۹۷۰۶۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ناگلزمان: لایپزیش به مراتب بهتر از تاتنهام بود

یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش بعد از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل تاتنهام از بازیکنان خود تمجید کرده و وفادار ماندن آنها به سبک بازی همیشگی لایپزیش را فوق‌العاده دانست.

ورزش سه: لایپزیش دیشب در خانه خود در مقابل تاتنهام دست به کاری بزرگ زد و موفق شد با دو گل مارسل سابیتزر در نیمه اول و تک‌گل امیل فورسبرگ در اواخر بازی شاگردان مورینیو را در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ با نتیجه ۳-۰ شکست داده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی ۴-۰ و با اقتدار راهی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتها شود.

یولیان ناگلزمان سرمربی جوان لایپزیش در پایان بازی به ستایش و تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت وفادار ماندن بازیکنان لایپزیش به سبک بازی مورد نظر او در این بازی واقعا فوق‌العاده و شایان تقدیر بوده است.

ناگلزمان در این باره به خبرنگاران گفت:" ما تجربه کمی از حضور در مراحل حذفی چمپیونزلیگ داریم و برای اولین بار است که در این مرحله بازی می‌کنیم و در نتیجه در حالی به این مسابقه قدم گذاشتیم که عصبی و نگران بودیم. ولی اتفاق خارق‌العاده‌ای که افتاد این بود که بازیکنان ما تمرکز بالای خودشان را حفظ کردند و سعی کردند به سبک همیشگی لایپزیش بازی کنند. اینکه سبک بازی ما در این مسابقه حساس در مقابل تیمی مثل تاتنهام تغییر نکرد خیلی مهم است".

سرمربی لایپزیش در ادامه صحبتهایش گفت:" ما برای مقابله با تاتنهام در تیم خودمان تغییرات زیادی بوجود نیاوردیم و به شیوه خودمان بازی کردیم و البته این کار را فوق‌العاده انجام دادیم".

ناگلزمان در ادامه صحبتهایش گفت:" از اینکه توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم خیلی خوشحالم و یکی از علتهای اصلی خوشحالی‌ام این است که ما واقعا لیاقت این پیروزی و صعود را داشتیم. ما در این دو بازی چهار گل زدیم و حتی یک گل هم دریافت نکردیم، آن هم در مقابل تیمی مثل تاتنهام. ما امروز به وضوح تیم برتر میدان بودیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج