جاباما
۹۷۰۴۲۳
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

تعداد قربانیان مصرف الکل در اردبیل به ۳ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس صحبت‌های غیر علمی افراد ناآگاهی که مصرف الکل را در پیشگیری از کرونا مؤثر معرفی می‌کردند، ۳ نفر در استان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: براساس صحبت‌های غیر علمی افراد ناآگاهی که مصرف الکل را در پیشگیری از کرونا مؤثر معرفی می‌کردند، ۳ نفر در استان جان خود را از دست دادند.

قدرت اخوان اکبری عنوان کرد: با توجه به صحبت‌های غیر علمی برخی از سودجویان و یا افراد نا آگاه که مصرف الکل را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مؤثر معرفی می‌کردند متأسفانه سه نفر در استان اردبیل جان خود را از دست دادند.

به گفته وی بر اثر مصرف الکل تا کنون سه نفر نیز در استان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و یک نفر نیز دچار مرگ مغزی شد؛ همچنین چندین نفر نیز در این خصوص تحت دیالیز قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تأکید بر اینکه پیش از انجام هر اقدامی باید با پزشک مشورت کرد، افزود: از عموم مردم تقاضا داریم به شایعات توجه نکرده و اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی دنبال کنند

اخوان اکبری با بیان اینکه از هموطنان عزیز درخواست می‌شود که تا اطلاع بعدی به استان اردبیل سفر نکنند، ادامه داد: بهترین و امن ترین مکان برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا منازل بوده و آحاد مردم جز در مواقع ضروری از خانه خارج نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید هاشمی

      این نشون میده که ملت ما الکل داروخونه ای و سفید زیاد مصرف میکردن و بخاطر کرونا و افزایش تولید این مورد مواد، تولیدکننده ها به کیفیت توجه نمیکنن و مردم ایم مدت لطفا رعایت کنن و میل نفرمایند

    • بدون نام

      خدارو شکر که شنگول دار فانی را وداع میکنن

    • بدون نام

      سلام خبری
      تیترت رو عوض کن...
      قربانی؟
      غلط کرده مشروب بخوره.... قربانی ب کسی میگن که واقعا قربانی شده باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج