۹۷۱۲۷۰
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

اوج شیوع کرونا در چین پُشت سر گذاشته شد

سخنگوی کمیته بهداشت و سلامت چین اظهار کرد اوج شیوع ویروس کرونا در چین پایان یافته است و شمار مبتلایان جدید در این کشور پیوسته در حال کاهش و سطح کل شیوع بیماری نیز نسبتا پائین است.

ایرنا: سخنگوی کمیته بهداشت و سلامت چین اظهار کرد اوج شیوع ویروس کرونا در چین پایان یافته است و شمار مبتلایان جدید در این کشور پیوسته در حال کاهش و سطح کل شیوع بیماری نیز نسبتا پائین است.

«می فنگ» روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری در پکن با اشاره به اینکه کرونا در حال حاضر به سرعت در جهان شیوع می یابد افزود: چین با جدیت به این موضوع توجه دارد و با کشورهایی که به دلیل مبارزه با این ویروس، تحت فشار هستند احساس مشابهی دارد.

اوج شیوع کرونا در چین پُشت سر گذاشته شد

او گفت: چین تمایل دارد همچنان با پایبندی بر عدالت، شفافیت و مسئولیت پذیری در قبال امنیت بهداشت جهانی و سلامت مردم، همکاری موثر با سازمان بهداشت جهانی، کشورها و مناطق دیگر را تقویت بخشد و برای مقابله مشترک جهان با کرونا سهم خود را ادا کند.

اظهارات این مقام چینی پس از آن صورت گرفت که کمیسیون ملی بهداشت چین صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته در سراسر چین تنها ۱۵ مورد جدید از ابتلا به کرونا و همچنین فوت ۱۱ تن دیگر ثبت شده است.

می ادامه داد: سازمان بهداشت جهانی بیماری ویروس کرونا را بیماری همه گیر جهان اعلام کرد که این اقدام نشان می دهد کرونا چالش مشترک بشر است.

بر اساس گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین، شمار کل مبتلایان به کرونا در چین تا امروز پنجشنبه به ۸۰ هزار و ۹۸۱ تن و تعدادی فوتی ها هم به سه هزار و ۱۷۳ نفر رسیده است.

گزارش ها حاکی است که در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۱۸ نفر درمان و از مراکز بیمارستانی مرخص شده اند با این رقم شمار کل بهبود یافتگان در چین به ۶۲ هزار و ۹۱۳ نفر رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت همچنین گزارش کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مبتلا به کرونا که از خارج از کشور به چین سفر کرده بودند هم شناسایی شدند بر این اساس شمار خارجی هایی که به چین سفر کرده و به کرونا مبتلا هستند به ۸۵ نفر رسیده است.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان نیز تاکنون در مجموع ۱۷۷ مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که ۱۲۹ مورد در ناحیه اداری ویژه هنگ کنگ، ۱۰ مورد در ناحیه اداری ویژه ماکائو و ۴۸ مورد در جزیره تایوان اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بیشعورید ،خدا لعنتتون کنه که هرچی دم دستتونه میخورید . کل دنیا را نابود کردین .

    • بدون نام

      چند روز بعد چین دروازه هاشو رو دنیا میبنده، به ریش همه دنیا میخنده

      پاسخ ها

      • علیرضا

        تازه در ایران شروع شده است...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج