۹۷۰۵۸۸
۱۰ نظر
۵۰۷۸
۱۰ نظر
۵۰۷۸
پ

بهترین تلویزیون‌های ایرانی ۵۵‌اینچی

سایز تلویزیون جدیدی که می‌خرید باید حداقل ۵۵ اینچ باشد. این مسئله شاید از نظر علمی مبنای دقیقی نداشته باشد، اما بهتر است بدانید پس از کش و قوس‌های فراوان، کارشناسان به‌این نتیجه رسیده‌اند که دست از متر کردن خانه‌ها بردارند، تلاش برای پیدا کردن فرمول‌های علمی و منطقی را متوقف کنند و تنها روی موضوع مد بازار و سلیقه مشتری متمرکز شوند.

برترین‌ها: سایز تلویزیون جدیدی که می‌خرید باید حداقل ۵۵ اینچ باشد. این مسئله شاید از نظر علمی مبنای دقیقی نداشته باشد، اما بهتر است بدانید پس از کش و قوس‌های فراوان، کارشناسان به‌این نتیجه رسیده‌اند که دست از متر کردن خانه‌ها بردارند، تلاش برای پیدا کردن فرمول‌های علمی و منطقی را متوقف کنند و تنها روی موضوع مد بازار و سلیقه مشتری متمرکز شوند. به‌نظر آن‌ها یک تلویزیون ۵۵ اینچی قادر است صرف‌نظر از ابعاد خانه، تجربه‌ای نزدیک به سینما را برای مخاطب فراهم کند. پیروی از مد قطعا می‌تواند خرج روی دست‌تان بگذارد؛ مثلا تلویزیون‌های ۵۵ اینچی ایرانی موجود در بازار ایران بین شش تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند. دقیقا به همین دلیل فکر می‌کنم لازم است قبل از خرید، همه آن‌ها را خوب و دقیق بررسی کنیم تا کلکی توی کارشان نباشد.

۱. شهاب مدل SH۱۰۲U۱

بهترین تلویزیون‌های ایرانی ۵۵‌اینچی

قیافه تلویزیون شهاب آدم را یاد تلویزیون‌های پنج سال پیش ال‌جی و سامسونگ می‌اندازد، اما در عی سادگی این دستگاه می‌تواند پا به‌پای تکنولوژی‌های روز دنیا قدم بردارد و در بازار با آن‌ها رقابت کند. مهمترین ویژگی آن امکان پخش تصاویر ۴k است. اگرچه فعلا منابع تصویری محدودی در دسترس داریم، اما تا چشم روی هم بگذاریم زمانه عوض می‌شود و شاهد ارتقا تصاویر فیلم‌های دانلودی و حتی کیفیت پخش شبکه‌های تلویزیونی خواهیم بود.

صدای تلویزیون شهاب از دو بلندگوی هشت واتی خارج می‌شود به‌همین خاطر احتمالا ترجیح دهید موقع تماشای فیلم از یک دستگاه ساندبار یا سینمای خانگی کمک بگیرید. می‌توان سه دستگاه پخش‌کننده را با کابل HDMI به آن متصل کرد همچنین دو تا پورت USB رویش گذاشته‌اند. با این‌حال دوست‌داشتنی‌ترین چیز درباره آن وجود سیستم‌عامل اندروید است که باعث می‌شود یک موبایل صفحه بزرگ در اختیار داشته باشید و کلی برنامه مثل فیلیمو روی تلویزیون نصب کنید.

قیمت: هفت میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

۲. جی‌پلاس مدل JU۹۲۲N

بهترین تلویزیون‌های ایرانی ۵۵‌اینچی

اولین بار که تلویزیون‌های جی‌پلاس را در نمایندگی‌های سابق ال‌جی دیدم دلم سوخت. به‌نظرم طراحی آن‌ها حداقل مال ۱۰ سال پیش است. دقیقا وقتی تلاش می‌کنید با آن‌ها حرف بزنید و مثلا بگویید لعنتی! تو چطوری اینقدر زشت شدی، دستشان را روی شانه‌تان می‌گذارند و می‌گویند آبروریزی نکن، جبران می‌کنم رفیق! بیایید بی‌انصاف نباشیم و ببینیم می‌توانند از عهده این کار بربیایند یا نه. برای شروع سراغ سیستم‌عامل اندروید آن‌ها می‌رویم. متاسفانه متوجه شدم جی‌پلاس خیلی روی به‌روز بودن سیستم‌عامل اندوروید محصولاتش وسواس ندارد.

در عوض دو تا پورت USB و سه تا پورت HDMI روی تلویزیون گذاشته‌اند. چیزی که در بازار مرسوم است. یکی ا‌ز آن‌ها را می‌توان به دستگاه پخش‌کننده فیلم اختصاص داشت. یکی را برای کنسول بازی بچه‌ها کنار گذاشت و از سومی برای دریافت شبکه‌های خارجی استفاده کرد. تیر خلاص را در لحظه آخر می‌اندازند؛ با تاکید روی اینکه تلویزیون ۵۵ اینچی جی‌پلاس می‌تواند تصاویر ۴K را مثل آب خوردن پخش کند. چی بهتر از این؟

قیمت: هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

۳. ایکس‌ویژن مدل XT۵۳۰

بهترین تلویزیون‌های ایرانی ۵۵‌اینچی

تیم طراحی ایکس ویژن تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا تلویزیونی کاملا مطابق مد روز دنیا تولید کند. ضخامت دستگاه کم است، پایه‌ها را ق1شنگ و تودل‌برو طراحی کرده‌اند و حاشیه‌ها به‌خاطر رنگ مشکی جلوه خوبی دارند. به‌نظر من وقتی کار تمام شده و مطمئن شده‌اند یک تلویزیون خوشگل ساخته‌اند یکی پرسیده چطوری می‌توانیم تمام زحمت‌هایمان را به‌باد بدهیم؟ و بقیه جواب داده‌اند لوگوی X-Vision را با فونت بزرگ زیر تلویزیون بزنیم. ممکم است من مقداری اغراق کنم، اما متاسفانه آن‌ها این کار را واقعا انجام داده‌اند و نتیجه کارشان همان اندازه واقعی بد است.

دومین چیزی که باید درباره آن به‌شما هشدار بدهم طراحی ریموت کنترل‌هایی است که ایکس‌ویژن داخل جعبه محصولاتش می‌گذارد. در مدل‌های ارزان‌قیمت این ریموت‌ها واقعا اعصاب‌تان را خرد می‌کنند و در مدل‌های گران مثل همین محصول ریموت را طوری ساخته‌اند که نتوان به سادگی سر و ته دستگاه را تشخیص داد. اگر از این عیب بگذریم XT۵۳۰ یک تلویزیون ۵۵ اینچی تمام HD با سه‌تا پورت HDMI و دو تا پورت USB است و قیمت آن در قیاس با بقیه تلویزیون‌های ایرانی بالا تعیین شده.
قیمت: شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

۴. اسنوا مدل S۳۷BL

بهترین تلویزیون‌های ایرانی ۵۵‌اینچی

ملاقات با تلویزیون اسنوا مثل اولین مرتبه‌ای است که همکلاسی‌های دوران مدرسه‌تان را می‌بینید. حتی اگر از قیافه آن‌ها خوش‌تان نیاید یک صدای درونی مدام توی سرتان ونگ می‌زند که تقسیم‌بندی انجام شده و قرار نیست چیزی بهتر از آن نصیب‌تان شود. چاره‌ای نیست و باید برویم سراغ مشخصات دستگاه تا شاید باطن دستگاه آرام‌مان کند. فکر می‌کنید اینجا با چی طرف‌حساب هستیم؟ یک تلویزیون ۵۵ اینچی با قابلیت نمایش تصاویر تمام HD، یک پورت USB و سه‌تا پورت HDMI.

خدای من! بیایید یک شانس دوباره به تلویزیون اسنوا بدهیم. یک چیزی مثل برچسب قیمت. روی آن نوشته‌اند هفت میلیون تومان! قطعا تولیدکننده برای این روش قیمت‌گذاری دلایل خاص خودش را دارد، اما من و شما به‌عنوان خریدار در نهایت این محصول را با تلویزیون‌های شهاب و جی‌پلاس مقایسه می‌کنیم که با اینکه فقط کمی گران‌تر هستند هم سیستم‌عامل اندروید دارند هم می‌توانند تصاویر ۴K پخش کنند. من که تصمیم خودم را گرفته‌ام؛ S۳۷BL اسنوا همان همکلاسی است که تا آخر سال تحصیلی در یک کلاس هستیم، اما قرار نیست به هم سلام کنیم.

قیمت: شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیارش اریایی

      مگه مغزخرخوردن ملت ۷میلیون برا این اسباب بازی ها پول بدن واقعا که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا.یه سری کپی مضخرف اونم با این قیمتا

      • بدون نام

        قاچاق بخریم بهتره , اینا واقعا آشغالن اونم با این قیمتها, بخدا الجی ساده دارم الان۱۰۰ هزار ساعت روشن بوده آخ نگفته

    • بدون نام

      کیفیت رنگ کدام مدل طبیعی تره

    • بدون نام

      واقعا تلویزیون های خوبی داریم. طراحیشون عالیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه طرحاشون کپیه.عالی ندیدی که به اینا میگی عالی!!!

    • بدون نام

      متاسفانه گزارش تان خیلی قدیمی بود

      پاسخ ها

      • پرنده‌باز آلکاتراز

        خییییییییییییلی قدیمی بود! خییییییییلی! و کارشناسیشم خیلی سطحی بود!

    • بدون نام

      دو سه میلیون بیشتر بدید ی ۴۹ سونی بخرید ی سرو گردن بالاتر از سامسونگ الجیه اینا ک همه چینی و آشغالن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون سامسونگ و ال جی هم تو چین اسمبل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج