۹۷۰۲۰۳
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی فروش آب معدنی

دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی و آشامیدنی و بسته‌بندی گفت: در هفته گذشته فشار زیادی بر روی صنعت ما وارد شد و بیشتر برند‌های ما ۳۰ تا ۴۰ درصد در عرض چند روز افزایش فروش داشت هرچند اکنون اوضاع به روال عادی برگشته است.

خبرگزاری ایلنا: دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی و آشامیدنی و بسته‌بندی گفت: در هفته گذشته فشار زیادی بر روی صنعت ما وارد شد و بیشتر برندهای ما ۳۰ تا ۴۰ درصد در عرض چند روز افزایش فروش داشت هرچند اکنون اوضاع به روال عادی برگشته است.

فروهر در خصوص تأثیر ویروس کرونا بر روی این صنعت گفت: به طور کلی صنایع آب معدنی در اواخر اسفند ماه همواره با افزایش فروش مواجه است زیرا به واسطه ورود به فصل گرما و تعطیلات نوروز فروش آب‌های بسته بندی و معدنی افزایش پیدا می‌کند. اما امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و این بلای ناگهانی مقداری شرایط ما تغییر کرده است.

وی ادامه داد: افزایش فروش که قرار بود در اواخر اسفند و تعطیلات نوروز داشته باشیم ناگهان به روزهای اخیر سوئیچ شده است اما موضوع این است که این فروش‌ها به صورت نقطه‌ای است به طوری که در هفته گذشته فشار زیادی بر روی صنعت ما وارد شد و بیشتر برندهای ما ۳۰ تا ۴۰ درصد در عرض چند روز افزایش فروش داشته است هرچند اکنون اوضاع به روال عادی برگشته است.

وی ادامه داد: البته این فشارها به صنایع ما نسبت به سایر صنایع مانند کنسرت و مواد غذایی و اسنک‌ها کمتر است زیرا ۹۵ درصد کشور ما دارای آب آشامیدنی به صورت لوله کشی هستیم.

فروهر با اشاره به دهک‌های مختلف جامعه گفت: آب بسته‌بندی و معدنی بیشتر توسط دهک‌های درآمدی خریداری می‌شود تا عامه مردم. اکنون هم با شرایط ویژه‌ای که پیش آمده اولویت‌ها تغییر پیدا کرده و همه ابتدا به فکر تامین مواد غذایی هستند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی و آشامیدنی افزود: به جز همان هفته گذشته که فروش زیاد داشتیم در بقیه روزها وضعیت عادی بوده است از سوی دیگر باید این واقعیت را در نظر داشت که قدرت معیشت مردم در دو سال اخیر به شدت پایین آمده و قشر کمتری به خود اجازه خرید آب معدنی می‌دهد

وی در خصوص آینده بازار گفت: من فکر کنم روال بازار ما همین طور ادامه داشته باشد مگر اینکه خدای نکرده التهابی در آب شرب شهری رخ دهد که آن هم با تمهیداتی که وزارت نیرو دیده فکر نکنم که چنین اتفاقی رخ دهد.

دبیر انجمن تولید کنندگان آب معدنی افزود: ما تاکید داریم با توجه به این که این ویروس آب بدن را کم می‌کند مردم از آب بهداشتی بیشتر استفاده کنند و با توجه به اینکه به فصول گرم سال وارد می‌شویم برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از مصرف آب دریغ نکنند.

وی در خصوص بازار سایر نوشیدنی‌ها گازدار و آب میوه گفت: تا جایی که من اطلاع دارم بازار آنها نیز در همین روزها شاهد افزایش فروش ۳۰ تا ۴۰ درصدی بوده اما اکنون شرایط آنها نیز عادی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیماری از طریق آب لوله کشی انتقال پیدا نمیکنه. اینها میخوان زمینه روانی فروش بیشتر محصولاتشونو ایجاد کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته

    • حسن

      ابهای معدنی هم تاکنون چندین بارتقلب شون ثابت شده واعتباری ندارند بهترین راه جوشاندن اب ومصرف ان است

    • بدون نام

      همه فکر سود خودشون هستن،کسی به فکر کسی نیست،احتکار گرونفروشی کم فروشی و ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج