۹۷۰۲۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حسرت اشمایکل به خاطر جدایی از منچستریونایتد

پیتر اشمایکل می‌گوید به خاطر تصمیمش برای جدایی زودهنگام از منچستریونایتد حسرت می‌خورد و آن را تصمیمی عجولانه و شتاب‌زده می‌داند.

ورزش سه: پیتر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارکی که در میان هواداران منچستریونایتد بسیار محبوب است و یکی از اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آید می‌گوید به خاطر تصمیم خود مبنی بر ترک زودهنگام این باشگاه حسرت می‌خورد و از آن پشیمان است.

اشمایکل به مدت هشت سال از دروازه شیاطین سرخ محافظت می‌کرد و در سال ۱۹۹۹ این باشگاه انگلیسی را ترک کرد. او در تابستان سالی باشگاه را ترک کرد که یونایتد موفق شد در آن سه جام قهرمانی بدست بیاورد. آخرین دیداری که اشمایکل در آن بازوبند کاپیتانی یونایتد را به بازو بست فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. اشمایکل بعد از ترک یونایتد چهار سال دیگر در تیمهای اسپورتینگ لیسبون، استون‌ویلا و منچسترسیتی بازی کرد و در نهایت در ۳۹ سالگی بازنشسته شد.

حسرت اشمایکل به خاطر جدایی از منچستریونایتد

اشمایکل که به دلیل عصبانیت از سیاست استفاده چرخشی از دروازه‌بانها توسط سر الکس فرگوسن تصمیم به ترک منچستریونایتد می‌گیرد حالا در مصاحبه با وبسایت این باشگاه گفت:" من خسته بودم، از نظر روحی خسته شده بودم. تیم ملی دانمارک در همه رقابتهای ملی حضور داشت و همین باعث می‌شد فشار کار بر من خیلی زیاد باشد. من بعد از یک فصل بازی کامل برای یونایتد تازه از جام جهانی برگشته بودم و بلافاصله فصل جدید را شروع کرده بودم، بدون هیچ فرصتی برای استراحت. آنقدر خسته بودم که از نظر روانی نمی‌توانستم یک فصل دیگر را تحمل کنم".

اشمایکل در ادامه صحبتهایش در این باره گفت:" من و سر الکس بعد از فینال لیگ قهرمانان با هم جلسه‌ای داشتیم و من گفتم که نه، تصمیم خودم را گرفته‌ام. ولی حالا که فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که تصمیم عجولانه و شتاب‌زده‌ای گرفتم. البته سرمربی هم می‌توانست از من بپرسد واقعا مطمئنی؟ سوالی که او نپرسید. او خیلی راحت قبول کرد و با رفتن من مشکلی نداشت".

اشمایکل 56ساله در ادامه این گفتگو گفت:" من اگر کمتر مغرور بودم و به او می‌گفتم من از این می‌ترسم که نیمکت‌نشین بشوم شاید اتفاق دیگری می‌افتاد. من اگر کمتر مغرور بودم و این را می‌پذیرفتم که اگر در طول فصل یکی دو بازی هم نیمکت‌نشین باشم اتفاق خاصی نمی‌افتد شاید در یونایتد ماندگار می‌شدم و این برایم خیلی بهتر بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج