم حمله ميكرد به من حمله كرد فوحش ميداد آخر سر با يه وضع وحشتناكي مجبرو شديم برديمش كمپ ترك اعتياد،نميدونم ديگه اين بچه خوب ميشه؟؟؟؟دارم ديوونه ميشم

    • مهسا

      من دخترم ۱۹ سالمه تک بچه ام خانواده م خیلی سختگیرن جوریکه سمت هر کاری رفتم گفتن نه نمیزاریم ارزومو کشتن جلوی پیشرفتمو گرفتن خیلی امید و ارزو داشتم واسه موفق شدن ولی هرکار خواستم بکنم گفتن اجازه نمیدیم.حرف زدن باهاشون اصلا فایده نداره اصلا گوش نمیدن بهم خیلی سعی کردم. خیلی افسرده شدم.. همه دوستامو ازم گرفتن. تبدیل شدم به یه ادم تنها ؛ ۴ روز دیگه تولدمه و دیگه برام مهم نیست هیچی هم سنام خیلی خوشحال به نظر میرسن ولی من دارم نابود میشم. دیگه امیدی واسه درس و دانشگاه و کار ندارم تصمیم گرفتم دیگه درس نخونم چون میدونم نمیرسم به ارزوهام به خیلی چیزا فکر کردم از خودکشی گرفته تا کشتن پدر مادرم... خودم میدونم ادم وحشتناکی شدم دیگه تو این سن کم.حتی فکر کردم سوری ازدواج کنم راحت شم از دستشون هر شب به خودکشی فکر میکنم ولی متاسفانه جرعتشو پیدا نکردم. نتونستم رگمو بزنم. الان نظررارو خوندم تصمیم گرفتم با دیاز خودکشی کنم.اصلا دلم نمیاد خودمو بکشم خیلی حیفم ولی واقعا راهی برام نمونده. اگه بمیرم که شانس اوردم اگرهم نه شاید برم کما و اگه برگردم خانواده ام ادم شده باشن. نمیدونم چیکار کنم. اگر کسی روانشناس خوب میشناسه با هزینه معقول لطف کنید معرفی کنید اینجا کسی که دارو نده فقط حرفامو گوش کنه بعد راه حل عملی بده تو زندگیم. میدونم فایده نداره ولی تیره اخرمه اگه اینم نشه واقعا اقدام به خودکشی میکنم. ببخشید طولانی شد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به جای کشتن خودت بگرد دنبال یک راه حل منطقی تا زندگیت را رو به راه کنی آدمهای مریضی هستند که بودن در شرایط تو آرزوشون هست تو داری مسائل را گنده می کنی خوب ببین شاید مسائل به این بزرگیهای که فکر می کنی نیست و کوچکتر باشد و تو داری بزرگش می کنی با خودکشی شاید خودت را راحت کنی که شک دارم که خدایی که توی این دنیا آدم را ول نمی کنه آن دنیا ول کنه پس عاقلانه فکر کن حتما" یک راهی هست کلا" تعییر مسیر بده و افکارت را عوض کن پیش دکتر هم برو در ضمن اینطوری فکر نکن که درمان مثل هلو باشد تا تو گفتنی هلو بیا برو تو گلو توی گلوت برود در ضمن به دیگران هم فکر نکن که از تو خوشبخت ترند یعنی خودت را مقایسه نکن با خودکشی دیگران را بدنام می کنی و در ضمن کلا" مشکلت را با پدر و مادرت مطرح کن و همینطور بدون کم و کاست نظرت را راجع به تصمیمی که گرفتی به آنها بگو تا راهنماییت کنند چون تک فرزند هستی گفتم

      • بی نام

        به جای خودکشی، سیاست داشته باش و راهی پیدا کن که حرفهای خودت رو به کرسی بنشانی، مگه چند سالته،

    • درمانده

      سلام خانوم 19 ساله، آره مرگ خیلی آرام بخشه اما چون نداي درون آدم هنوز خداترسه اینکار از ما ساخته نیست تنها راه حل اینکه ارتباط قوی با خدا پیدا کنیم تنها راه برای آرامش و ادامه زندگی همينه و همينه.

    • محمد ام2

      سلام .......من هفته قبل خودکشی ناموفق داشتم به ته خط رسیدنم ب خاطر زیادبودن دردامه درکل فقط بگم(عشقی واقتصادی باهم) میخوام ماجرامو بگم تورو خدا اول فک کنید بعدبرید جلو هنگام فشار عصبی تو اوج اوجش برید زیر اب دوش سرد سرد طوری ک سرما حواستون شدید بپرونه برا مدتی (کاری ک من نمیکردم)پنج شنبه هفته گذشته22.4.96بود خونمون خالی بود و من تنها بودم ی دفع فازم سنگین شد ب خدا قسم 20قرص الپرازولام باهم انداختم بالا و پاشیدم دیدم 2روزاز بستریم میگذره و به هوش اومدم (سطح هوشیاریم طوری بوده ک هنگام انتقالم باامبولانس وتخلیه سموم به روش زغالی معده رو حالیم نشده بود)ودکترا گفتهبودن کمی دیر انتقالم میدادن من سنکوب میکردم خلاصه بگم اگ من میمردم و الان به جای اینجا ک دارم تایپ میکنم داشتم اون دنیا ازخدا ارزوی یک ثانیه فقط فقط یک ثانیه بازگشت و پشیمانی میکردم....خدا بهم رحم کرده دخترا پسرا دوستای گلم بخداوندی خداقسم زندگی درسخت ترین شرایط ممکن که باشه به عذاب اخروی نمی ارزه(ابدی یعنی همیشه همیشههههههههههه ما نمیتونیم 5060سال از عمرمون تازه اگ انقدرعمر کنیم تحمل کنیم اونوقت جهنم ک دیگ نمیشه خودکشی کرد)خداااااخیلی مهربونه خیلییییی بهم ارفاق کرد ی رکعت سجده الهی با تمام سختی های دنیای فعلی از بین ببرین کافی کمی خدارو باجون بخواین خودش دروجودتون عجین میشه(خودش گفته ازرگ گردن ب شمانزدیک ترم وشمانمیخوایتم).............خواهش میکنم زندگی تون بامرگ طبیعی بخواین حتی اگ بدترین بدترین شرایط مال شما یاشه ایدی تلگرامم یاعلی

    • امیر

      سلام دوستان گلم ، من حدود 36 سالمه ، روزانه یک خشاب امی تریپتیلین25 و یک خشاب نوری تریپتیلین 25 میخورم بلافاصله بعدش ی شیشه شربت اکسپکتورانت کدیین سر میکشم ی سیگار میکشم بعدشم ی خشاب 4 پر و ی خشاب یازپام 10 میخورم ، الحمدا... مشکلی ندارم چون روش مصرفش رو میدونم ، به دوستانی هم که میخوان خودکشی کنن بگم دور این قرصاروخط بکشین چون نمیکشتتون فقط ابروتون روتوی محل میبره!! اگه قصد خودکشی دارین برین ناصرخسرو سیانور بگیرین کارش صددرصده! من ضمانتش رو میکنم ، موفق باشین

    • رویا

      اینقدر که نظرها جلب توجه می کنه خود مطلب جالب نیست. اینجا چه خبره؟ می دونم درد تو این جامعه کم نیست اما به خودتون بیایید انگار هیشکی به اندازه تویی که می خوای خودتو بکشی سختی نکشیده. این کامنت رو یکی بخونه فکر می کنه مطلب یه متن دینی بوده نه توضیح یه داروی پزشکی. خیلی ازین دوستان عزیزم که رنجشونو با همه وجودم احساس کردم لطفا لطفا لطفا به یه مشاور مراجعه کنن. پایگاههای سلامت روان خانه ای بهداشت با هزینه های خیلی کم می تونن مشاوره بدن احتیاج به صرف هزینه های زیاد هم نیست. دوستان روانشناس با روانپزشک فرق می کنه روانشناس بهتون دارو نمی ده حرف می زنه و راه حل میده. خواهش می کنم یه درد رو سعی نکنید با چیزی درمان کنید که درد بزرگتری براتون بسازه.

    • بدون نام

      چی بخوریم ک فراموشی بگیریم بعدش

    • علیرضا

      سلام با خوردن یه عدد دیازپام
      چه مدت انسان بخواب میره
      وایا در هنگام خواب هوشیاری هم داره یانه؟؟
      ممنون که جواب گوهستین

    • بدون نام

      من ۵۰ عدد کپسول ونلافاکسین (الوینتا) ۷۵ بخورم چی میشه ایا میمیرم .یا بیشتر بخورم

    • گرفتار

      سلام
      من سه سال پیش بعد از مدتها بیکاری یه شغل خوب بهم پیشنهاد شد .اما از اونجایی که اختلال خواب داشتم بدون تجویز پزشک شروع بخوردم کلوناز پام کردم.سال اول یک چهارم سال دوم نصف امسال هم شبی یکی همه چی خوب بود که شرکت بر شکست شد و همه بیکار .... منم معتاد به شبی یک قرص کلوناز یک.
      حالا لطفا راهنمایی کنید چطوری ترکش کنم چون یه هفته نخوردم وسه شب بیشتر نخوابیدم کلی هم پرخاشگر شدم بعد فهمیدم از قرص بوده و من تو این سال ها بی توجه به عوارض مصرف میکردم.
      الانم نا امید نیستم باید ترکش کنم هر طوری هست
      چهل سالمه جز سیگار هیچی مصرف نمیکنم
      خدا شاهد هست که این حماقت رو ندوسته کردم خودشم کمکم میکنه
      لطفا راهنمایی کنید
      چون شرم حضور دکتر برای گفته هام دارم

    • بدون نام

      سلام مدتیه کلردیازپوکساید مصرف میکنم خوابم نمیگیره بجاش کلونازپام بخورم بهتره ؟

    • بدون نام

      چندتا دیازپام بیهوش میکنه؟ میشه جواب بدین

      پاسخ ها

      • M

        زیااااااد هرچی بیشتر بهتررررر

    • مبینا

      سلام مصرف قرص آلپرازولام با سرترالین تداخل دارد؟

    • فرشته

      سلام من یکی از عزیزانم از این چیزا استفاده میکنه یعنی معتاد ب اینا شده میگه نمیتونم ترک کنه سخته خواهش میکنم کمکم کنید چجوری ترک کنه

    • چکامه

      من 16 تا قرص کلردیازپرکساید5 خوردم میمیرم ایا ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نبابا دیونه

    • زی زی

      دکتر برای بی خوابی من اگزاپام ۱۰ شبی یک عدد تجویز کرده یک هفته خوردم ولی ترسیدم عادت کنم الان یک هفته ست ک نمیخورم ولی دارم از بیخوابی شکنجه میشم .
      میشه راهنماییم کنید ؟این قرص رو مصرف کنم یا نه (بی خوابی رو تحمل کنم و بهش عادت کنم)؟؟

      پاسخ ها

      • ازیتا

        سلام با خوردن قرص اعصاب سال ها عمرم رو از دست دادم تا الان که ۵۰ سال دارم سعی کنید وابسته این قرصها نشید همگیتون سلامت باشید

    • ز ه

      ای لعنت به این زندگی بزار بمیریم بریم راحت شیم بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کاش میشد بدبختی دست خودمون که نیست
        یه درد هایی هستن که هیچ درمونی ندارن

    • m.s

      سلام
      من این کلردیازپوکساید رو بدون تجویز پزشک مصرف میکنم
      زمانیکه حال روحی بدی دارم
      کلردیازپوکساید5 اما در مواقعی که حال روحیم بدتر میشه 4 عدد میخورم و سعی میکنم که اینکار رو زیاد انجام ندم مگر حالم خیلی بد باشه
      این کار من چه ضرر و زیانی داره ؟

    • m.s

      سلام و روزبخیر
      بنده بدون تجویز پزشک این دارو رو مصرف میکنم
      اما نه همیشه
      زمان هایی که حال روحی خوبی ندارم از کلردیازپوکساید 5 یک عدد میخورم
      اما زمانی که خیلی بهم فشار روحی بیاد و حالم خیلی بدتر باشه همزمان 4 عدد از این دارو رو میخورم
      اما در زمان های دیگه مصرفی ندارم
      اصلا
      میشه راهنمایی کنید اینکار من ضرری داره ؟

    • افشین

      سلام دوستان من اهل ارومیه هستم بعلت بیماری و به دنبال آن مرگ فرزندم داروهای بسیاری مصرف کردی بدنم به شکلی مقاوم شده بود که یک ماه سرترالین مصرف کردم بعدا دوز رو بردم بالا اونم سرخود کلردیازپوکساید که برام شکلات بود میخام راه حل رو برتون بگم
      ابتدا هرچی موزیک غمگین دارین بایگانی کنید
      موسیقی باعث سیقل روح و جسم میشه هرروز یه چند ساعتی موزیک گوش کنید با هندزفری بهتره
      من چند سال بود این داروهارو نصرف میکردم با بادرنجبو شروع کردم هفته اول چندان تاثری نداشت هفته دوم کلا حالمو دگرگون کرد البته روزی چارپنج لیوان میخوردم و اینم بگم چون تو شهرمون این گیاه زیاده تقلبی هم کم هست یعنی اثر جنس تقلبی منحرفتون نکنه
      روزی تا بیست عدد خرما و کشمش
      و اینکه پزشکان عصرحاضر درمانهای سنتی رو قبول ندارن علت برخی بیماریها سردی مغز هستش سردی مغز باعث گرایش به سمت مصرف مواد مخدر داروهای اعصاب و روان و پریشانی میشه
      تا میتونید تو برنامه غذایی دارچین گوشت گوسفند بزارید تا مدتی از خوردن ماهی دوری کنید
      به چیزی که علاقه دارید تمرکز کنید مثلا برید تفریح یا بازیهای کامپیوتری
      بعضی فیلمها اثرات بدی روی ادم میزارن چه ایرانی چه خارجی از لحاظ روانشناسی برخی فیلمها ادمو به سمت خواسته نامعقول خودشون سوق میدن
      اگه حوصله کسی حتی پدر و مادرتونو ندارید راحت باشید بگید حالم خرابه یه ماه با من کاری نداشته باشید چون عکس این مار باعث میشه دوباره به دارو پناه ببرید
      در اخر بهتون صمیمانه میگم سوره بقره رو گوش کنید واقعا تاثیر بسیار مثبتی داره
      هرچی باشه هرچقدر دنیا محازی باشه هر دین عقیده ای باشی
      همانا یاد خداوند دلها ارام میگیرد

    • ناشناس

      برای یه اتفاق خیلی کوچیک یه پزشک عمومی برام لورازپام تجویزکردوگفت هرموقع حالت بد بودبخور!منم ازترس اینکه حالم بدنشه به صورت نامنظم بامقدارهای مختلف استفاده کردم تااینکه بدنم شروع کرد به لرزیدن...الان نمیدونم باید چیکارکنم...۱/۴از لورازپام۱میخورم بدنم میلرزه ولی تحمل میکنم...نمیتونم هزاین کمترش کنم...دارویی هست که کنارش بتونم اورازپاموکناربذارم؟آخه منکه طولانی مدت استفاده نکردم پس این لرزش بدن ولرز چیه؟!

    • علي

      اگه ١٠٠تا قرص ديازپام ١٠ميلي گرمي رو بأهم بخورم چي اتفاقي برام ميفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        می میری الان خوردی یا ن منم میخوام بخورم

      • بدون نام

        هیچی دیگه بی برو برگرد میمیری راحت مشی

    • بدون نام

      س من سی ساله تجربه خوردن دارو دارم اولین بار دگتر احمقی داروی اب رنگی داد که شدید بود دکترمو عوص کردم از دست اون دکتر عصبی شد کمش کرد تا ترکش کردم سالها کداشتم کنار تا خوابم خیلی بد شد دو ازخواب میپریدم تا صبح خوابم نمیرفت باز شروع کردم فقط یک دفعه کنار گداشتن عدابی دارد وحشناک وخطر ناک هرکز یک دفعه ترک نکنید کمش کنید

    • مرضیه

      من ۳۰تا قرص کلردیازپوکساید خوردم میخام بدونم میمیرم یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بار اولته انشاالله حتما.خدا ازت راضی باشه.

      • بدون نام

        نبابا جااااا داری هنوز بخور چنتا دیگه

    • س

      با 4 تا قرص کلونوزپام میری بیمارستان؟

      پاسخ ها

      • زهرا

        می خواهم خود کشی کنم چند تا قرص گلو ناز پام کافیه

      • محمد رسول

        نه، فقط یکم میخوابی

      • بدون نام

        نه عزیزم میری عارف میشی.

    • فرشاد

      سلام من امشب میخوام 30 تا قرص کلرازپام بخورم به امید اینکه دیگه زنده نمونم. عجب زندگی نکبتاریه بقران. خستم خسته

      پاسخ ها

      • محمد رسول

        بنظر من چند روز دیگه به خودت فرصت بده ، منم یخواستم همینکارو بکنم ولی فعلا کنسلش کردم بخاط خیلی چیزا توام همینکارو بکن

      • بدون نام

        موفق باشید.

      • مریم

        از چی خسته ای دقیقا

    • بدون نام

      من تو یه برهه از زمان بیخابی شدید گرفتم بخاطر ترک اعتیاد. یه هفته دو ساعت نخوابیدم آلپرازولام جواب نمی‌داد دکتر کلونازپام تجویز کرد هنوز تو معدم نرفته بود بیهوش میشدم لامروت از بس قوی بود.
      خلاصه که نخورید که خیلی عارضه داره دکتر می‌گفت به این عادت کنی دیگه جایگزین واسه خواب ندارم.نخورید بخدا ضررهای جبران ناپذیری داره .اون دوستمون که میگه با چارتار فقط می‌خوابی قطعا از رو هوا حرف میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفت حقه.نه حرف دکتر واقعا درسته گوش کنید پشیمون نمیشید.

    • بدون نام

      من تصمیم گرفتم ده تا اگزازپام باهم بخورم ایا باعث مرگم میشه یا نه داروخانه بهم نمیده ده تا بیشتر ندارم امیدوارم بشه .

    • Zahra

      یه بسته دیازپام نمیبره کما؟

      پاسخ ها

      • میترا

        ن گلم قثط ی ساعت میخابی

    • نازنین

      قرص کلردریازپوکسایدچه فرقی با دیازپام داره

    • A

      چه قرصی بخورم بیهوش بشم ولی نمیرم فقط برا چند ساعت بخوابم

    • تارا

      کلورودیاپکسایدچرا دیگه

    • میترا

      من قبل از اینکه بخام خودکشی کنم اومدم و همه نظراتتون رو خوندم
      پریشب 60 تا کلدیازپکساید 5 میلی گرم با 40 تا 10 میلی گرمش رو خوردم...خودمم باور نمیشد صبح فقط سه ساعت معمول تر از همیشه خوابیدم! توقعم این نبود واقعا!
      از دیروز ک بیدار شدم یا همش خوابم میبره یا تلوتلو میخورم!
      همه اینا ک میرن میگی کما چرت و پرته! چون کلردیازپکساید بین همه قرص ها طولانی اثر تره ولی من هیچیم نشد! و حالا باید کنایه و حرف های بقیه رو گوش کنم
      هیچ وقت واسه خودکشی اینا رو انتخاب نکنین یا قرص برنج(اگه گیر بیارین) یا دار زدن و سقوط از جایی بهترین هاس

      پاسخ ها

      • محسن تنها

        دمت گرم که تجریته تو با ما در میون گذاشتی تا ضایع نشیم در خودکشی.فقط جون مادرت بگو قرص برنج از کجا گیر بیارم؟

      • بدون نام

        خخخخ خاک .خدا بگم چیکارت نکنه.دیوانه ای مگه.عجله نکن به موقع میمیری.کاش میشد برات حرف بزنم از رنجی که سالها کشیدم و میکشم تا بفهمی بدبختی آیه دختر جون.آدم باش

    • علی

      چنتا دیازپام باعث مرگ میشه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیازپام راه خوبی نیست نمیکشه.ادم باشید ملت

      • بدون نام

        من 120 تا دیازپام 5 خوردم ولی نمردم. فقط 4 روز بیمارستان بودم ک اونم از اثر قرصا هیچیش یادم نیست. من خونده بودم بین 50 تا 100 تا دیازپام 10 بسته ب قدرت بدنی، آدمو می کشه. بدیش وقتیه ک آدم زنده بمونه... مثل من.

    • بی ام

      من هر شب ۱۵. تا کلرودیازپوکساید خوردم امشب هم ۲۰ تا خوردم چه اتفاقی میوفته؟اگر راهنمایی کنین ممنون میشم

    • ن

      سلام من یک بسته دیاز پام وسه بسته کلناز پام دارم میخوام امشب بخورم ایا باخوردشون میمیرم نمیخوام ضایع بشم فقط سرگیجو اینا میخوام مستقیم بمیرم کسی تاحالا امتحان کرده که ازتجربش استفاده کنم

    • علی

      سلام یکی بگه چن تا باید دیازپام بخورم تا به خواب عمیق برم ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیازپام برا خواب نیست که برادر جان.اگه بدنت پاک باشه با پنج میلی زولپید یا نصه نیم خیلی آلپرازولام میخوابی(مازو

    • داریوش

      2 سال شربت متادون مصرف داشتم. مصرف رو 80 میل کنترل کردم دوسه بار کمش کردم و گذاشتمش کنار ولی شبه دوم دوباره شروع میکردم سخته واقعا سخته. دکتر هم برام هدروکسین زین10. نورمازین25. کلردیازپوکساید5. سیپراکتین. نوشت وگفته قبل از خواب. الان توروز دهم ترکم ولی هرروز بدتر از دیر وز درد میکشم برای تسکین دردهایم باکلوفن25 دوتا درهروعده هر12ساعت میخورم. آیا این داروها کافیه؟ چیزی هست زودتر تموم بشه. چیزی پیدامیشه؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        داداش راز ترک هر کاری گاماس گاماس ه.من تو ترک شیره ام.هفت جدم جلو چشمم اومده.چاره آی نیست .باید چند روز تحمل کنی.سخته اما میشه .شیره رو با قرص مادون جایگزین کردم.قرص و کم وکم کردم تا به پنج میلی در روز رسوندم.حالا پنج روزه نخوردم.استخون درد عصبی دارم.اما اگه میتونی ورزش کن .و بدنتو گرم بپوش به تابستان بودن نگا نکن.ترک لرز داره.اما یهو گذاشتن کنار میگن ریسک داره..عجله هم نداشته باش.یا باید صبور باشی یا درد رو بجون بخری.پروسه بدون درد حدود یک سال طول میکشه.شماره کنگره شصت رو از نت یا ۱۱۸ یا هر جا پیدا کن مراجعه کن.انجمن های دیگه ای هم هستن.من که دسترسی ندارم.با این که دیگه زیاد امیدی ندارم اما برام دعا کنین و آرزو کنین دردام تموم شه

      • بدون نام

        شربت ها و حتی بیشتر قرصها قلابی هستن

    • ف

      سلام برادر من معتاد به متادون شده بود برای ترک آن از کلور ازپام مصرف میکرد اون معتاد به قرص شد هر کاری کرد نتوانست ترک کنه و سال کذشته از بین ما رفت حالا ما خیلی ناراحتیم کل هممون افسرده شدیم کاش میشد یه جوری نجاتش میدادیم آون قلب مهربانی داشت دچار ایست قلبی شد تو رو خدا نخورید

    • نسترن

      من برای اولین بار دیشب ده تا آمپرزولام خورده ام حالم خیلی بده نمیدونم چیکار کتم

    • بدون نام

      ۱۰تا دیازپام ۵ خوردم چی میشه حالا لطفا الان جواب بدید؟؟؟؟

    • رضا

      سلام نسترن خانوم وبینام عزیز چرا اینقدر زیاد.ولی نترسید چیزی نمیشه.خواهشا دیگه اینجوری مصرف نکنید

    • سحر

      من قرص کلرودیازپوکساید ۵ رو چند بار مصرف کردم بعدش زندگیم کلا بهم ریخت مغزم جوری شد که نمی تونم درک کنم اطرافو یا مثلا یه چیزی رو تو فاصله طبیعیش نمی بینم و نزدیک تر می بینم چیکارباید بکنم تا خوب بشم ؟؟ به روان پزشک مراجعه کنم ؟؟؟

    • :)

      سلام من زیدم ۶۰تا کلونازپام خورده برای اولین بار و داخل دکتر ی مایع سیاهی دادن ک میگن شستو شو داده معدشو ولی الان تبو لرز دارع خیلی نگرانشم احتمال اعتیاد ب این قرصو داره؟

    • مهلا

      من میخوام 6تاقرص دیازپام 2بخورم.بامطالبی ک بالاخوندم ظاهرن نمیمیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخور عزیزم خیلی حل میده

      • بدون نام

        بخوووور عزیز خیلی خوبه

    • مهلا

      من میخوام 6تاقرص دیازپام 2بخورم.بامطالبی ک بالاخوندم ظاهرن نمیمیرم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من 8 تا دیازپام 5 خوردم زودتر از روز قبل بیدار شدم اونوقت تو میگی 6 تا اونم 2؟واقعا که

    • بدون نام

      سلام ۱۸تا قرص کلردیازپوکساید ۵ باعث چی میشه؟

    • محمد

      ایا کلونازپام لاغر کنندست

    • ایرانی

      پیشنهاد من قرص ملاتونین هس که هورمونه و هیچ خطری نداره.‌قبل خواب بخورید و ریلکس بخوابید.

    • سجاد

      من الپرازوم مصرف میکنم ولی دیگه بهم جواب نمیده نه خوابم میبره نه حالم خوب میشه میخوام برم دیازپام بگیرم داروخونه بدون نسخه میده این قرص رو یا جور دیگه تهیه کنم؟ بعد بنظرتون دیازپام چند بگیرم؟؟

    • sim sim

      همش چرته، من خودم ده تا از این قرصا رو خوردم، فقط دو روز خوابیدم بعدشم از این زندگیه نکبتی خلاص نشدم، هیچکس با این آشغالا نمیمیره فقط حالتونو بد میکنه و تعادل راه رفتن ندارین، بعدشم خوب میشید و مجبورید سرزنش و چرت و پرتایه اینو اونو تحمل کنین.

      پاسخ ها

      • علی

        منم این لعنتی روخوردم اصلا مرگ آورنیست ولی اینقدر روزی صد دفعه حرف میخوری روزی صددفعه هم میمیری و زنده میشی ازاین چرت وپرت های اطرافیانت

    • محمدحسین

      عارف شهدادی
      چگونه به آرامش مطلق دست بیابیم؟
      ۱۳۹۲/۰۴/۲۱ مطالب جدید, مقالات نظر بگذارید :

      چگونه به آرامش مطلق دست بیابیم؟

      تهیه و تنظیم : عارف شهدادی

      يكي از خواسته هاي هميشگي ما انسانها در طول تاریخ رسیدن به آرامش واقعي بوده است و در پاسخ به این نیاز بوده که انسان در طول تاريخ تلاشها و رنج هاي بسياري را به جان دل پذيرفته است. بي شك بخش وسيعي از تلاشهاي علمي بشر و كشف رازهاي ناگشوده جهان طبيعت به منظور دسترسي به امكاناتي بوده است كه آرامش و آسايش را براي انسان به ارمغان آورد. براستی آیا این امکان و یا سبک زندگی ائی برای انسان وجود دارد که در زندگی به آرامش تام و تزلزل ناپذیر برسد ؟

      یکی از راهها و شاید مهمترین راه دستیابی به پاسخ این سوال ، مراجعه به کاتالوگ زندگی انسان قرآن و اقتباس راههای پیشنهادی آن می باشد. به نظر می رسد که در فرهنگ قرآنی مجموعه ترس ها ، استرس ها ، اضطراب و نگرانی هائی که آرامش را از انسان می گیرند ، خوف و حزن نامیده می شود. و امنيت و آرامش مطلق در دنيا و آخرت را از جمله (ولاخوف عليهم ولاهم يحزنون) مي فهميم چون به صورت مطلق آمده است و مقيد به قيدي نشده است. با جستجو در قرآن مشخص می شود که این جمله 13 بار در قرآن تکرار شده است ، و این یعنی 13 راهکار برای دفع و از بین بردن تمامی ناملایمات روانی و هر شخصی که بتواند فکرا و عملا این 13 راهکار را در خودش پیاده کند قطعا به آرامش خواهد رسید. و به همان نسبت هر چقدر که کمیت و کیفیت این 31 اصل کاهش پیدا کند. سطح آرامش نیز پائین تر خواهد آمد. در اين مقاله فقط راههاي رسيدن به آرامش روحي و رواني را از ديدگاه این 13 آیه دنبال شده است. و از بحثهاي حاشيه اي خودداري شده است.

      آیات به شرح ذیل می باشند.

      1سوره بقرة آيه 38‏

      متن آيه : ‏قُلْنَا اهْبِطُوا مِنْهَا جَمِيعًا فَإِمَّا يَأْتِيَنَّكُمْ مِنِّي هُدًى فَمَنْ تَبِعَ هُدَايَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      توضيح : آدم قبل از ورود به این محیط زندگی در امنیت و آرامش بوده و بر اساس مشیت الهی به این زمین (محیط نا امن ) هبوط پیدا کرده است و طبیعت بالقوه این زندگی همراه با حزن و اندوه می باشد و این حزن و اندوه با دریافت هدایتی که از طرف خداوند رسیده و اتباع و پیروی از آن زایل خواهد شد.

      2 – سوره بقرة آيه 62‏

      متن آيه : ‏إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَالَّذِينَ هَادُوا وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحًا فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏‏

      3 – سوره مائدة آيه 69‏

      متن آيه : ‏إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَالَّذِينَ هَادُوا وَالصَّابِئُونَ وَالنَّصَارَى مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحًا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      توضيحات : هر کسی که ایمان به خدا و روز رستاخیز داشته و در نتیجه آن اقدامات نیکی در زندگی داشته باشد ، حال از هر گروه ، نژاد و یا مذهبی می خواهد باشده ، برای او حزن و اندوه از بین خواهد رفت. ایمان به خدا که انسان را از هر گونه تعصب و وابستگی مذهبی و قومی آزاد کند آرامش زاست.

      4 – سوره بقرة آيه 112‏

      ‏متن آيه : ‏بَلَى مَنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ فَلَهُ أَجْرُهُ عِنْدَ رَبِّهِ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      توضيح : کسیکه جهت ها ، رویکردها و تصمیمات خودش را تسلیم خداوند یکتا کند و خدا را ناظر بر اعمال و کردار خویش بداند ، هیچ گونه خوف و اندوهی نخواهد داشت. ‏
      مي توان از اين آيه برداشت كرد كه افراد نيكوكار و خدمت رسانِ به مردم، كه موجبات آرامش ديگران را فراهم مي كنند خداوند هم در مقابل آرامش و امنيتِ دنيا وآخرت آنها را فراهم مي كند. نيكي به ديگران و شاد كردن دل ديگران، يك خوشحالي شادابيِ روحي را نصيب انسان مي كند و يك آرامش رواني را به انسان مي دهد كه قابل وصف نيست. منظور از احسان هم فقط، نيكي به ديگران نيست بلكه احسان يعني درست و محكم كاري يعني اينكه كاري را نيكو ، دقيق ، محكم ، و با مهارت و استادانه انجام دادن ، بنابراين به تعبير این آیه راه رسيدن به آرامش و امنيت در دنيا وآخرت مشروط به دو شرط است 1 – تسليم خدابودن ، 2- عمل را نيك و به نحو احسن انجام دادن. هميشه در تنهايي به انسان احساس ترس و اضطراب دست مي دهد. ولي وقتي با گروه باشد حسّ آرامش براي او ايجاد مي شود. پس براي اينكه با گروه باشد لازم است اين گروه را حفظ كند و براي حفظ گروه ، محبت و احسان به آنها لازم است. همكاري با ديگران و كمك مالي و معنوي به آنها در قالب انفاق و صدقه و هديه و ايثار وگذشت وعفو و بخشش و… مي تواند انسان را در ميان گروه دوست داشتني كند.

      5 – سوره بقرة آيه 262‏

      متن آيه : ‏الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ لَا يُتْبِعُونَ مَا أَنْفَقُوا مَنًّا وَلَا أَذًى لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏ ‏‏

      6 – سوره بقرة آيه 274

      متن آيه : ‏الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّيْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِيَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏‏‏

      توضيحات : یکی از عوامل ایجاد ناراحتی و استرس ، بخل و وابستگی مالی است. وقتی انسان آرام می شود که خود را از این بندها آزاد کرده باشد و ثروت ودارائی برای او وسیله ای برای رسیدن به هدف بالاتر باشد و آنرا شب و روز بدون هیچ منت و آزار و اذیتی در راه خدا هزینه کند.

      7 – سوره بقرة آيه 277‏

      متن آيه : ‏إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      توضيح: اقامه صلاه نشان ميدهد كه رابطه اي بين انسان و پروردگارش وجود دارد. وقوف خاشعانه و خاضعانه انسان در نماز در برابر خداوند متعال، به او نيرويي معنوي مي بخشد كه حسن صفاي روحي و آرامش قلبي و امنيت رواني را در او بر مي انگيزد. چون انسان در نماز با تمام اعضاي بدن و حواس خود متوجّه خدا مي شود و از همه اشتغالات و مشكلات دنيا روي بر مي گرداند و به هيچ چيز جز خدا و آيات قرآن كه در نماز بر زبان مي آورد، فكر نمي كند.
      همين روي گرداني كامل از مشكلات و هموم زندگي و نينديشيدن به آنها در اثناي نماز باعث ايجاد حالتي از آرامسازي كامل و آرامش روان و آسودگي عقل در انسان مي شود. اين حالت آرامسازي و آرامش رواني ناشي از نماز، از نظر درماني تأثير بسزايي در كاهش شدّت تشنجات عصبي (ناشي از فشار زندگي روزانه و پايين آوردن حالت اضطرابي كه برخي از مردم دچار آن هستند) دارد. قرآن در سوره مباركه رعد مي فرمايد : «الا بذكرالله تطمئن القلوب» (آگاه باشيد تنها با ياد خدا دلها، آرامش مي يابد) و در سوره مباركه طه مي فرمايد: «اقم الصلوه لذكري» (نماز را براي ياد من به پا دار)
      حال وقتي اين دو آيه را كنار هم قرار مي دهيم به اين نتيجه مي رسيم كه نماز براي ايجاد اطمينان قلب و آرامش تأثيرات فراواني دارد. از لحاظ رواني آشكار كردن مشكلات و مسائل وگرفتاريها وناراحتيها و بيان آنها براي شخصي ديگر موجب آرامش رواني وتخليه فشار روحي مي شود. حال اگر بيان مشكلات براي يك دوست صميمي چنين تأثيري بر آرامش روان آدمي مي گذارد پس بازگو كردن آن در محضر خداوند كه از همه كس به ما نزديكتر است و به ما مهربانتر است يقينا آرامش بخش تر و تسكين دهنده تر مي باشد.

      زكات عبادتي است كه اسلام آنرا بر مسلمانان واجب كرده است. و منظور از اين كار ، پرداخت بخشي از اموال به كساني كه نيازمند هستند و يا مصرف بخشي از مال در مصارفي كه منفعت عمومي داشته باشد. با اين كار روحيه مشاركت و همكاري و همدردي كردن با ديگران خصوصا فقرا را در آدمي زنده مي كند. و در مقابل روحيه بخل و مال پرستي و خود خواهي را از آدمي دور مي كند. این آیه ،چهار عامل آرامش بخشي را مطرح مي كند كه يكي از آنها پرداخت زكات است.

      8 – سوره آل عمران آيه 170‏

      متن آيه : ‏فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      9 – زخرف آیه 68

      متن آیه : يَا عِبَادِ لَا خَوْفٌ عَلَيْكُمُ الْيَوْمَ وَلَا أَنْتُمْ تَحْزَنُونَ

      توضيح: بدون شک کسی که مرگ را پایان زندگی می پندارد ، هر چه از عمرش میگذرد ترس و اندوه آن بیشتر شده اما کسیکه به حیات بعدی امیدوار است و در مسیر بندگی خداوند است ، امید به رحمت خدا و دخول در بهشت ابدی تمامی حزن و اندوه او را از بین می برد.

      10 – سوره أنعام آيه 48‏

      متن آيه : ‏وَمَا نُرْسِلُ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ فَمَنْ آمَنَ وَأَصْلَحَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏ ‏‏‏

      11 – سوره أعراف آيه 35‏

      ‏ متن آيه : ‏يَا بَنِي آدَمَ إِمَّا يَأْتِيَنَّكُمْ رُسُلٌ مِنْكُمْ يَقُصُّونَ عَلَيْكُمْ آيَاتِي فَمَنِ اتَّقَى وَأَصْلَحَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏ توضيحات : ‏ اصلاح كه به معني درست كردن و عيوب را بر طرف كردن مي آيد. در قرآن كه گاهي به صورت مطلق استعمال شده مي توان برداشت كرد كه منظور، هم اصلاح خويشتن است وهم اصلاح جامعه و ديگران. اگر انسان خودش را اصلاح كند يعني اخلاق و رفتار درستي پيدا كند ثمرة اين اصلاح ، رسيدن به آرامش روحي و رواني است. چرا كه خودسازي يعني پاكسازي روح از آلودگيهاي اخلاقي، و طهارت و پاكي روح، تسكين دهنده و آرامش بخش مي باشد. اصلاح جامعه هم چنين تأثيري بر افراد جامعه مي گذارد، يعني اگر جامعه اي اصلاح شد و آلودگيها و تخلفات و جنايات در آن جامعه به حداقل رسيده ، همه كساني كه در آن جامعه هستند احساس امنيت و آرامش مي كنند و ترس و دلهره و… از وجودشان بيرون مي رود. پس براي اينكه امنيت و آرامش کامل در زندگي ما بیاید لازم است اول به اصلاح خويش و بعد به اصلاح جامعه بپردازیم. اگر همه اين كار را وظيفه خود بدانند ، فضاي اين جامعه براي همه گلستان مي شود.
      با توجّه به اين آيه مي توان گفت كه كوشش در جهت اصلاح خويشتن و ديگران، ترس و غم را از دل آدمي دور مي كند نه در اين دنيا نا امني و تهديد وترس سراغ آدمي مي آيد و نه در آخرت، چرا كه پاك سازي خويشتن و ساختن نفس موجب رضاي الهي مي شود و در نتيجه امنيت اخروي آدمي تضمين شده است.
      در جامعه اي كه انسانهاي مصلح و اصلاح كننده وجود نداشته باشد، خطر نا امني و بي هويتي آن جامعه را تهديد مي كند. و در مقابل اگر گروهي به اصلاح جامعه بپردازند و فساد و تباهي و جرم و خلاف را در آن جامعه نابود كنند. اين جامعه يك جامعه آرماني و ايده آل مي شود كه از نعمت امنيت برخوردار است كه همه افراد آن جامعه هم از اين نعمت بهره مند مي شوند.

      12 – سوره يونس آيه 62‏

      متن آيه : ‏أَلَا إِنَّ أَوْلِيَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ

      ‏13 – سوره أحقاف آيه 13‏ متن آيه : ‏إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُون توضيح: ترس و ناراحتي كه از احوال طبيعي و عارضي انسان ها است و يك امر فطري به حساب مي آيد ، چگونه مي توان آن را از وجود اوليائ خدا منتفي دانست ؟
      در پاسخ بايد گفت: حزن وخوف از احوال طبيعي وعارضي است كه در طبيعت همة انسانها وجود دارد لكن چون كسي كه توحيد سراسر وجودش را فرا گرفته است، خوف و اندوه و حبّ و بغض را از خدا مي داند و اين اولياء الهي از هيچ چيزي نه در دنيا و نه در آخرت نمي ترسند و اندوهناك نمي شوند و تنها ترسي كه دارند از خداي سبحان است. آري كساني كه اين دو ركن اساسي ايمان و تقوا را داشته باشند چنان آرامشی را در درون جان خود احساس مي كنند كه هيچ يك از طوفانهاي زندگي آنها را تكان نمي دهد.

      و در پایان خلاصه وار راههای رسیدن به آرامش مطلق عبارتند از:

      1 – شناخت خداوند

      2 – ایمان به خدا

      3 – خالص شدن برای خدا

      4 – توجه و رویکرد به خدا

      5 – اعتراف به ربوبیت خدا

      6 – انجام بندگی خدا

      7 – ایجاد رابطه ولایت و دوستی با خدا

      8 – پیروی از هدایت خدا

      9 – ایمان به روز رستاخیز و امید به دخول در بهشت خدا

      10 – رعایت تقوی و احترام به قوانین و حقوق انسانها

      11 – ایثار و از خودگذشتگی

      12 – انفاق مال و پرداخت زکات در پنهان و آشکار و بدون منت و اذیت

      13 – انجام کارهای صالح و نیکو و اقدامات اصلاحی در جامعه

    • محمدحسین

      عارف شهدادی
      چگونه به آرامش مطلق دست بیابیم؟
      ۱۳۹۲/۰۴/۲۱ مطالب جدید, مقالات نظر بگذارید :

      چگونه به آرامش مطلق دست بیابیم؟

      تهیه و تنظیم : عارف شهدادی

      يكي از خواسته هاي هميشگي ما انسانها در طول تاریخ رسیدن به آرامش واقعي بوده است و در پاسخ به این نیاز بوده که انسان در طول تاريخ تلاشها و رنج هاي بسياري را به جان دل پذيرفته است. بي شك بخش وسيعي از تلاشهاي علمي بشر و كشف رازهاي ناگشوده جهان طبيعت به منظور دسترسي به امكاناتي بوده است كه آرامش و آسايش را براي انسان به ارمغان آورد. براستی آیا این امکان و یا سبک زندگی ائی برای انسان وجود دارد که در زندگی به آرامش تام و تزلزل ناپذیر برسد ؟

      یکی از راهها و شاید مهمترین راه دستیابی به پاسخ این سوال ، مراجعه به کاتالوگ زندگی انسان قرآن و اقتباس راههای پیشنهادی آن می باشد. به نظر می رسد که در فرهنگ قرآنی مجموعه ترس ها ، استرس ها ، اضطراب و نگرانی هائی که آرامش را از انسان می گیرند ، خوف و حزن نامیده می شود. و امنيت و آرامش مطلق در دنيا و آخرت را از جمله (ولاخوف عليهم ولاهم يحزنون) مي فهميم چون به صورت مطلق آمده است و مقيد به قيدي نشده است. با جستجو در قرآن مشخص می شود که این جمله 13 بار در قرآن تکرار شده است ، و این یعنی 13 راهکار برای دفع و از بین بردن تمامی ناملایمات روانی و هر شخصی که بتواند فکرا و عملا این 13 راهکار را در خودش پیاده کند قطعا به آرامش خواهد رسید. و به همان نسبت هر چقدر که کمیت و کیفیت این 31 اصل کاهش پیدا کند. سطح آرامش نیز پائین تر خواهد آمد. در اين مقاله فقط راههاي رسيدن به آرامش روحي و رواني را از ديدگاه این 13 آیه دنبال شده است. و از بحثهاي حاشيه اي خودداري شده است.

      آیات به شرح ذیل می باشند.

      1سوره بقرة آيه 38‏

      متن آيه : ‏قُلْنَا اهْبِطُوا مِنْهَا جَمِيعًا فَإِمَّا يَأْتِيَنَّكُمْ مِنِّي هُدًى فَمَنْ تَبِعَ هُدَايَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      توضيح : آدم قبل از ورود به این محیط زندگی در امنیت و آرامش بوده و بر اساس مشیت الهی به این زمین (محیط نا امن ) هبوط پیدا کرده است و طبیعت بالقوه این زندگی همراه با حزن و اندوه می باشد و این حزن و اندوه با دریافت هدایتی که از طرف خداوند رسیده و اتباع و پیروی از آن زایل خواهد شد.

      2 – سوره بقرة آيه 62‏

      متن آيه : ‏إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَالَّذِينَ هَادُوا وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحًا فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏‏

      3 – سوره مائدة آيه 69‏

      متن آيه : ‏إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَالَّذِينَ هَادُوا وَالصَّابِئُونَ وَالنَّصَارَى مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحًا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      توضيحات : هر کسی که ایمان به خدا و روز رستاخیز داشته و در نتیجه آن اقدامات نیکی در زندگی داشته باشد ، حال از هر گروه ، نژاد و یا مذهبی می خواهد باشده ، برای او حزن و اندوه از بین خواهد رفت. ایمان به خدا که انسان را از هر گونه تعصب و وابستگی مذهبی و قومی آزاد کند آرامش زاست.

      4 – سوره بقرة آيه 112‏

      ‏متن آيه : ‏بَلَى مَنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ فَلَهُ أَجْرُهُ عِنْدَ رَبِّهِ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      توضيح : کسیکه جهت ها ، رویکردها و تصمیمات خودش را تسلیم خداوند یکتا کند و خدا را ناظر بر اعمال و کردار خویش بداند ، هیچ گونه خوف و اندوهی نخواهد داشت. ‏
      مي توان از اين آيه برداشت كرد كه افراد نيكوكار و خدمت رسانِ به مردم، كه موجبات آرامش ديگران را فراهم مي كنند خداوند هم در مقابل آرامش و امنيتِ دنيا وآخرت آنها را فراهم مي كند. نيكي به ديگران و شاد كردن دل ديگران، يك خوشحالي شادابيِ روحي را نصيب انسان مي كند و يك آرامش رواني را به انسان مي دهد كه قابل وصف نيست. منظور از احسان هم فقط، نيكي به ديگران نيست بلكه احسان يعني درست و محكم كاري يعني اينكه كاري را نيكو ، دقيق ، محكم ، و با مهارت و استادانه انجام دادن ، بنابراين به تعبير این آیه راه رسيدن به آرامش و امنيت در دنيا وآخرت مشروط به دو شرط است 1 – تسليم خدابودن ، 2- عمل را نيك و به نحو احسن انجام دادن. هميشه در تنهايي به انسان احساس ترس و اضطراب دست مي دهد. ولي وقتي با گروه باشد حسّ آرامش براي او ايجاد مي شود. پس براي اينكه با گروه باشد لازم است اين گروه را حفظ كند و براي حفظ گروه ، محبت و احسان به آنها لازم است. همكاري با ديگران و كمك مالي و معنوي به آنها در قالب انفاق و صدقه و هديه و ايثار وگذشت وعفو و بخشش و… مي تواند انسان را در ميان گروه دوست داشتني كند.

      5 – سوره بقرة آيه 262‏

      متن آيه : ‏الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ لَا يُتْبِعُونَ مَا أَنْفَقُوا مَنًّا وَلَا أَذًى لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏ ‏‏

      6 – سوره بقرة آيه 274

      متن آيه : ‏الَّذِينَ يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّيْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِيَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏‏‏

      توضيحات : یکی از عوامل ایجاد ناراحتی و استرس ، بخل و وابستگی مالی است. وقتی انسان آرام می شود که خود را از این بندها آزاد کرده باشد و ثروت ودارائی برای او وسیله ای برای رسیدن به هدف بالاتر باشد و آنرا شب و روز بدون هیچ منت و آزار و اذیتی در راه خدا هزینه کند.

      7 – سوره بقرة آيه 277‏

      متن آيه : ‏إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      توضيح: اقامه صلاه نشان ميدهد كه رابطه اي بين انسان و پروردگارش وجود دارد. وقوف خاشعانه و خاضعانه انسان در نماز در برابر خداوند متعال، به او نيرويي معنوي مي بخشد كه حسن صفاي روحي و آرامش قلبي و امنيت رواني را در او بر مي انگيزد. چون انسان در نماز با تمام اعضاي بدن و حواس خود متوجّه خدا مي شود و از همه اشتغالات و مشكلات دنيا روي بر مي گرداند و به هيچ چيز جز خدا و آيات قرآن كه در نماز بر زبان مي آورد، فكر نمي كند.
      همين روي گرداني كامل از مشكلات و هموم زندگي و نينديشيدن به آنها در اثناي نماز باعث ايجاد حالتي از آرامسازي كامل و آرامش روان و آسودگي عقل در انسان مي شود. اين حالت آرامسازي و آرامش رواني ناشي از نماز، از نظر درماني تأثير بسزايي در كاهش شدّت تشنجات عصبي (ناشي از فشار زندگي روزانه و پايين آوردن حالت اضطرابي كه برخي از مردم دچار آن هستند) دارد. قرآن در سوره مباركه رعد مي فرمايد : «الا بذكرالله تطمئن القلوب» (آگاه باشيد تنها با ياد خدا دلها، آرامش مي يابد) و در سوره مباركه طه مي فرمايد: «اقم الصلوه لذكري» (نماز را براي ياد من به پا دار)
      حال وقتي اين دو آيه را كنار هم قرار مي دهيم به اين نتيجه مي رسيم كه نماز براي ايجاد اطمينان قلب و آرامش تأثيرات فراواني دارد. از لحاظ رواني آشكار كردن مشكلات و مسائل وگرفتاريها وناراحتيها و بيان آنها براي شخصي ديگر موجب آرامش رواني وتخليه فشار روحي مي شود. حال اگر بيان مشكلات براي يك دوست صميمي چنين تأثيري بر آرامش روان آدمي مي گذارد پس بازگو كردن آن در محضر خداوند كه از همه كس به ما نزديكتر است و به ما مهربانتر است يقينا آرامش بخش تر و تسكين دهنده تر مي باشد.

      زكات عبادتي است كه اسلام آنرا بر مسلمانان واجب كرده است. و منظور از اين كار ، پرداخت بخشي از اموال به كساني كه نيازمند هستند و يا مصرف بخشي از مال در مصارفي كه منفعت عمومي داشته باشد. با اين كار روحيه مشاركت و همكاري و همدردي كردن با ديگران خصوصا فقرا را در آدمي زنده مي كند. و در مقابل روحيه بخل و مال پرستي و خود خواهي را از آدمي دور مي كند. این آیه ،چهار عامل آرامش بخشي را مطرح مي كند كه يكي از آنها پرداخت زكات است.

      8 – سوره آل عمران آيه 170‏

      متن آيه : ‏فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏

      9 – زخرف آیه 68

      متن آیه : يَا عِبَادِ لَا خَوْفٌ عَلَيْكُمُ الْيَوْمَ وَلَا أَنْتُمْ تَحْزَنُونَ

      توضيح: بدون شک کسی که مرگ را پایان زندگی می پندارد ، هر چه از عمرش میگذرد ترس و اندوه آن بیشتر شده اما کسیکه به حیات بعدی امیدوار است و در مسیر بندگی خداوند است ، امید به رحمت خدا و دخول در بهشت ابدی تمامی حزن و اندوه او را از بین می برد.

      10 – سوره أنعام آيه 48‏

      متن آيه : ‏وَمَا نُرْسِلُ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ فَمَنْ آمَنَ وَأَصْلَحَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏ ‏‏‏

      11 – سوره أعراف آيه 35‏

      ‏ متن آيه : ‏يَا بَنِي آدَمَ إِمَّا يَأْتِيَنَّكُمْ رُسُلٌ مِنْكُمْ يَقُصُّونَ عَلَيْكُمْ آيَاتِي فَمَنِ اتَّقَى وَأَصْلَحَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏ توضيحات : ‏ اصلاح كه به معني درست كردن و عيوب را بر طرف كردن مي آيد. در قرآن كه گاهي به صورت مطلق استعمال شده مي توان برداشت كرد كه منظور، هم اصلاح خويشتن است وهم اصلاح جامعه و ديگران. اگر انسان خودش را اصلاح كند يعني اخلاق و رفتار درستي پيدا كند ثمرة اين اصلاح ، رسيدن به آرامش روحي و رواني است. چرا كه خودسازي يعني پاكسازي روح از آلودگيهاي اخلاقي، و طهارت و پاكي روح، تسكين دهنده و آرامش بخش مي باشد. اصلاح جامعه هم چنين تأثيري بر افراد جامعه مي گذارد، يعني اگر جامعه اي اصلاح شد و آلودگيها و تخلفات و جنايات در آن جامعه به حداقل رسيده ، همه كساني كه در آن جامعه هستند احساس امنيت و آرامش مي كنند و ترس و دلهره و… از وجودشان بيرون مي رود. پس براي اينكه امنيت و آرامش کامل در زندگي ما بیاید لازم است اول به اصلاح خويش و بعد به اصلاح جامعه بپردازیم. اگر همه اين كار را وظيفه خود بدانند ، فضاي اين جامعه براي همه گلستان مي شود.
      با توجّه به اين آيه مي توان گفت كه كوشش در جهت اصلاح خويشتن و ديگران، ترس و غم را از دل آدمي دور مي كند نه در اين دنيا نا امني و تهديد وترس سراغ آدمي مي آيد و نه در آخرت، چرا كه پاك سازي خويشتن و ساختن نفس موجب رضاي الهي مي شود و در نتيجه امنيت اخروي آدمي تضمين شده است.
      در جامعه اي كه انسانهاي مصلح و اصلاح كننده وجود نداشته باشد، خطر نا امني و بي هويتي آن جامعه را تهديد مي كند. و در مقابل اگر گروهي به اصلاح جامعه بپردازند و فساد و تباهي و جرم و خلاف را در آن جامعه نابود كنند. اين جامعه يك جامعه آرماني و ايده آل مي شود كه از نعمت امنيت برخوردار است كه همه افراد آن جامعه هم از اين نعمت بهره مند مي شوند.

      12 – سوره يونس آيه 62‏

      متن آيه : ‏أَلَا إِنَّ أَوْلِيَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ

      ‏13 – سوره أحقاف آيه 13‏ متن آيه : ‏إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُون توضيح: ترس و ناراحتي كه از احوال طبيعي و عارضي انسان ها است و يك امر فطري به حساب مي آيد ، چگونه مي توان آن را از وجود اوليائ خدا منتفي دانست ؟
      در پاسخ بايد گفت: حزن وخوف از احوال طبيعي وعارضي است كه در طبيعت همة انسانها وجود دارد لكن چون كسي كه توحيد سراسر وجودش را فرا گرفته است، خوف و اندوه و حبّ و بغض را از خدا مي داند و اين اولياء الهي از هيچ چيزي نه در دنيا و نه در آخرت نمي ترسند و اندوهناك نمي شوند و تنها ترسي كه دارند از خداي سبحان است. آري كساني كه اين دو ركن اساسي ايمان و تقوا را داشته باشند چنان آرامشی را در درون جان خود احساس مي كنند كه هيچ يك از طوفانهاي زندگي آنها را تكان نمي دهد.

      و در پایان خلاصه وار راههای رسیدن به آرامش مطلق عبارتند از:

      1 – شناخت خداوند

      2 – ایمان به خدا

      3 – خالص شدن برای خدا

      4 – توجه و رویکرد به خدا

      5 – اعتراف به ربوبیت خدا

      6 – انجام بندگی خدا

      7 – ایجاد رابطه ولایت و دوستی با خدا

      8 – پیروی از هدایت خدا

      9 – ایمان به روز رستاخیز و امید به دخول در بهشت خدا

      10 – رعایت تقوی و احترام به قوانین و حقوق انسانها

      11 – ایثار و از خودگذشتگی

      12 – انفاق مال و پرداخت زکات در پنهان و آشکار و بدون منت و اذیت

      13 – انجام کارهای صالح و نیکو و اقدامات اصلاحی در جامعه

    • علی

      سلام من مدت دوسال است که سرخود ازاین داروی آلپرازولام استفاده کرده وبه شدت اعتیاد دارم لطفا خواهشا بهم کمک کنید تا بتونم دوباره به زندگی طبیعی ام برگردم ولی تواین دوسال تنهاکمک شکست عشقی من این دارو بوده بعد اون نمی دونم چی باید بکنم لطفا جوابم رو بصورت فوری بدهید

    • حسین

      سلام. من الآن 34 سالمه. از دوران نوجوانی تا الان بیماری هراس اجتماعی دارم. یه نوع بیماری که توی موقعیت های اجتماعی به شدت استرس میگیرم و نمیتونم هیچ کاری کنم. به خاطر همین هیچوقت پیشرفت قابل توجهی توی زندگیم نداشتم. همین اضطراب شدید بعد از سال ها باعث افسردگی هم شده. مدت 15 ساله که لورازپام مصرف میکنم. الآن هم شغلم جوریه که میدونم بدون مصرف لورازپام نمیتونم انجامش بدم. وضع مالی بدی دارم. اولش فکر میکردم میتونم با همین قرص اعتماد به نفس بگیرم و استرس رو از خودم دور کنم و کار کنم و بتونم به زندگیم سر و سامونی بدم. اما به جایی رسیدم که دیگه نمیتونم تحمل کنم. خانوادم هم خبر ندارن که قرص میخورم. خیلی افسرده و مضطربم همیشه. شب ها همش کابوس میبینم. خیلی حال و اوضاع وخیمی پیدا کردم. تا یک ماه دیگه به مردم قول دادم و باید براشون کار کنم. بعدش میخوام برم شهرستان اونجا یه خونه کوچیک داریم. جای آرومیه و آب و هوای خوبی داره. تصمیممو گرفتم. میخوام برم اونجا حتی شده یک سال هم اونجا بمونم و ترک کنم. اما نمیدونم چجوری. فقط میدونم که کم کم دوزشو میارم پایین و قطع مصرف میکنم. بعدش خدا میدونه چه اتفاقی برام میفته. تورو خدا برام دعا کنید خیلی دارم عذاب میکشم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما بهار نارانج گل راعی حتمااااااا گلگاوزبان و اسطوخودوس رو بخور

    • A

      سلام
      من از همان کودکی درجات شدیدی از استرس و اضطراب رو تجربه کردم به حدی که در مورد خدمت سربازی با نظر کمیسیون پزشکی بعلت افسردگی شدید معاف تشخیص داده شدم .زندگیم از این پزشک به اون پزشک. داروهای ارامبخش همیشه همرام بودم که اگه نبود وحشتناک دوچار استرس میشدم که بقیه متوجه میشدن یه ادم استرسی مضطرب حال بهم زن لیسانسم هم 10 سال طول کشید اوضاع مالیم خراب و خانواده خرابتر.من یک خصلت خوب داشتم که از مرگ میترسیدم و زندگی رو دوست داشتم فقط همین و دیگه هیچ . با اصراردیگران تصمیم گرفتم ازدواج کنم ولی چون نمیخواستم زندگی یکی دیگرو خراب کنم دنبال چاره با ورزش یوگا اشنا شدم و دعا ونماز بعدش قرصای ارامبخشو ترک کردم که یکم سختی کشیدم با وجودی که معاف میشدم توی 27 سالگی رفتم سربازی . نمیدونم چرا الان که به گذشته فکر میکنم خندم میگیره سال میگذره نیازم به دکتر نمی افته و دارو نمیخورم. ازمایشام کاملا سالم. الان اگه یه قرص سرماخوردگی بخورم سه روز میخوابم. به خدا توکل کنید از هرجایی میشه درست کرد زمان بگذره میشید مثل روزی که دارو نمیخوردید. 13 سال گذشته اینا رو نوشتم دلم گرفت

    • محمد علی

      کلارودیازپوکساید با سیتالوپرام تداخل داره؟
      آقا من اصلا این سیتالوپرام رو نمیتونم کنار بزارم
      یه روز نخورم بدنم به لرزه میوفته چیکار کنم، به تدریج هم نمیتونم کم کنم، خیلییییی سخته


      ودر ضمن ارسال نظر بدون ایمیل؟

    • بدون نام

      دوستان ویدوهای طب سنتی رو ببیند در مورد مشکلات عصاب دکتر خیر اندیش ضیایی روازاده و با دم کرده ترکیب اسطوخودوس و گل گاوزبون .....بهارنارنج ....گل راعی و بادرنجبویه اشنا باشین خدا همرو شفا بده بحق بزرگی و عظمتش خدایا تو مارو به این دنیا اوردی خودت کمک کن توانگار پادشاه

    • مهسا

      آیا آگزازپام مسکن خوبیه؟؟ یا حتی برای خواب خوبه

    • حسین

      ببین چقدر پیام اومده برا این مطلب همه هم مصرف کننده این قرصا.هیچ اعتیادی بدتر از اعتیاد به قرصهای آرامبخش نیست.البته اگر خودسرانه مصرف بشه.

    • امیر

      نگهبانی من دارم روزی 30 تا قرص زولپیدم مصرف میکنه.هرگز خواب بی وقت هم نداره.ترک هم نمیکنه .خیلی سعی کردم کنترلش کنم.جواب نمیده.

    • نفس

      من میخوام خودموبکشم من خودمو م

    • اردلان

      عزيزان اخيرا قرص گران قيمتى به نام : melatonin ( ملا تو نين ) به با زار امده بدون هيچگونه عارضه با دوز هاى ٣ تا ١٠ ميليگرم من هر شب يك قرص ٣ ميليگرم مصرف مى كنم و واقعا راحت مى خوابم ؛ خوبى اين قرص دربي عارضه بودن انست
      براى فقط مدت يك ماه بايدشبها يكساعت قبل از خواب زير زبان قرار داد
      بطور خلاصه يك بسته سى تايى قرص ملاتونين ٣ ميليگرم هر شب يكساعت قبل خواب زير زبان

    • زهرا

      سلام من دخترم چهار سال ونیمه دکتر گفت موقع تب قرص دیاز پام دو نیم هر هشت ساعت تا دوروز بهش بدم تب داشت یه بار دادم الان دیگه تب نداره لازمه تا دوروز هر هشت ساعت ادامه بدم سابقه تشنج هم داره الانم شربت والپروات سدیم بهش میدم ممنون میشم جوابمو زودتر بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر بیهود کرده قرص را داده فقط زر میزنن خود من دیشب رفتم دکتر قرص را داد خوردم شبم توحمی شدم بردنم بیمارستان با این که نسخه بود قبول نکردن که خودشوت دادن تا به جرم خودکشی هم بازخواستم کردم شبم بیمارستان را ازاد حساب کردن

    • بدون نام

      سلام من دو سال بود که ترامادول مصرف می کردم و حالاشش ماه هست که ترک کردام اما بعداز ترکش اختلالات خواب پیدا کرده ام می خواستم بدونم آیا با دیازپام می توانم خوابم را درست کنم یانه لطفا جواب بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام داداش من اونوقت که میخوردی حالشا میبردی باید فکر میکردی الاتم تنها و تنها و تنها راحت اینه که صبر کنی و بزاری خودش خوب میشه از اول اشتباه کردی قرص خوردی اگرم میخواستی مواد ترک کنی باید سه روز قرص میحوردی نه شش ماه الانم تنها راحت اینه که بزارب دورانش سپری بشه

    • مهدی

      سلام من روزانه پنج الی هشت تا الپرازولام 1 مصرف میکنم جیکار کنم دیگه مصرف نکنم

    • بدون نام

      سلام من به تجویز پزشکم قرص کلردیازدوکساید ۵ به مدت دو هفته خوردم خیلی قرص خوبی بود ولی خارش شدید گرفتم و مصرفشو قطع کردم دیگه هم نمیخورم هیچ وقت میخام بدونم تا چند وقت بدنم خارش داره؟؟

    • مرگ

      عزیزان سراغ این قرصها نرید که عاقبت نداره به نظرم ادم یسال نخوابه بهتر از خواب چرت با این قرصای چرته من عزیزترین زندگیمو سر دیازپام و کلردیازپوکساید از دست دادم تو رو به عزیزانتون قسم استفاده نکنید

      پاسخ ها

      • نیما

        سلام . من 12 سال دیازپام خوردم . الن 5 ماهه ترک کردم و واقعا به مرگ راضی هستم ولی حاضر نیستم دوباره دیازپام بخورم . در مورد ترکش چیزی میدونی؟؟

    • بدون نام

      منم برادرام ی هفته پیش سر این قرصا از دست دادم خواهش میکنم این قرص رو استفاده نکنید تو رو به خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام . من 12 سال دیازپام خوردم . الن 5 ماهه ترک کردم و واقعا به مرگ راضی هستم ولی حاضر نیستم دوباره دیازپام بخورم . در مورد ترکش چیزی میدونی؟؟
        حق با شماست ومن برادر دوم شما هستم که در حال مرگه..

    • غزاله

      میخوام خودکشی کنم چون ده ساله دارم سختی میکشم ، بیست و هشتا آلمروزولام نیم دارم با ده تا کلونازپام اگه یه جا بخورم ، به هدفم که مرگه میرسم ،؟ لطفا فقط جواب سوال رو بدید نصیحت نمیخوام چون جای من نیستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز زنده هستی؟؟؟؟

    • حجت

      سلام
      خوردن 8 عدد آلپرازولام و 20 عدد کلونازپام آیا باعث مرگ میشه یا باید بیشتر مصرف کردد؟

    • بدون نام

      سلام.
      آیا مصرف ۱۰۰ عدد قرص کلرودیازپوکساید ۱۰ موجب مرگ حتمی خواهد شد؟

    • شیرین

      10قرص کلردیازپوکساید5تو یه ثانیه خوردم. 16سالمه
      اعصابم زود بهم میریزه احساس خستگی بی حالی میکنم درد قفسع یا قلب هم دارم پاسخ میخام الان تاثیر ک نمزاره 10تا

    • عباس

      تعداد ۲۰ عدد لورازپام یک میلی و ده عدد زولپیدم ده و دو عدد ترامادول دویست باعث مرگ میشه؟
      لطفا جواب بدین

    • بدون نام

      من دخترم پنچ سالشه اشتباهی یه قرص اگزوز پام خورده چه کنم چه عوارضی داره

    • P

      توروخدا یه کی بگی چندتا قرص دیازپام بخورم ۲روز فراموشی میگیرم نامزدم ولم کرده حال روحیم خیلی بدی توروخدا جواب بدید

    • الهه

      آیا قرص کلرودیازپوکساید با ezpaim تداخل دارویی نداره؟

    • عاطفه محمدی

      بچها من دو بسته صدتایی دیازپام ۱۰ گرفتم امشب بخورم بنظرتون میکشه؟

    • بدون نام

      سلام من پسرم دو سال و نیمشه سرماخورده تب داره سابقه تشنج تب هم داره دیازپام رو بدم تبش رو میاره پایین میتونم استامینوفن هم بدم راهنمایی لطفا

    • بدون نام

      من هم معتاد شدم

    • اوهوم

      خوردن چن تا الپروزام باعث بیهوشی میشه?

    • شیوا

      دیسب یکی صبح یکی الان حدواود ۶ تا ۷ تا خوردم فقط میخوابم ؟تورو خدا جوابمو زود بدید

    • نازی

      خوردن امپول دیازپام موجب مرگ میشود؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج