۹۷۰۶۳۷
۲۴ نظر
۵۰۱۱
۲۴ نظر
۵۰۱۱
پ

توضیح درباره زمان بازگشایی مدارس

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش‌ها تا ۲۰ فروردین برنامه‌ریزی شده است و امکان دارد سال تحصیلی تغییر کند و و یک ماه از تعطیلات تابستانی را به آموزش اختصاص دهیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش‌ها تا ۲۰ فروردین برنامه‌ریزی شده است و امکان دارد سال تحصیلی تغییر کند و و یک ماه از تعطیلات تابستانی را به آموزش اختصاص دهیم.

علیرضا کمرئی، صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: برای نخستین بار بعد از سال‌های جنگ تحمیلی با شبکه آموزش و سپس شبکه چهار، آموزش را از رسانه ملی آغاز کردیم و البته برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس از رسانه‌های متعددی استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تلویزیون یک رسانه مکمل است، گفت: اکنون که تعطیلی مدارس به ما تحمیل شده است باید وضعیتی ایجاد می‌کردیم که دانش آموزان آسیب نبینند و تاکنون در مدارس حدود ۷۰درصد محتوای آموزشی آموزش داده شده است و ۳۰درصد باقی مانده از طریق آموزش تلویزیونی است.

کمرئی خاطرنشان کرد: معلمان برای آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی هم اقدام کرده‌اند و بیش از ۱۸۲ درس در دوره متوسطه داریم که البته حجم کار سنگین است و ۹۵درس تکراری داریم که ۹۰ درس را در تلویزیون آموزش می‌دهیم.

زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست

آموزش‌ها تا ۲۰ فروردین برنامه‌ریزی شده است

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۰۰هزار دانلود فیلم آموزشی داریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان بازگشایی مدارس مشخص نیست، برای تداوم آموزش دانش آموزان برنامه ریزی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: سلامت دانش آموزان برای ما اهمیت دارد و در حال حاضر آموزش‌ها تا ۲۰فروردین برنامه‌ریزی شده است و هدف گذاری تا خردادماه را انجام داده‌ایم.

احتمال اختصاص یک ماه از تعطیلات تابستانی به امر آموزش

کمرئی با بیان اینکه در فرصت باقی مانده اگر مدارس باز شوند امکان مرور دروس توسط معلمان را داریم، گفت: درسخت ترین و بدترین شرایط امکان دارد سال تحصیلی تغییرکند و یک ماه از تعطیلات تابستانی را به آموزش اختصاص دهیم.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه خانواده‌ها نسبت به آزمون دانش آموزان نگرانی نداشته باشند، اضافه کرد: مدرسه محور آموزش‌های ماست و معلمان با همکاری دانش آموزان این فضا را شکل می‌دهند و به مرور آموزش‌ها توسط معلمان هر چند کوتاه مدت می‌اندیشیم.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش در پایان گفت: ابعاد مدیریتی کار در مدارس تعطیل نیست و مدیران بخشی از جریان راهبری هستند که برای پیشبرد برنامه‌ها باید حضور داشته باشند و البته حضور موثر مدیران و معلمان را مدنظر داریم که گاهی نیاز به حضور فیزیکی آنهاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      سال تحصیلی فعلی کلا تعطیل خواهد بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعطیلم نکنی اولیا بیشتر از شما وامثال شما به فکر جان عزیزانشون هستن...تصمیم و حرفاتون مثه جوجه رنگ شده دیگه اثری نداره...

      • بدون نام

        متاسفانه مدرسه هم تعطیل بشه بچه کنکوریها کلاس کنکورهاشون رو باید شرکت کنند

    • بدون نام

      امسال مگه کسی مدرسه رفت???بقیشم تعطیل کنید بره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مزخرف نگو

    • f

      ماکه داریم درسا رو میخونیم.خواهشا یه ماه اضافه نکنید میدونید چه ضربه ای به ما که کنکور ۱۴۰۰ ایم میخوره.چطوری تو دوماه دهم ویازدهم روبخونیم اخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیز خیلیها با سر به هوایی درس میخونند بعد سال دیگه معلم میاد درس یادشون بده همه مینالند که بلد نیستند و واقعا هم بلد نیستند چون کیفیت اموزش از راه دور پایین تر از حضوری است

      • بدون نام

        این وضعیت نیازمند از خود گذشتگی و همکاری تمام ارگانهاست کاش کنکور رو هم عقب مینداختن که بچه ها برسند

    • بدون نام

      فعلا که هیچ معلمی بیکار نیست و با تمام وجود و با ساعت کاری بیشتر از آن موقع که مدرسه باز بود ، مشغول کار و تدریسند مدرسه تعطیل شده ولی آموزش خیر .

      پاسخ ها

      • سالار شهید

        خواهشا ملت ب کشتن ندید بزارید از همه مهمتر اینه که این مریضی ریشه کن بشه بعد خوبه بچه ها برن مدرسه یا اصلا تکرار پایه بشن مهم اینه که این ویروس ازبین بره بیشتر مرگ‌میر الانم ب خاطر استرس که مردم دارند خواهش میکنم که ملت حرف گوش بدید مثل این کمپین سال گذشته کسی اجیل نخرید به خاطر افراد کم درامد اینم همینطور. دست تو دست همه به خاطر عزیزانمون دید وبازدید ایام عید کنسل کنید .ازخونه درنیاید بیرون .رحمتون ب پزشکار پرستارا بیاد اوناهم خانواده دارند .

    • ر.ن

      مدارس غیردولتی شهریه های ما رو باید پس بدن

    • بدون نام

      دانشجوهاچی؟

    • بدون نام

      بذارید از اول مهر سال بعد دوباره این مقطع رو بگذرونن. کل سال که تعطیل بود طرف هیچی یاد نگرفته چجوری میخواد بره مقصع بالاتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینطوری میشه دیگه طرف هیچی یادنمیگیره و مدرک میگیره. و بدین صورت کشور پر میشه از تحصیلکرده هایی که فقط مدرک دارن و سواد درست و حسابی ندارن.

    • بدون نام

      خواهشاً یه ماه تابستون رو اضافه نکنید خواهشاً من واسه تابستون برنامه ریزی کرده بودم

    • رضایی

      معلما یادشون نیس کی رفتن مدرسه .از بیکاری اذیت میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

      • بدون نام

        خواهشا قبل از حرف زدن کمی فکر کنید تا چرت و پرت از دهنتون بیرون نیاد ، بی عذره بودن بعضی ها که باعث بحران و تعطیلی مدارس میشه رو گردن معلم نندازید.

      • بدون نام

        چرت نگیم دیگه منم دلم پر از معلم اما تمام این دروس انلابن اگر جبرانی نذارن سال دیگه بار رو دوش معلم مقطع بالاتر میخواد درس بده میبینه دانش اموز به مطلب سال قبل مسلط نیست

    • ..

      چرت نبود کاملا درست فرمودند که معلما یادشون نیس کی رفتن مدرسه .از بیکاری اذیت میشن

    • ساسان

      بازگشایی مدارس یعنی به هدررفتن تمام زحمات کادرپزشکی و بروز فاجعه ملی .اگرمیخواهید دانش اموزان و معلمان جانشونو الکی ازدست بدهند مدارسو بازکنید.

    • redtiger

      تا وقتی کرونا جمع نشه فکر نکنم کسی اولادشو بفرسته مدرسه یا دانشگاه من که عمرا بزارم بچه هام تا اتمام این فاجعه از خونه بیرون برن چه برسه به مدرسه، مگه از سر راه پیداشون کردم

    • بدون نام

      والا ما زمان جنگ چندماه میرفتیم مدرسه بعدش دیگه آموزش کمکی تلویزیون بود و میرفتیم امتحان حتی نهایی میدادیم دیگه مثل حالا معلم نه شبکه اجتماعی بود نه چیزی خیلی هم از بچه های حالا بهتر و بیشتر بلد شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین حتی جاهایی ک نخوانده بودیم سوال میدادند .سالهای ۶۵ و ۶۷ .امتحان نهایی و خیلیم مشگل می گرفتند و فقط شبکه دو روزی یک ساعت تدریس میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج