۹۷۰۶۶۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

اهمیت مثبت‌اندیشی در این روز‌ها

الهه رضایی معتقدست با وجود شیوع ویروس کرونا به جای ترسیدن و فکر کردن به موارد منفی بهترست به نکات مثبت فکر کنیم.

خبرگزاری صبا: الهه رضایی گوینده رباره شیوع ویروس کرونا و راه‌های آرام کردن مردم در این شرایط توضیح داد: در این شرایط بهتر است به یکدیگر نزدیک نشویم و از راه دور و تلفنی با هم صحبت کنیم و از حال یکدیگر مطلع شویم تا هرچه بیشتر موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

این مجری برنامه های خاطره انگیز دهه ۶۰ توضیح داد: به جای ترسیدن و فکر کردن به موارد منفی و نکات بد بهتر است به نکات مثبت هم فکر کنیم. اگر در اطرافمان کسی را داریم که نگران و منفی نگر است، روزهای خوبی را که داشتیم به ایشان یادآوری کنیم و بگوییم روزهای خوبی نیز در راه است.

وی افزود: من معتقدم بهترین کار صحبت کردن با یکدیگر است. اگر کسانی هستند که می‌توانیم از صحبت کردن با آن‌ها انرژی و حال خوب کسب کنیم، سعی کنیم با آن‌ها در ارتباط باشیم و از فرصت‌هایی که در این شرایط برای ما فراهم شده است به شکل خوبی استفاده کنیم.

این مجری تلویزیون تاکید کرد: در این وضعیت خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند باید آن‌ها را سرگرم کنند و در حضور فرزندان خود از مشکلات صحبت نکنند. بازی با بچه‌ها بهترین کاری است که می‌تواند بچه‌ها را هدایت کند. بزرگترها می‌توانند با قصه‌ها و ویدیوهایی که مناسب سن فرزندانشان است، آن‌ها را سرگرم کنند.
رضایی با اشاره به اینکه تلویزیون می‌تواند برنامه‌های آموزشی برای همه افراد پخش کند، گفت: این شرایط در واقع فرصتی است برای تلویزیون که خود را نشان بدهد. رسانه اگر به شکل مثبتی مردم را سرگرم کند می تواند نظر عده‌ای را که در گذشته به دلایلی تلویزیون نگاه نمی‌کردند، تغییر دهد و اتفاقات مثبتی را رقم بزند.

وی در پایان عنوان کرد: این فرصت در خانه ماندن برای حفظ سلامتی بدون زیاده روی و به شکل صحیح باشد می‌تواند باعث دلگرمی بیشتر خانواده‌ها و برقراری ارتباط بهتر بین آن‌ها بشود. در این شرایط افراد خانواده می‌توانند به درددل یکدیگر گوش بدهند و با هم بیشتر معاشرت کنند. همچنین بهتر است از خاطرات خوب با هم صحبت و دلگرمی را پررنگ تر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج