۹۷۰۹۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آشوبی: تغییرات، پرسپولیس را وارد بحران می‌کند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بی ثباتی به سود این باشگاه نیست گفت: تغییرات بوجودآمده در مدیریت باشگاه پرسپولیس تمرکز اعضای تیم را بهم می زند و این اتفاق خوبی نیست.

خبرگزاری مهر: فرزاد آشوبی در خصوص استعفای محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا اتفاق خوشایندی برای باشگاهی که ثبات در ارکان فنی اش یکی از مهم ترین نقاط قوتش بوده است محسوب نمی شود.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: من در جریان نحوه مدیریت امور اجرایی باشگاه توسط آقای انصاریفرد نبوده و نیستم. با این حال معتقدم او مدیری از جنس فوتبال بوده است و از مشکلات اگاه بود. رفتن او قطعا به ضرر باشگاهی خواهد شد که چرخه مدیریتی و اقتصادی درستی نداشته و نخواهد داشت.

آشوبی درباره حضور مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست فعلی سرخ ها یاداور شد: مجموعه فعلی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس یکی از بهترین هایی هستند که در چند سال اخیر لیگ برتر گرد هم آمده اند. رفتن انصاریفرد و اتفاقات حاشیه ای در باشگاه تمرکز رختکن را بر هم می زند و پرسپولیس را وارد بحران ناخواسته ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است اما نباید نگاهش به بازی های باقیمانده، ساده باشد. بنابراین تا زمانیکه لیگ برتر ادامه دارد باید حواس یحیی گل محمدی و بازیکنانش روی بالابردن جام متمرکز باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج