۹۷۰۴۰۷
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

نانوایی‌های پایتخت در عید نوروز هم فعال هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: هماهنگی‌های لازم برای ادامه فعالیت نانوایی‌های سنتی استان در روزهای عید نوروز انجام شده است.

ایرنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: هماهنگی‌های لازم برای ادامه فعالیت نانوایی‌های سنتی استان در روزهای عید نوروز انجام شده است.

محمد امامی امین روز سه شنبه به نتیجه نشست های ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان اشاره کرد و افزود: در خصوص قیمت نان برای سال آینده صحبتی نشد اما لزوم رعایت نکات بهداشتی در نانوایی ها به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مورد تاکید قرار گرفت.

وی یادآورشد: این موضوع از آن رو مورد تاکید قرار گرفت تا خود نانوایی ها با انتقال ویروس به نان از طریق دست و پول آلوده، موجب گسترش بیماری در جامعه نشوند.

امامی امین اظهارداشت: یکی دیگر از مباحثی که مطرح شد، لزوم زمینه سازی برای تولید همه آرد مورد نیاز استان در داخل تهران است که به تبع آن نیاز تهران به سایر استان ها و پرداخت هزینه مازاد برای حمل و نقل کاهش می یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: یکی دیگر از مباحثی که مطرح شد در خصوص تامین آرد با کیفیت مورد تقاضای نانوایی ها بود.

وی اضافه کرد: تعداد کمی از کارخانه های تولید آرد، آرد با کیفیت عرضه می کنند اما زمان عرضه آرد این واحدهای تولیدی فرا می رسد، به سبب بالا بودن تقاضای نانوایان کل سهمیه آنها به اتمام می رسد.

امامی امین خاطرنشان کرد: در مقابل تعدادی از کارخانه های تولید آرد نیز وجود دارد که از سیستم قدیمی و فرسوده استفاده و آرد با کیفیت عرضه نمی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: در این نشست بنا شد، سهمیه گندم اختصاص یافته به واحدهای تولید آرد، به شکل شناور در اختیار اداره کل غله قرار گیرد تا واحدهایی که آرد با کیفیت تولید می کنند محصول بیشتری به نانوایان عرضه کنند.

وی ادامه داد: به این طریق زمینه رقابت میان کارخانه های تولیدکننده آرد ایجاد می شود و نانوایان نیز می توانند به آرد با کیفیت بیشتری دسترسی داشته باشند.

عرضه میوه شب عید از ۲۴ اسفند

امامی امین به نتیجه نشست ستاد تنظیمم بازار نیز اشاره کرد و افزود: یکی از موارد مطرح شده زمان و قیمت عرضه میوه شب عید بود که بناست قیمت آن از سوی ستاد تنظیم بازار کشور تعیین و خود آن از ۲۴ اسفند در سطح نقاط مشخص شده عرضه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به خرید بیش از چهار هزار تن پرتقال تامسون و سه هزار تن سیب مرغوب دماوند اعلام کرد: این میوه ها در سطح میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای به ویژه افق کوروش و نقاط تعیین شده شهرداری در مناطق ۲۲ گانه عرضه شود.

وی تاکید کرد: قیمت این میوه ها پایین تر از سطح بازار است اما تدابیر لازم برای جلوگیری از ایجاد صف و تجمع مردم در عرضه آن پیش بینی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا فعالن؟؟؟؟ من فکر کردم از گرسنگی باید بمیریم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج