۹۷۱۰۹۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مطهری: اوبلاک برگ برنده سیمئونه بود

پرسپولیس با اختلاف امتیازی مناسب در صدر جدول قرار دارد و منتظر است تا با شروع بازی ها به سوی چهارمین قهرمانی متوالی گام بردارد.

ورزش سه: پرسپولیس با اختلاف امتیازی مناسب در صدر جدول قرار دارد و منتظر است تا با شروع بازی ها به سوی چهارمین قهرمانی متوالی گام بردارد. فعلا که کرونا بزرگترین مانع پرسپولیسی ها برای پوکر کردن در قهرمانی به حساب می آید. آنها بعد از چند نتیجه خوب خودشان را آماده کسب جام می کردند که کوید-١٩ آمد و فعلا فوتبال را تعطیل کرده است. حمید مطهری مربی این تیم در این رابطه گفت:«ما ۵ روز تمرینات را تعطیل کرده و از امروز شروع کردیم اما واقعا بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم باید چکاری انجام بدهیم.»

او افزود:« شرایط خوبی نیست امیدوارم هرچه زودتر همه چیز به شرایط نرمال برکردد.»

مطهری همچنین گفت:« ما از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی شرایط خوبی داشتیم که کرونا باعث تعطیلی مسابقات شد. با این وجود مهمترین سلامتی کلی مردم و جامعه است و این اولویت اول همه ما است.»

مربی پرسپولیس درباره تغییر و تحولاتی که در مدیریت باشگاه رخ داد هم گفت:«خب این اتفاقات مدیریتی است و در رده های بالای باشگاه رخ داد، من به عنوان یکی از اعضای کادرفنی نمی توانم نظری بدهم فقط می توانم از زحمات آقای انصاری فرد تشکر کنم. ایشان یک مدیر فوتبالی بود که در راه آهن هم با او کار کرده بودم، در مدت حضورش زحمت زیادی برای تیم کشید و ما توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم. »

او همچنین گفت:« درباره شرایط حال حاضر مدیریت چیز زیادی نمی دانم فقط آرزو می کنم هر اتفاقی می افتد به نفع پرسپولیس باشد وهرکسی می آید کمک کند که این باشگاه بتواند روند موفقیت آمیز و رو به پیشرفتی داشته باشد. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی ها و تورنمنت های مهمی را پیش رو دارد و هدفش هم کسب عنوان قهرمانی در همه آن ها است و باید برای چنین هدفی کاملا آماده باشد.»

مربی پرسپولیس درباره شرایط تیم هم گفت:« همه بچه ها با به غیر از بشار در اختیار داریم و بچه ها شرایط خیلی خوبی دارند.»

حمید مطهری در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به پیروزی شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر لیورپول گفت:« بازی شگفت انگیزی بود. از هر دو تیم توقع چنین نمایش سطح بالایی را داشتیم. من معتقدم ما باید همان‌قدر که برای عقاید فنی کلوپ احترام قائلیم به تفکرات سیمیونه هم احترام بگذاریم.»

او افزود:«اتلتیکو از اشتباه لیورپول نهایت استفاده را برد و البته نباید نقش یک دروازه بان فوق العاده را در این نتیجه نادیده گرفت. سیمینه گفته بود که اگر بارسلونا مسی را دارد ما هم اوبلاک را داریم و این دروازه بان دیشب نشان داد که چقدر برای تیمش ارزش دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      تورو سننه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج