۹۷۰۳۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

پيشنهادهاي عيدانه براي تعطيلات

سفرهاي نوروزي با هنرمندان!

عطيلات عيد نوروز فرصتي مناسب براي افرادي است که در طول سال به‌دليل کم بودن تعطيلات و مرخصي‌هايشان کمتر فرصت آب و هوا عوض کردن را پيدا کرده‌اند. اگر بعد از مدت‌ها چمدان‌هايتان را بسته‌ايد تا به يک سفر جذاب نوروزي برويد، توصيه‌هاي هنرمندان «پر سفر» را در طول ايام مسافرت نوروزي‌تان به کار بگيريد تا از اين فرصت لذت بيشتري ببريد...

زندگی مثبت: بدون ترديد سفر يکي از هيجان‌انگيزترين برنامه‌هاي زندگي هر فردي است ولي گاهي به‌دليل درگيري‌ها و مشغله‌هاي زياد به فراموشي سپرده مي‌شود. با اين حال بعضي از افراد سفر را از برنامه‌هاي زندگي خود حذف نمي‌کنند و در صورت پيدا کردن فرصتي، در يک تعطيلي چند روزه، برنامه آن را براي خود و خانواده‌شان تدارک مي‌بينند. تعطيلات عيد نوروز فرصتي مناسب براي افرادي است که در طول سال به‌دليل کم بودن تعطيلات و مرخصي‌هايشان کمتر فرصت آب و هوا عوض کردن را پيدا کرده‌اند. اگر بعد از مدت‌ها چمدان‌هايتان را بسته‌ايد تا به يک سفر جذاب نوروزي برويد، توصيه‌هاي هنرمندان «پر سفر» را در طول ايام مسافرت نوروزي‌تان به کار بگيريد تا از اين فرصت لذت بيشتري ببريد...

برزو ارجمند به شما پيشنهاد مي‌دهد

کيش درانتظار شما!

اگر از سرماي زمستان خسته شده‌ايد و دوست داريد در تعطيلات عيد گرماي مطبوعي را تجربه کنيد، حتما برنامه‌تان را براي سفر به کيش بچينيد. اين پيشنهادي است که برزو ارجمند مي‌دهد. او مي‌گويد: «يکي از مناطق کشورمان که سفر به آن هيچ‌وقت تکراري نمي‌شود. جزيره کيش است. به همين دليل اگر هنوز جايي را براي سفر انتخاب نکرده‌ايد، حتما به کيش فکر کنيد.» آقاي بازيگر در يک پيشنهاد اختصاصي براي آقايان هم مي‌گويد: «اگر در گروه مردان ضد خريد قرار مي‌گيريد، به شما پيشنهاد مي‌کنم در زمان‌هايي که خانم‌ها به خريد مي‌روند؛ غواصي، چتر پاراسل، جت اسکي و اسکي روي آب را در جزيره تجربه کنيد.»

ارجمند در پيشنهادي ديگر به زوج‌هاي جوان مي‌گويد: «گشت با قايق تندرو، قايق پدالي، بنانا و دوچرخه‌سواري تفريح‌هاي ديگري هستند که در کيش حتما از آنها لذت خواهيد برد. در ضمن غروب جزيره در نزديکي کشتي يوناني هم برايتان خاطرات جالبي به جا خواهد گذاشت. اگر از ديدن موجوات عجيب و غريب از گروه خزندگان هم لذت مي‌بريد، حتما سري به نمايشگاه خزندگان جزيره بزنيد و با صدها نوع جانور عجيب و غريب از آفريقا، ماداگاسکار و جزاير دور دست آشنا شويد.»

سفرهاي نوروزي با هنرمندان!

بهنوش بختياري

از خلوتي تهران در عيد لذت ببريد!

بين پيشنهادهاي مختلف هنرمندان براي سفر، پيشنهادهايي هم پيدا مي‌شود که شما را به سفر نکردن در عيد ترغيب مي‌کند! يکي از اين پيشنهادها از طرف بهنوش بختياري است. او پيشنهاد مي‌کند که در عيد مي‌توان در تهران ماند و از خيابان‌هاي خلوت شهر لذت برد. خانم بازيگر مي‌گويد: «براي کساني که در طول سال مجبور به تردد مداوم در سطح شهر تهران هستند؛ ماندن در تهران و تجربه خلوتي و سوت و کوري آن قطعا جذاب خواهد بود بنابراين اگر نتوانسته‌ايد برنامه ويژه‌اي براي سفر نوروزي‌تان بچينيد، اصلا ناراحت نباشيد. به شما پيشنهاد مي‌کنم، عيد را در تهران بمانيد و سعي کنيد به جاهايي برويد که در طول سال به دليل شلوغي و ترافيک خيابان‌ها نتوانسته‌ايد حضور در آنجا را تجربه کنيد.» بختياري مي‌گويد: «همين تهران مراکز تفريحي و خانوادگي زيادي دارد که در طول ايام عيد خدمات ويژه‌اي به مشتريانشان مي‌دهند.» خانم بازيگر در پايان تاکيد مي‌کند: «البته پيشنهاد در تهران ماندن من براي کساني است که تعطيلات عيد، تنها تعطيلات آنها در طول سال نيست. اگر در طول سال کمتر فرصت سفر رفتن پيدا مي‌کنيد، بهتر است از اين تعطيلات استفاده کنيد و حداقل براي فرصتي کوتاه و چند روزه براي تغيير روحيه‌تان به يک سفر ساده برويد.»

سفرهاي نوروزي با هنرمندان!

نرگس محمدي

در جواهرده ميرزاقاسمي بخوريد

يکي از بازيگراني که به سفر علاقه زيادي دارد، نرگس محمدي است. ثنا بانو يا همان ستايش جمعه شب‌هاي ما که اغلب سکانس‌هاي مجموعه تلويزيوني ستايش ۲ را در شمال کشور پشت‌سر گذاشته، علاقه زيادي به شهرهاي شمالي و از ميان آنها، ارادت خاصي به رامسر و روستاي جواهرده دارد. او در پيشنهاد سفر نوروزي به خوانندگان زندگي مثبت درباره سفر به شمال و روستاي جواهرده مي‌گويد: «بازي در مجموعه تلويزيوني ستايش مرا با جذابيت‌هاي خاص و ويژه‌اي از شمال کشور آشنا کرد. از طرف ديگر حضورم در رامسر باعث شد تا علاقه خاصي به اين شهر و روستاهاي زيبايش پيدا کنم. روستاي جواهرده يکي از روستاهاي زيبا و دوست‌داشتني اين شهر شمالي است. رامسر هر چند دريا و ساحل ندارد اما آنقدر جنگل‌هاي زيبا و آرامش‌بخش دارد که جاي خالي دريا را براي مسافران پر مي‌کند.» نرگس محمدي در توضيح چشم‌اندازهاي تاريخي جواهرده اين‌طور حرف مي‌زند: «کوه‌هاي سه برارک، خش چال و سماموس در جواهرده مناطق زيبا و دوست‌داشتني براي علاقه‌مندان به کوهنوردي و کوهپيمايي هستند. از طرف ديگر چشمه‌هاي شيخ خان، سليمان، آب بن و آبعلي درون روستا قرار دارند و چشمه برتل در ارتفاعات غرب روستا واقع شده است.» محمدي که به رامسر علاقه زيادي پيدا کرده، در پايان پيشنهادهايش تاکيد مي‌کند که حتما به‌عنوان سوغاتي رب?انار، آلوچه، بهارنارنج، نمد، کوزه و جوراب پشمي از جواهرده بخريد و تا مي‌توانيد در روزهاي حضورتان در اين روستا ميرزا قاسمي، کباب ترش، بادمجان قليه و غذاي محلي ديگر بخوريد!

سفرهاي نوروزي با هنرمندان!

آناهيتا همتي

و سفر به تبريز

اگر در سفرهايتان فقط به فکر تفريح و سرگرمي نيستيد و مي‌خواهيد در کنار لذت از سفر به دانسته‌هايتان هم اضافه کنيد، حتما پيشنهاد آناهيتا همتي را درباره سفر به تبريز جدي بگيريد. او مي‌گويد: «يکي از سفرهاي جذاب و آموزنده من، سفر به تبريز بود. اين شهر علاوه بر اينکه جاذبه‌هاي گردشگري زيادي دارد، اماکن فرهنگي و تاريخي را هم در خود جاي داده است. شما در تبريز مي‌توانيد به دانسته‌هاي خودتان هم اضافه کنيد. تالاب‌ها و مرداب‌ها، آبشار آسياب خرابه، آبشار عيش‌آباد، تالاب قره‌قشلاق و روستاي کندوان محل‌هايي هستند که مي‌توانيد در سفر به تبريز به اين مکان?ها برويد و از جاذبه‌هاي گردشگري‌شان لذت ببريد، اما اگر مي‌خواهيد در اين سفر به دانسته‌هاي تاريخي‌تان هم اضافه کنيد، سري هم به خانه مشروطه، ارگ عليشاه، مسجد کبود و کليساي سنت استپانوس بزنيد. مقبره‌الشعرا هم يکي از اماکن جالب فرهنگي اين شهر است.» اين بازيگر خوش سفر در ادامه تجربه‌هايش از سفر به تبريز مي‌گويد: «يکي ديگر از جاذبه‌هاي شهر تبريز، بازار سنتي آن است. بازار تبريز بافت سنتي خودش را كاملا حفظ کرده و با چرخيدن در اين بازار مي‌توانيد كاملا با بافت سنتي اين شهر آشنا شويد.»

سفرهاي نوروزي با هنرمندان!

ريما رامين فرو علاقه‌ به گشت وگذار

در سفر بچه‌ها را فراموش نکنيم

بين بازيگران کساني هم هستند که پيشنهاد خاصي براي سفر ندارند و معتقدند که فقط بايد سفر کرد! يکي از اين افراد ريما رامين‌فر است. او معتقد است سفر براي تغيير روحيه لازم است، بنابراين مهم سفر كردن و تجربه جاهاي جديد است. او در اين‌باره مي‌گويد: «سفر را خيلي دوست دارم و خيلي برايم مهم نيست كه به كجا سفر كنم. فقط دوست دارم اين كار را انجام دهم.» همسر امير جعفري يک آرزوي سفري هم دارد و درباره اين آرزوي جالبش مي‌گويد: «يکي از آرزوهايم اين است که تمام شهرها و كشورها را از نزديك ببينم. اصلا برايم مهم نيست که مقصدم دور باشد يا نزديک فقط شرايطي برايم پيش بيايد تا بتوانم تمام شهرها و کشورهاي دنيا را ببينم.» البته رامين‌فر يک استثنا براي سفرهايش قائل است که اغلب برنامه‌هاي مربوط به سفر او را به هم مي‌زند: «وقتي بچه‌دار نشده بودم، دستم براي سفر و انتخاب مقصدهاي سفر بازتر بود اما حالا با وجود پسرم ترجيح مي‌دهم جاهايي را براي سفر انتخاب کنم که عضو کوچک خانواده‌مان هم از آن لذت ببرد بنابراين سعي مي‌کنيم به جاهايي سفر كنيم كه مسيرشان كوتاه‌تر باشد، به‌دليل اينكه پسرم كوچك است و در مسافت‌هاي طولاني اذيت مي‌شود.» بازيگر ويژه عيدهاي چند ساله گذشته که با حضور در پايتخت ۱ و ۲ به يکي از چهره‌هاي نوروزي تبديل شده است، در پايان مي‌گويد: «چند سالي است که در ايام عيد سرکار هستم و در عيد سفر نکرده‌ايم، به همين دليل وقتي همه از سفر برمي‌گردند، ما تازه چمدان مي‌بنديم و سفر مي‌رويم!»

سفرهاي نوروزي با هنرمندان!

الناز حبيبي

و سفر به بالي جزيره‌اي براي تمدد اعصاب!

در کنار تمام پيشنهادها براي سفرهاي داخلي، الناز حبيبي يک پيشنهاد خوب براي يک سفر خارج از کشور دارد. پيشنهاد او بالي است؛ جزيره‌اي در شرق آسيا. او مي‌گويد: «پيش از سفرم به بالي چيزهاي زيادي درباره اين جزيره شنيده بودم اما وقتي خودم به آنجا سفر کردم، تازه متوجه شدم خيلي بيشتر از آن چيزي است که تعريفش را شنيده بودم. بالي جاي فوق‌العاده‌اي براي آرامش پيدا کردن و تمدد اعصاب است. ضمن اينکه اهالي بالي ورزش‌هاي مخصوصي دارند که براي اين ورزش‌ها از دريا کمک مي‌گيرند. اين ورزش‌ها واقعا لذت‌بخش است. بالي مردمان مهربان و خونگرمي دارد و آشنايي با آنها حتما برايتان شادي‌آفرين خواهد بود.» او درباره جاذبه‌هاي بالي اين‌طور توضيح مي‌دهد: «جنگل ميمون‌ها، درياچه براتان، معبد آبي اولون دانو و غار فيل‌ها از جاذبه‌هاي جزيره بالي است. به شما توصيه مي‌کنم به‌هيچ‌وجه حرکت‌هاي سنتي و نمايشي بالي که با نوعي شمشيربازي انجام مي‌شود، را از دست ندهيد. اين حرکت‌ها صحنه‌هاي برگزيده‌اي از نمايش?هايي است که در اغلب هتل‌ها برگزار مي‌شود.»

سفرهاي نوروزي با هنرمندان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسافرت اولش پول می خواد............

    • dust

      بابا دمشون گرم عجب سلیقه ای دارن به خدا.خوش به حالشون.بهشون وهمچنین شما پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم ...........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج