۹۷۰۸۳۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

تاج تهدید به افشاگری کرد

پست اینستاگرامی جدید مهدی تاج بیش از هر چیز یک نکته مهم در دل خود داشت. اینکه رئیس پیشین فوتبال ایران نیست.

دنیای ورزش تورنتو: پست اینستاگرامی جدید مهدی تاج بیش از هر چیز یک نکته مهم در دل خود داشت. اینکه رئیس پیشین فوتبال ایران نیست.

در هفته های اخیر شایعات بسیاری درباره سفر خانوادگی مهدی تاج رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ایران به آلمان و حتی مهاجرت او سر زبان‌ها افتاده بود اما این خبر را هیچ کس تائید یا تکذیب نکرده بود. حالا دو روز پس از حرف های قاضی زاده هاشمی نماینده منتقد تاج در مجلس شورای اسلامی، مهدی تاج پستی اینستاگرامی منتشر کرده و در آن تهدید کرده است که می خواهد علیه باندی افشاگری کند که دشمن فوتبال ملی هستند و سازمان یافته علیه فدراسیون او دسیسه کرده اند!

تاج گفته بزودی و به صورت حضوری و رودررو این حرف ها را می زند و این نشان می دهد او در ایران نیست تا مثلا به یک برنامه زنده تلویزیونی برود.

تاج همچنان یکی از اعضای شورای ورزش سیماست و احتمالا به سادگی می تواند به برنامه های ورزشی تلویزیون برود. اگرچه قاضی زاده هاشمی هم نماینده مجلس در شورای عالی نظارت بر صدا و سیما است و نفوذ خوبی در این رابطه دارد.

تاج آن طور که در استوری خود نوشته می خواهد بزودی برگردد. او ننوشته کجاست اما از قدیم گفته می شد او در صنعت فولاد تجارت دارد و یکی از تجارت های اصلی اش صادرات فلزات به اروپا است.

اگرچه چند وقت قبل گفته شد به خاطر بیماری قلبی، این مدیر نمی تواند پرواز کند و یکی از دلایل برای استعفای ناگهانی اش همین موضوع یاد شده بود اما حالا این استوری جدید تاج حکایت از سفر احتمالی اش به مکانی خارج از ایران دارد و باید دید شایعات سفرش به آلمان هم تائید می شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهی شکر مملکت داربما

    • ایرانی

      عجب مملکتی داریما!!!!!

    • بدون نام

      طی چهل سال گذشته هزاران میلیارد دلار ثروت کشور توسط وطنفروشان خائن و ریاکار از کشور خارج شد ثروتی که اگر در ایران سرمایه گذاری میشد الان از نظر ثروت و اقتصاد رتبه اول را در دنیا داشتیم

    • بدون نام

      قابل توجه اونایی که توهم دشمن خارجی دارن ، بخدا دشمن این کشور و ملت وطنفروشان ریاکار داخلی هستن که به اسم دین و مذهب کشور را بسمت دره سقوط سوق میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج