جاباما
۹۷۱۳۰۸
۱۸ نظر
۵۰۱۱
۱۸ نظر
۵۰۱۱
پ

کم‌فروشی در پمپ بنزین‌ها را گزارش دهید

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تبدیل شدن پمپ بنزین ها به یکی از مراکز انتشار این ویروس، تدبیر شد تا سوخت رسانی فقط توسط اپراتورها انجام شود اما بعضا شاهد هستیم که برخی از جایگاه ها اقدام به کم فروشی می کنند که این موضوع موجب نارضایتی شهروندان شده است.

خبرگزاری ایسنا: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تبدیل شدن پمپ بنزین ها به یکی از مراکز انتشار این ویروس، تدبیر شد تا سوخت رسانی فقط توسط اپراتورها انجام شود اما بعضا شاهد هستیم که برخی از جایگاه ها اقدام به کم فروشی می کنند که این موضوع موجب نارضایتی شهروندان شده است.

کم‌فروشی در برخی از جایگاه‌های سوخت موضوعی است که سال‌هاست آفت این حوزه شده و صدای اعتراض بسیاری از مردم را بلند کرده، اما موضوعی که به تازگی شاهد آن هستیم، تخلفاتی است که برخی از اپراتور جایگاه ها هنگام سوخت گیری و ارائه خدمات به مردم انجام می دهند و به عبارت بهتر از اعتماد مردم و شرایط پیش آمده سوءاستفاده می کنند .

بعضا دیده شده که در برخی از جایگاه ها، اپراتورها اقدام به گرفتن پول اضافه بابت سوخت یا ارائه خدمات کرده اند که یا پاسخ مثبت گرفته اند یا با واکنش منفی مردم مواجه شده اند که همین موضوع موجب درگیری هایی بین اپراتورها و شهروندان شده است.

در این باره فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به ایسنا گفت: اگر کسی به اپراتور جایگاه اعتماد ندارد، خواهش ما این است که خودش با رعایت نکات بهداشتی سوختگیری کند.

وی افزود: اگر فردی مسوولیت این کار را به جایگاه ها سپرد و تخلفی مشاهده کرد، می تواند این مساله را به شماره ۰۹۶۲۷ گزارش دهد. مردم بدانند که این موضوع قطعا پیگیری خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی همچنین در خصوص پرداخت هزینه به اپراتورها بابت خدماتی که به مشترکان ارائه می دهند، اظهار کرد: اگر فردی خودش تمایل داشته باشد می تواند به این افراد مبلغی بپردازد اما از نظر ما اپراتورها نباید هزینه ای بابت خدمات دریافت کنند.

چندی پیش نیز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: بارها توصیه شده که اگر مردم در هر جایگاهی تخلفی دیدند، به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اطلاع دهند و منتظر بمانند. این شرکت تیم نظارتی خود را با تجهیزات کنترل کمی به جایگاه مذکور اعزام می‌کند و چنانچه تخلف جایگاه اثبات شود، به شدیدترین شکل ممکن جریمه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه از زمان گران شدن قیمت بنزین کم فروشی در جایگاه های سوخت بسیار زیاد شده لطفا سازمان تعزیرات و استاندارد غیر مترقبه از جایگاه ها سرکشی و نظارت فرمایند

    • علی

      جوری حرف زده که انگار طلب کاره یا مردم مقصرن .ثابت شد پس دنبال دزدی هستین

    • بدون نام

      شما هم که همه چیو برای خودتون داستان میکنید خب هر چی بنزین زده همونقدر کارت بکشه برای طرف یا اگه میخوایم کارتو ندیم که الوده نشه صفحه رو ببینیم همونقدر پول رند بدیم

    • امیر

      خیلی ببخشید عزیزانی که در ادارات تعزیرات حکومتی و سازمان پخش فاورده های نفتی و سازمان استاندارد و وزارت صمت هستن ماهانه حقوق دریافتیشونو بدن به مردم تا مردم خودشون کار این عزیزان رو انجام بدن اگه قرار بر گزارش مردمی بود شما پس چرا حقوقشو میگیرین چرا این همه دفتر و بودجه برای نظارت نکردنتون از مالیات ملت میگیرین که آخرشم نه نظارتی میشه نه رسیدگی تازه مردم رو هم بدهکار خودتون می کنید که گزارش بدن واقعا که خیلی رودارین

    • بدون نام

      بنزین رو حداکثر پمپ بنزینیها یا کم می فروشن یا با باد می فروشن یا با آب!!!!
      دیگه نیاز به اطلاع دادن نداره!

    • آ. ن

      الان سالهاست پمپ بنزین هشتگرد قدیم داره کم فروشی میکنه وبیکیفیت ترین بنزین هم داره بطوری که با ده لیترش هفتادکیلومترهم نمیره موتورماشین هم صروصدا میکنه. درحالیکه بابنزینهای دیگه اینطورنمیشه. امابه کی بگیم که گوش کنه. اصلاتوجه نمیکنن

    • آ

      سلام متاسفانه از ده جایگاه ۹ تاش دزدی میکنند. من خودم ال ۹۰ دارم همیشه با ۳۵ تا ۴۰ لیتر فول میشد بعد از سهمیه بندی بین ۵۰ تا ۶۰ لیتر میزنم که فول میشه. یکبار از صاحب جایگاه پرسیدم با خنده گفت حتما باک ماشینت جا باز کرده گشاد شده. چی بگم،

    • امین

      جالبه به کم فروشی اعتراض میکنی سریع برگه برگه تایید نشونت میدن میگن بیا دو هفته پیش پمپ تایید شده...

    • مریم داوری

      پمپ بنزین مسعودیه حتما رسیدگی شود

    • بدون نام

      به کی شکایت کنیم.به کجا زنگ بزنیم.
      از پر کردن باک برای خانم ها ۴۰۰۰ تومن اضافی میگیرند.اگر راست میگی ابلاغیه بزن چون اکثر جایگاهها دارن سوءاستفاده میکنند.

    • بدون نام

      ای بابا خودجایگاه دارها همشون بخدا کم فروشن چی میگی نازل پمپ هم ازاونا یاد میگیره

    • بدون نام

      اطلاع رسانی کنید جیب تعزیرات پر بشه

    • نفس

      مثلا پمپ بنزین صدرا شیراز چیکارش کرد.که آب کرده بود.بقیه مثل اون ماست مالی.

    • فرهاد

      اگه شما باد بودید مدیریت کنید نباید گزارشی از کم فروشی باشه ... خاک بر سرتان

    • بدون نام

      چرا دو پهلو حرف میزنی،،،، اگر خواست اگر نخواست ، اگر داشت اگر نداشت،، با این دو پهلو حرف زدن شما باز مردم را بجان هم میندازید،،، بقول معرف حرف نزدن هم بلد نیستید؟

    • بدون نام

      هر پمپ بنزینی که بگی کارت همراهت نیست یه کارت ۱۵۰۰ تومنی برات میزنه و ۳۰۰۰ تومنی پول میگیره اگه حواست نباشه وسطش یه قطع و وصل میکنه و اضافه میگیره

    • بی نام

      غیر از این باشه مو جب تعجبه
      اینجا ایران. است
      اینجا. ایران. است

    • طاها

      من هم یه 20 لیتری رو با 30 لیتر پر کردم وتوجیه اپراتور این بود که این بیست لیتری استاندارد نیست وبیستر میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج