جاباما
۹۷۰۴۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خاش حالت قرنطینه به خود گرفت

به دنبال شیوع بیماری ویروسی کرونا در کشور و برخی شهرهای سیستان و بلوچستان، شهرستان مرزی خاش حالت قرنطینه ای گرفت و ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی، بازارهای این شهر از فردا تعطیل هستند.

به دنبال شیوع بیماری ویروسی کرونا در کشور و برخی شهرهای سیستان و بلوچستان، شهرستان مرزی خاش حالت قرنطینه ای گرفت و ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی، بازارهای این شهر از فردا (چهرشنبه) تعطیل هستند.

فرماندار خاش گفت: به جهت روند رو به رشد و تصاعدی ویروس کرونا و بدلیل مشکلات خاصی که ایجاد خواهد کرد، نیاز به اتخاذ تدابیر و بموقع می‌باشد.

صاحب گل صالحی افزود: حفظ سلامت مردم اولویت مهم بوده و نیاز به عملیاتی نمودن برخی اقدامات می‌باشد که کنترل مبادی ورودی و خروجی و تعطیل کردن اماکن صنفی پرتردد از جمله این اقدامات است.

صالحی ادامه داد: در نشست امشب ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری ویروسی کرونا
مقرر شد اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف به قید فوریت نسبت به تعطیلی بازار شهر خاش (بجز سوپرمارکت، خبازیها، مواد پروتئینی گوشت، ماهی و مرغ و تربار فروشی) خصوصا صنف های پر تجمع و پرتردد اقدام نمایند.

فرماندار خاش اظهار داشت: استقرار نیروهای نظامی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و هلال احمر در ورودی و خروجی شهرستان خاش در جهت کنترل و مدیریت افراد و خودروهای ورودی و خروجی شهرستان از فردا در دستور کار قرار می گیرد.

با حضور فرماندار خاش و اعضای شورای تامین و تعدادی از مدیران نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان خاش تشکیل شد.

در این نشست مقرر شد: ادارات شهرستان خاش مواد ضد عفونی برای ارباب رجوعان در درب ورودی ادارات فراهم نمایند.

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح شهر در دستور کار شبکه بهداشت و درمان و سایر دستگاه‌های اجرایی جهت آموزش عمومی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج