جاباما
۹۷۱۴۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فرناندس: گواردیولا لیاقت احترام مرا نداشت!

هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بابت درگیری لفظی‌اش با سرمربی منچسترسیتی ابراز پشیمانی کرد، اما آن را یک واکنش به بی‌احترامی طرف مقابل دانست.

خبرگزاری تسنیم: برنو فرناندس، هافبک پرتغالی جدید شیاطین سرخ که در ماه ژانویه به این تیم پیوست، می‌گوید از مشاجره‌اش با پپ گواردیولا در جریان دربی اخیر شهر منچستر راضی نیست، اما به خودش بابت انجام این کار حق می‌دهد.

در دقایق پایانی آن بازی که با پیروزی ۲ بر صفر شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد خاتمه یافت، فرناندس پس از درگیری لفظی تند با گواردیولا، رو به سرمربی اسپانیایی رقیب همشهری انگشت خود را روی لبانش گذشت و از او خواست که سکوت اختیار کند. این حرکت او اگرچه هواداران من‌یونایتد را به وجد آورد، اما با انتقادات فراوانی هم همراه شد. با این حال بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون می‌گوید که او پاسخ بی‌احترامی گواردیولا را داده است.

فرناندس: گواردیولا لیاقت احترام مرا نداشت!

برنو فرناندس درباره این اتفاق به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من درباره این موضوع با بعضی از دوستان حرف زده‌ام. بعضی از مردم با خودشان می‌گویند «پپ همه چیز برده، برونو چه کسی است که بخواهد به او بی‌احترامی کند؟» اما من باید بگویم که اتفاقاً مسئله همین احترام است. الان که خارج از زمین بازی هستم می‌گویم که بار دیگر چنین حرکتی نمی‌کنم اما در آن لحظه کلماتی که گواردیولا به من گفت دیوانه‌ام کرد و استرس و فشاری که به خاطر بازی داشتم هم مزید بر علت شد تا آن حرکت را انجام دهم.

فرناندس افزود: من برای پپ و تمام چیزهایی که برده است، احترام قائلم. او خدماتی به فوتبال کرده که باعث تغییر برخی ذهنیت‌ها درباره این ورزش شده است. با این حال در آن لحظه او به من بی‌احترامی کرد و به همین دلیل لیاقت احترام مرا نداشت. الان اما این موضوع دیگر برایم اهمیتی ندارد. چیزی که در زمین بازی رخ می‌هد همانجا برای من تمام می‌شود و خارج از آن فقط یک اتفاق در گذشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم
      گواردیولا یه بی شعور بیش نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج