جاباما
۹۷۱۲۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاریخ پس از ۸۴سال تکرار شد

رقابت‌های لالیگا بعد از این که حدود ۸۴ سال که به دلیل جنگ داخلی در اسپانیا به تعویق افتاده بود، حالا این بار به دلیل ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

ورزش سه : رقابت‌های لالیگا بعد از این که حدود ۸۴ سال که به دلیل جنگ داخلی در اسپانیا به تعویق افتاده بود، حالا این بار به دلیل ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

ساعاتی پیش بود که خبری مبنی بر مبتلا شدن یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونا مخابره شد؛ موضوعی که نگرانی بسیار بزرگی را در این کشور به وجود آورد.

ساعاتی بعد از انتشار خبر مبتلا شدن بسکتبالیست رئال‌مادرید به کرونا، لالیگا نیز وارد عمل شد و به شکل رسمی اعلام کرد که ادامه رقابت‌های این لیگ تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است. البته این موضوع فعلاً برای دو هفته قطعی خواهد بود و بعد از آن دوباره درباره اش تصمیم گیری می شود.

تاریخ پس از ۸۴سال تکرار شد

نکته جالب درباره به تعلیق درآمدن بازی های لالیگا اما این است که پیش از این حدود هشتاد و چهار سال پیش چنین اتفاقی برای این رقابت‌ها رقم خورده بود. بین سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۳۹ یک جنگ داخلی در کشور اسپانیا شکل گرفت و همین موضوع باعث شد که رقابت های لالیگا تحت تاثیر آن به حالت تعلیق در بیاید. حالا اما بعد از حدود ۸۴ سال این اتفاق یک بار دیگر برای لالیگا رخ داده و ویروس کرونا این رقابت‌ها را به تعویق انداخته است.

تاریخ پس از ۸۴سال تکرار شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج