۹۷۰۴۶۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تکذیب ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا ویروس تکذیب می شود.

پایگاه اطلاع رسانی استاندار تهران: مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا ویروس تکذیب می شود.

امین بابایی در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا ویروس اظهار داشت: استاندار تهران به عنوان مسئول سلامت مردم استان در جلسات مقابله با کرونای استان حضور فعال دارد و مشغول رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم می باشد، همچنین معاونان ایشان نیز با رعایت نکات بهداشتی در قالب کارگروه های مختلف امور مردم را پیگیری می کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تاکید کرد: بر اساس تاکیدات استاندار تهران از شهروندان استان تقاضا می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند تا از گسترش و شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

بابایی از رسانه ها درخواست کرد: در این شرایط ضمن اطلاع رسانی درست و به موقع، با بررسی صحت و سقم اخبار از انتشار اخباری که سبب تشویش اذهان عمومی می شود، پرهیز کنند.

ویروس کرونا که رسما کووید - ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸ هزار و ۴۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرار گندش در میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج