جاباما
۹۷۰۴۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لیگ نوزدهم در حال فراموش شدن است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، لیگ نوزدهم به فراموشی سپرده شده است.

خبرگزاری مهر: محسن یوسفی در گفت‌وگویی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران درباره شرایط تیم استقلال گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد که لیگ برتر همانند سایر رشته‌ها تعطیل شود و وضعیت فوتبال ما در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. استقلال هم تا اینجای فصل روزهای خوبی را تجربه نکرده است. البته در اواخر حضور استراماچونی، آبی‌پوشان روند رو به رشدی را پیدا کرده و بر روی نوار برد بودند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: تغییرات مدیریتی و مصدومیت‌ها به ضرر استقلال و در واقع بلای جان این تیم شد. زوج قائدی و دیاباته که گل‌های خوبی را برای استقلال زدند، از هم پاشیدند. باید امیدوار بود با تعطیلات پیش‌رو، مصدومان استقلال به شرایط آرمانی بازگردند. متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در کشور، همه لیگ نوزدهم را فراموش کرده‌اند و اینطور به نظر می‌رسد که این لیگ نیمه‌ کاره به پایان برسد.

وی در مورد حضور علی فتح‌الله‌زاده در استقلال بیان کرد: فتح‌الله‌زاده تجربه مدیریت در فوتبال و بخصوص استقلال را دارد؛ او شناخت خوبی از آبی‌پوشان داشته ولی در بدترین زمان ممکن به استقلال آمده است. بدهی‌های بازیکنان خارجی و پرداخت مطالبات بازیکنان حال حاضر، شرایط را سخت را می‌کند. حال فتح‌الله‌زاده باید از این مشکلات به سلامت عبور کند ضمن اینکه وی باید از معاونانی استفاده کند که کاربلد بوده و بتوانند همراه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مشکلات استقلال را برطرف کنند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران هم تصریح کرد: اسکوچیچ مربی‌ای است که در فوتبال ایران، همه او را می‌شناسند. البته او عملکرد موفقی نداشته و سرمربی تیم‌هایی بوده که نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند. برخی معتقدند نحوه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مشکوک بوده است. در هر صورت اسکوچیچ با فوتبال ایران روزهای سختی را خواهد داشت. به عنوان یک ایرانی امیدوار هستیم با این مربی هم بتوانیم به جام‌جهانی صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج